Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in realitate nu cerd ca se vor vedea asa tipator.

    sa vad zilele astea s ar putea sa primeasca un set de Noxiane ca astea de mai jos
    Attached Files

    Comment


    • Am mai vazut prin Baneasa parcat pe o straduta un Sandero cu niste jante spitate oarecum in genul asta, dar mult mai misto si cu emblema Renault in mijloc. Culmea e ca am vazut acelasi model de jante si pe un VW Polo. (spitele nu erau "plate" - ci cu muchiile in afara, in timp ce mijlocul spitei cobora in interior spre cercul jantei)

      Comment


      • pai jantele Noxiane sunt puse pe Sandero Stepway din fabrica. are frati miu. sa vad cum il combin sa mi le dea. sunt noi

        am ajuns la o concluzie. exista 2 tipuri de jante bune. OEM originale sau EvoCorse-Speedline si cum pentru cele din urma nu am bani raman jantele OEM

        am tot cautat Speedline turbines de Williams sau R19 . nu prea se mai gasesc
        Last edited by alessandro; 1 November 2011, 18:34.

        Comment


        • esti nebun .............stiam asta ,da spun sa stie si lumea
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • Tare mi-e mie, ca la anul pe vremea asta (din pacate) o sa facem inventarul asa:

            Avem Masina?... Da, avem!

            Are jante aliaj?... Da, are!

            Are anvelope de iarna?... Da, are!

            Are filtru sport, ulei Mobil 1 0W40, ....

            Da ce n-are? ... Pai benzina, ca s-a facut litrul....

            Sper sa n-am dreptate...

            Comment


            • mai are rost sa mai zic ca la anu o trec si pe gaz ?

              Comment


              • Mai bine o treci pe apa (HHO). Am vazut si in Vitan instalatii HHO - care insa cel mai bine se preteaza la diesel. Toata treaba e ca se preteaza la drumuri ceva mai lungi, nu 15 - 20 minute de mers cu masina (la care nici gazul nu se prea preteaza)

                Comment


                • gazul se preteaza inclusiv la drumuri de 3 minute! consumul in bani este cam de 60% fata de benzina, cam tot pe acolo cu dizalu'. fara problemele specifice cu injectoare turbine si altele...

                  Comment


                  • HHO este o tzeapa din punctul meu de vedere. si oricum nu poate functiona numai cu asa ceva

                    Comment


                    • revin cu problema surubelului din capacul culbutorilor care supureaza ulei. am incercat tot felul de metode si solutii homemade fara nici un rezultat. am fost in service unde au dat surubul cu o solutie speciala si nimic. le am cam incercat pe toate fara nici un rezultat.
                      ramane varianta fisurii in metal. daca da ce ii fac ? cum se remediaza ? si cum imi dau seama unde este fisurat.

                      adancitura de langa surub, din spatele lui se umple cu ulei si da pe afara. din pantelimon pana in militari se umple gaurica si da putin pe afara.
                      ce naiba ii fac ??? ca nu mai am nici o idee
                      Attached Files

                      Comment


                      • Ai incercat cu o saiba mai lata cat sa acopere mai mult + garnitura din piele unsa cu solutie din aia rosie (mastic pentru baia de ulei)?

                        Pui saiba de piele, dupa aia cea de metal, unse bine cu solutie si dupa aia surubul strans la cuplu indicat de producator (si pornesti motorul dupa vreo ora)

                        Ar fi bine sa verifici presiunea vaporilor de ulei - daca ii tot dai forje peste 4000 rpm si iti scapa compresie pe langa segmenti... trebuie sa "respire" pe undeva.

                        E foarte posibil ca "boala" asta sa fie din fabrica, fiindca au pus ulei peste nivel.

                        Si mie imi supureaza la surubul capacului, situat sub furtunul care duce vaporii de ulei in corpul clapetei - dar pierderea este foarte mica - abia s-a prelins pana pe baia de ulei in 10000 km parcursi, fara sa constat o scadere a nivelului de ulei.

                        Cand am facut revizia i-am spus mecanicului de treaba asta si l-am rugat sa sa uite cu atentie, cu lampa, cat era masina sus pe elevator. A sters cu laveta "transpiratia" de ulei scursa prin spate pana pe baia de ulei, dar a zis ca nu-i pericol, fiindca nu a ajuns pe curele sau pe galeria de evacuare - si mai ales daca nu se pierde cantitate de ulei.

                        La tine inteleg ca pierde destul de tare. Normal ar fi sa ti-o repare in garantie - dar asta presupune sa demonteze galeria de admisie.... destul de alambicat --- sa nu te trezesti dupa aia ca iti trage aer fals sau alte probleme. Mergi totusi la service - poate o rezolvi pe garantie.

                        Comment


                        • am mai mers in service unde si au dat cu stangu' n dreptu'

                          saiba de piele ? ce e aia ? detalii

                          de o luna nu cred ca am mai sarit de 3000 rpm. nu facea asa de cand am luat o. a apucat o de nebuna din senin

                          Comment


                          • Saiba de piele inseamna... Iei o saiba de metal, mai lata, care sa se potriveasca acolo si dupa ea faci o saiba din piele (iti trebuie o preducea pentru gaura din mijloc, iar pe margine o tai cu foarfeca) Saiba din piele va juca rol de garnitura. Daca o ungi bine cu pasta de etansare care rezista la temperatura, va sta lipita bine in scobitura aia (totul e sa opreasca scurgerea de ulei si sa nu miroasa a porc parlit)

                            Verifica totusi si presiunea gazelor din carter - daca ai alergat-o rau, e posibil sa se fi uzat ceva segmentii... (Macar sa stii sa nu-i mai dai ture daca e asa)

                            Comment


                            • pai rezista pielea aia la temperatura de acolo ? maine fac

                              gazele din carter au o aerisire destul de bine gandita. nu am probleme cu segmentii. eliminam problema asta
                              Last edited by alessandro; 14 November 2011, 19:36.

                              Comment


                              • rezista pielea, cum sa nu reziste, numai sa ai si o saiba metalica deasupra, pe care sa preseze surubul. (vezi sa aiba suficiente spire surubul, daca pui astea 2 saibe sub el, sau un surub mai lung.)

                                Si ai grija cu strangerea, sa nu stragi peste cuplul dat de fabrica

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google