maine ma apuc de treaba. revin dupa ce e gata cu impresii
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
da le stiu. oricum si alea trebuie invelite in silicon.
ma mai gandeam la o garnitura din foitza de aluminiu. dintr o cutie de bere de exemplu
problema este ca am avut diferite chestii infipte pe surubul ala acolo iar uleiul a continuat sa supureze la fel. pun pariu ca este fisurat metalul. de ce ? nu stiu
@ xp nu supureaza pe la garnitura capacului. nici nu are garnitura. este o substanta pusa pe muchii care etanseaza prin presare.
problema persista doar la acel surubel.
de ceva vreme nu i am mai dat importanta si m am speriat azi cand m am uitat. s a prelins peste totLast edited by alessandro; 15 November 2011, 00:33.
Comment
-
ai doua variante atunci ... dai jos si mazgalesti cu silicon ca se lipeasca ca lumea , sau iei alt capacPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ma enerveaza masina asta din ce in mai mult. calitate mai proasta nu am vazut in viata mea. facuta in bataie de joc.
PH1 prestige a lu' tata are 5 ani si e nou pe langa a mea. nici miau nu a zis masinuta aia niciodata. si a avut si aia parte de chinuri groaznice si de la mine si de la fratimiu cat sa ajunga la 5 logane
Comment
-
Nu e vorba de mazgalit cu silicon.
Ideea ca daca are un por sau o fisura acolo, sa incerce sa mareasca suprafata pe care se realizeaza etansare - de asta am spus saiba diamentru mai mare (cat permite golul respectiv + saiba de piele sub cea metalica) Merita incercat. Totul e sa asiguri o strangere corecta (la cuplul indicat de producator.)
Daca s-a tot umblat la surubul respectiv, e posibil ca "palaria" capului surubului sa fi zgariat capacul. Tot asa e posibil ca surubul sa fie nasol (capul descentrat fata de surub) sau capacul sa fie turnat anapoda in zona respectiva si sa nu se asigure etansarea. Garnitura din piele e un pic elastica si ar prelua din "denivelari"
Comment
-
eu sunt de parere ca daca sub capac ar fi etansat , nu ar avea ce ulei sa caute la surubul respectiv ,adica nu ar avea ce se urce in sus uleiul,, ma indoi ca surubul ala ar tine uleiul sa nu iasa afara ,asta daca nu e crapat capacul . Daca e crapat capacul pune aparatu de sudura pe el si gata )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postma enerveaza masina asta din ce in mai mult. calitate mai proasta nu am vazut in viata mea. facuta in bataie de joc.
PH1 prestige a lu' tata are 5 ani si e nou pe langa a mea. nici miau nu a zis masinuta aia niciodata. si a avut si aia parte de chinuri groaznice si de la mine si de la fratimiu cat sa ajunga la 5 logane
Cand s-a trecut la faza 2, de asemenea s-au mai facut cateva imbunatatiri, dar cred ca au mai aplicat si niste reduceri de costuri - si probabil ca te lovesti de ele acum.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostDin ce am vazut, dupa ce a fost lansat Logan faza 1, a urmat o perioada in care au facut cateva modificari/remedieri/imbunatatiri - in urma sesizarilor venite de la clienti si a unor vicii de proiectare/executie.
Cand s-a trecut la faza 2, de asemenea s-au mai facut cateva imbunatatiri, dar cred ca au mai aplicat si niste reduceri de costuri - si probabil ca te lovesti de ele acum.
@ cristi xp m am tot gandit de ce supureaza atat ulei pe acolo. nu il impinge nimeni fortat pe acolo. si daca ar fi o fisura, nu se vede absolut nimic. m am uitat cu o lupa.
surubul are curat in josul lui. nu avea ulei deloc pe el
Comment
-
ieri dimineata am sters totul frumos de ulei, am folosit si putin diluant. nu am facut nici o interventie asupra surubului.
de atunci am folosit masina 200 km numai in oras cu un mers destul de sustinut. nu prea lasam turometrul sa cada sub 3000. in seara asta ma uit la surubelul buclucas. perfect uscat, nici urma de ulei
Comment
-
Masina mea a fost cam printre ultimele 20 de bucati fabricate cu motor 1.6 16V euro4 (21 Octombrie 2010) - exact perioada cand uzina Dacia a trecut la motorizarile euro5.
Sper sa nu fie ceva de rau. Cel putin pana acum (1 an si 11000 km) nu am avut probleme cu ea - nu am de ce sa ma plang, dar abia pe la 60.000 - 120.000 pot sa tragi o concluzie despre o masina.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostMasina mea a fost cam printre ultimele 20 de bucati fabricate cu motor 1.6 16V euro4 (21 Octombrie 2010) - exact perioada cand uzina Dacia a trecut la motorizarile euro5.
Sper sa nu fie ceva de rau. Cel putin pana acum (1 an si 11000 km) nu am avut probleme cu ea - nu am de ce sa ma plang, dar abia pe la 60.000 - 120.000 pot sa tragi o concluzie despre o masina.
-inauntru am tot felul de greieri, carabushi, libelule, si viespi. am dat cu tot felul de "insecticide" dar reapar cu statornicie
-la motor m a lasat fulia de la motor si pompa de apa. explicatia "specialistului" din reprezentanta a fost ca au picat din cauza rev-matching si heel-toe urilor mele
- ambreiajul e dus. trepideaza cand se incinge. la vara trebuie sa il schimb ca nu o sa pot merge
- loganul PH1 16v care il am e tzipla si beton.
Originally posted by dr_mke View PostAsta-i ca si cei 7-8000 km cu uleiul ai lui mitosu
no...tu ce mai zici. nu prea ne ai mai onorat cu prezenta
Comment
Comment