Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut

    Acea trepidatie, nu vine oare de la roata? Este bine echilibrata? Oare nu ai anvelope noi pe masina? Anul trecut cand mi-am montat setul nou de anvelope de iarna m-au avertizat cei de la vulcanizare, ca e posibil ca sa simt trepidatii pe la 40-50km/h si pe la 90km/h, explicandu-mi ca anvelopa noua trebuie sa se aseze si plus ca folosesc si un mastic nou. Asa s-a si intamplat. Am revenit la ei si erau total descentrati. Bineinteles le-au centrat gratuit din nou, si de atunci sunt ok!

    Comment


    • volanul sta exemplar, linie. la 150 160 merge lin fara trepidatii de nici un fel. face as doar cand iau o sina de tramvai un pic mai tare sau pe la piatra cubica. deci denivelari scurte si de intensitate mica

      @ ion r5 am uitat sa zic de cadrul motor. a ruginit in zona suruburilor in care se prinde scutul. cand am schimbat uleiul ultima data nu am putut sa il mai prind bine si trepida la frane. a trebuit sa ii dau autofiletante

      Comment


      • tampon amortizor ai verificat?

        Comment


        • este totul beton armat. de la surubul pivotului inferior la bucsile alea din capete amortizoarelor totul sta batz.

          este mai degraba un trepidat de tabla care loveste in metal. ceva de genul

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            facem schimb?
            nu cred ca mai vrea , ca a ta nu rezista la frane de motor puternice
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • buna asta . desi imi pare foarte rau pentru colegul razvan. sau poate asa isi face 1.6 le ala cu vana pe ture joase. chiar vreau sa vad ce iese.

              Comment


              • ceva bun. chiulasa portata, polishata, scaune supape polishate si ele pentru compresie cat mai mare. voi lua din aceasta chiulasa doar 0.5mm. o fi prea mult?

                Comment


                • sunt de coma. m a mancat in c...r ca am auzit eu ceva zgomote cuidate sub capota si am scos mufa de la MPP in timp ce motorul mergea. a urcat ralantiul aproape de 1000 rp. 980 990 cam asa. dupa ore intregi de functionare prin oras si 1 ora de stat la liber nu a mai coborat turatia. am incercat si idle learn uri si pedala la fund cu contactul pus de 3 ori si ....nimic
                  ce ii fac ?

                  Comment


                  • scoate borna lasa masina asa cateva ore ......poate uita ecu harta
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post
                      sunt de coma. m a mancat in c...r ca am auzit eu ceva zgomote cuidate sub capota si am scos mufa de la MPP in timp ce motorul mergea. a urcat ralantiul aproape de 1000 rp. 980 990 cam asa. dupa ore intregi de functionare prin oras si 1 ora de stat la liber nu a mai coborat turatia. am incercat si idle learn uri si pedala la fund cu contactul pus de 3 ori si ....nimic
                      ce ii fac ?
                      calci frana in blana , masina in 1a , lasi usor ambreiajul cat sa nu moara dar sa revina in 750 rpm . O tii un pic asa si vezi daca mai face .Conditia e sa nu omori motorul si ca motorul sa fie cald .Ai mai putea incerca si sa pui de vreo 5 ori contactul inainte sa pornesti repede.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • o sa incerc maine dupa ce incalzesc motorul. mersi de sfaturi

                        Comment


                        • l-ai rezolvat ? ) cum ?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • da l am rezolvat. am facut cum ai zis tu si nu am rezolvat mare lucru. a coborat turatia la normal si la prima accelerare a urcat iar. am plecat la ploiesti si cand am ajuns acolo mergea ok. sta bine acum.

                            tind din pacate sa cred ca am luat mare tzeapa cu masina asta.
                            -cand se incalzeste mai nou fluiera ceva in cutie doar la ralanti.
                            - ambreiajul este pe moarte
                            - pompa de apa si fulia de la motor au cedat prematur
                            - cureaua de accesorii a inceput sa scartzaie la accelerari
                            - cadrul motor este ruginit in stare avansata
                            - troncanitul de care ma plangeam este de la un capat de planetara
                            - picura ulei pe jos de la baia de ulei care nu este etansata cum trebe
                            - pe spate stanga cloncane ceva la speed bump uri
                            - pe fata se aud niste harjaituri la speed bump uri ca si cum ar avea nisip in amortizoare
                            - scaunele scartzaie in ultimul hal cand ma asez si toata masina este plina de greieri
                            - si lista goes on and on

                            Dacia iz za best

                            Comment


                            • facem schimb? :P

                              Comment


                              • cred ca esti tu paranoia , la fel ca si dizain care scria peste tot ca motorul lui e obosit , ca si-a luat o gramada ca abia mai trage , ca nu e sanatos ... si el are 12.5 compresie pe piston
                                daca n-a scazut imediat dupa ce o amenintai ca o omori inseamna ca nu te-ai plimbat destul cu ea.Din ce ai scris aseara am inteles ca ai facut ceva drumuri .
                                Last edited by Cristi_Xp; 20 November 2011, 21:32.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google