Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • maine ma apuc de treaba. revin dupa ce e gata cu impresii

    Comment


    • eu as incerca si cu o saiba de material din-ala cu azbest, gasesti pe la magazinele dacia.

      Comment


      • dar daca ai schimba garnitura de la capac , nu ar fi ceva?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • da le stiu. oricum si alea trebuie invelite in silicon.

          ma mai gandeam la o garnitura din foitza de aluminiu. dintr o cutie de bere de exemplu

          problema este ca am avut diferite chestii infipte pe surubul ala acolo iar uleiul a continuat sa supureze la fel. pun pariu ca este fisurat metalul. de ce ? nu stiu

          @ xp nu supureaza pe la garnitura capacului. nici nu are garnitura. este o substanta pusa pe muchii care etanseaza prin presare.
          problema persista doar la acel surubel.

          de ceva vreme nu i am mai dat importanta si m am speriat azi cand m am uitat. s a prelins peste tot
          Last edited by alessandro; 15 November 2011, 00:33.

          Comment


          • ai doua variante atunci ... dai jos si mazgalesti cu silicon ca se lipeasca ca lumea , sau iei alt capac
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • ma enerveaza masina asta din ce in mai mult. calitate mai proasta nu am vazut in viata mea. facuta in bataie de joc.
              PH1 prestige a lu' tata are 5 ani si e nou pe langa a mea. nici miau nu a zis masinuta aia niciodata. si a avut si aia parte de chinuri groaznice si de la mine si de la fratimiu cat sa ajunga la 5 logane

              Comment


              • Nu e vorba de mazgalit cu silicon.

                Ideea ca daca are un por sau o fisura acolo, sa incerce sa mareasca suprafata pe care se realizeaza etansare - de asta am spus saiba diamentru mai mare (cat permite golul respectiv + saiba de piele sub cea metalica) Merita incercat. Totul e sa asiguri o strangere corecta (la cuplul indicat de producator.)

                Daca s-a tot umblat la surubul respectiv, e posibil ca "palaria" capului surubului sa fi zgariat capacul. Tot asa e posibil ca surubul sa fie nasol (capul descentrat fata de surub) sau capacul sa fie turnat anapoda in zona respectiva si sa nu se asigure etansarea. Garnitura din piele e un pic elastica si ar prelua din "denivelari"

                Comment


                • eu sunt de parere ca daca sub capac ar fi etansat , nu ar avea ce ulei sa caute la surubul respectiv ,adica nu ar avea ce se urce in sus uleiul,, ma indoi ca surubul ala ar tine uleiul sa nu iasa afara ,asta daca nu e crapat capacul . Daca e crapat capacul pune aparatu de sudura pe el si gata )
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    ma enerveaza masina asta din ce in mai mult. calitate mai proasta nu am vazut in viata mea. facuta in bataie de joc.
                    PH1 prestige a lu' tata are 5 ani si e nou pe langa a mea. nici miau nu a zis masinuta aia niciodata. si a avut si aia parte de chinuri groaznice si de la mine si de la fratimiu cat sa ajunga la 5 logane
                    Din ce am vazut, dupa ce a fost lansat Logan faza 1, a urmat o perioada in care au facut cateva modificari/remedieri/imbunatatiri - in urma sesizarilor venite de la clienti si a unor vicii de proiectare/executie.

                    Cand s-a trecut la faza 2, de asemenea s-au mai facut cateva imbunatatiri, dar cred ca au mai aplicat si niste reduceri de costuri - si probabil ca te lovesti de ele acum.

                    Comment


                    • facem schimb?

                      Comment


                      • Originally posted by ion_R5 View Post
                        Din ce am vazut, dupa ce a fost lansat Logan faza 1, a urmat o perioada in care au facut cateva modificari/remedieri/imbunatatiri - in urma sesizarilor venite de la clienti si a unor vicii de proiectare/executie.

                        Cand s-a trecut la faza 2, de asemenea s-au mai facut cateva imbunatatiri, dar cred ca au mai aplicat si niste reduceri de costuri - si probabil ca te lovesti de ele acum.
                        masina ema e facuta in 2009 martie, dupa 1 luna de inactivitate la dacia. l e au bagat pe banda rulanta la greu

                        @ cristi xp m am tot gandit de ce supureaza atat ulei pe acolo. nu il impinge nimeni fortat pe acolo. si daca ar fi o fisura, nu se vede absolut nimic. m am uitat cu o lupa.
                        surubul are curat in josul lui. nu avea ulei deloc pe el

                        Comment


                        • ieri dimineata am sters totul frumos de ulei, am folosit si putin diluant. nu am facut nici o interventie asupra surubului.
                          de atunci am folosit masina 200 km numai in oras cu un mers destul de sustinut. nu prea lasam turometrul sa cada sub 3000. in seara asta ma uit la surubelul buclucas. perfect uscat, nici urma de ulei

                          Comment


                          • Masina mea a fost cam printre ultimele 20 de bucati fabricate cu motor 1.6 16V euro4 (21 Octombrie 2010) - exact perioada cand uzina Dacia a trecut la motorizarile euro5.

                            Sper sa nu fie ceva de rau. Cel putin pana acum (1 an si 11000 km) nu am avut probleme cu ea - nu am de ce sa ma plang, dar abia pe la 60.000 - 120.000 pot sa tragi o concluzie despre o masina.

                            Comment


                            • Asta-i ca si cei 7-8000 km cu uleiul ai lui mitosu
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by ion_R5 View Post
                                Masina mea a fost cam printre ultimele 20 de bucati fabricate cu motor 1.6 16V euro4 (21 Octombrie 2010) - exact perioada cand uzina Dacia a trecut la motorizarile euro5.

                                Sper sa nu fie ceva de rau. Cel putin pana acum (1 an si 11000 km) nu am avut probleme cu ea - nu am de ce sa ma plang, dar abia pe la 60.000 - 120.000 pot sa tragi o concluzie despre o masina.
                                -sincer sper sa nu ai probleme. mie imi troncane ceva pe dreapta. am desfacut absolut toate piesele articulatiei si pe stanga si pe dreapta si nimic. totul este beton. 3 service uri si 2 reprezentante nimic. dar tot troncane trepideaza mai bine zis ceva pe acolo
                                -inauntru am tot felul de greieri, carabushi, libelule, si viespi. am dat cu tot felul de "insecticide" dar reapar cu statornicie
                                -la motor m a lasat fulia de la motor si pompa de apa. explicatia "specialistului" din reprezentanta a fost ca au picat din cauza rev-matching si heel-toe urilor mele
                                - ambreiajul e dus. trepideaza cand se incinge. la vara trebuie sa il schimb ca nu o sa pot merge
                                - loganul PH1 16v care il am e tzipla si beton.

                                Originally posted by dr_mke View Post
                                Asta-i ca si cei 7-8000 km cu uleiul ai lui mitosu
                                daca te referi la surubelul buclucas nu stiu ce sa zic. s a oprit singur din sangerare dar ma astept in orice moment sa inceapa din nou sau poate o avea si el probleme o data pe luna asta e

                                no...tu ce mai zici. nu prea ne ai mai onorat cu prezenta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google