Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ alessandro

    Domnu', nu mai chinui ambreiajul... Apropos, cati km parcursi ai?

    Eu unul nu plec cu masina cu "scartz" (nici nu mai vorbim de roti invartite pe loc). Asta inseamna bataie de joc de ambreiaj si de anvelope. Foloseste pedala de acceleratie cum doresti, dupa ce ai luat piciorul de pe ambreiaj - si asa transmiti puterea motorului la roti asa cum doresti si fara uzuri premature.

    Ambreiajul e o piesa nu tocmai ieftine (ma refer la kit-ul complet), iar manopera nu-i tocmai simpla si nici ieftina. (e ceva munca si surubareala si deranj sa schimbi ambreiajul)

    Mai bine turezi motorul la 4500 rpm (cand e cald motorul), dar nu pleci cu scatz de pe loc.

    In general pe forumuri e apreciata partea "sportiva" si se pune mai putin accent pe "cum sa nu iti bati joc de masina" si "cum sa faci economie si cum sa prelungesti viata masinii/motorului"

    Comment


    • in general nu am un scop in viata din a proteja ambreiaje.
      ambreiajul meu este dus. trepideaza la plecarea de pe loc. a cata oara sa o repet ?
      este relevant cati km are masina ? iti distrug un ambreiaj la o masina noua in sub doua minute, depinde de calitatea lui.
      ambreiajul a fost prost din fabrica. punct

      Comment


      • Probabil ca un ambreiaj de BMW ti-ar da ceva mai mult de lucru...

        Ideea cu km masinii este foarte relevanta (in cazul in care nu ai avut tu un ambreiaj prost din fabrica) - si indica destul de multe despre stilul de mers al soferului.

        In privinta "stilului soferului" uzura prematura a placilor ambreiajului sau placii de presiune sau a rulmentului de presiune indica anumite comportamente...

        De exemplu, la lucrarile in garantie sunt respinse la cei mai multi producatori - solicitarile de inlocuire a ambreiajului daca placa de presiune prezinta zone albastre - semn ca ambreiajul a fost chinuit in zona de patinare

        Comment


        • este singura mea masina la care ambreiajul a cedat psihic. este adevarat si faptul ca stilul de condus s a schimbat si el, in bine sau in rau, asta nu este la aprecierea mea.

          crezi ca 20 sau 30 de plecari mai tari de pe loc il strica ? schimbari rapide de trepte ? rev sau heel ? sau ca a mers nevasta mea 200km maxim ?
          sunt altii care scot untu din masini si le trag inferioare fara turatie pe frana si nu are nimic.
          a cedat ca e prost !

          la un fost loc de munca exista un papuc diesel cu ambreiaj de 180 mm pe el. puneam ca nimfomanii 2 tone pe el si pleca masina. facea si vanatoare pe camp si santzuri. primul ambreiaj a fost de uzina si a cedat la 20.000. al doilea ca fost facut de Conex la iasi parca, a primit tratamente mult mai aspre si a rezistat pana la 115.000
          Last edited by alessandro; 21 November 2011, 16:07.

          Comment


          • Am evitat sa spun o vorba arhicunoscuta de cei ce se invart printre masini(Ion_Rr a mangaiat putin ideea),cu exceptiile de rigoare.

            Starea unui ambreiaj e oglinda soferului.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • bai da voi chiar nu puteti sa acceptati ca exista loganuri proaste ? sau care vin cu probleme sau cu piese mai slabe din fabrica ?

              ce a ajuns loganul pentru voi ? etalon in lumea autoturismelor ? totul se reduce si se raporteaza la logan ? o dati in penibil. serios

              Comment


              • cred ca totul se trage din seara aia pe kiss ,cand masina ta l-a batut pe mcd si bmw 318 is )
                ori cum nu conteaza ,distractie sa fie ..pune-i SACHS ....si dai forje... pana iti iei a 2 masina ,creda-ma de asta ai nevoie tu ...o rabla in care sa iti versi nervii
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • la care ii dau pana iese sange pe toba, o daram, o fac, iar o daram si tot asa.

                  am un Renault 5 gratis da nu il iau pana am potential sa il fac suparat. are un 1.4 de 55 cai parca. e mortaciune. asa estetic si tehnic se prezinta foarte bine.

                  in seara aia Cezar are toate meritele. nici el nu credea ca se poate. imi zicea ...iti dai seama ca nu am cum sa ii fac...este imposibil si totusi.....a fost sef de sef
                  m am mai dat cu lanceru' si stau in bara lui spate. sunt convins ca se putea mai bine da am plecat prost rau
                  Last edited by alessandro; 21 November 2011, 16:33.

                  Comment


                  • Domnu' Alessandro...

                    Te rog sa nu te superi... Eu am vazut cu ochii mei ce inseamna treaba cu ambreiajul... Aveam prieteni faramau cate un ambreiaj pe an la Dacia 1300...

                    Taica-miu a avut o Lada 1200... fabricatie 1979 pe care a condus-o cu delicatete. Imi spunea mereu: nu lasa ambreiajul sa patineze, fa cuplarile relativ rapid dar fara socuri, nu pleca de pe loc smucit - fiindca dincolo de ambreiaj se transmit socuri in toate organele de miscare: pinioanele cutiei de viteze, ale diferentialului, planetare.

                    Era o data cand mi-a dat masina pe strada - aveam vreo 16 ani... si mi-am facut damblaua cu ea... i-am dat forja cu invartit de roti pe tr. 1 si scartz pe tr. 2 si 3 cu accelerare scurta inainte de cuplarea ambreiajului... Taica-miu saracu imi zicea... Bai baiete, nu o mai chinuii ca asta-i masina nu e o jucarie sa o dai la gunoi.

                    Masina respectiva parcursese 26000 km din 1979 pana in 1990 - dupa care taicamiu nu a mai mers cu ea.

                    I-am dat forje si eu si fratemiu... mai cu mila sau mai fara mila. Cand am dezmembrat masina in 1997 m-am uitat la ambreiaj (care patina foarte putin) si avea placile fisurate - datorita imbatranirii materialului dar si capacelor pe care la primise (cuplari bruste la schimbatul vitezelor)

                    Lada aia a fost o masina foarte robusta si foarte bine executata - incomparabil mai rezistenta si mai buna fata de o Dacia 1300 (cel putin fata de Daciile romanesti, era net superioara)

                    Cutia de viteze era foarte precisa si cu schimbatorul taiat - treceai extrem de rapid dintr-o treapta in alta, fara pauza intermediara in punctul mort (schimbatorul de viteze iesea direct din cutie - nu cum e la Dacia 1300 sau la masinile actuale - unde e o intreaga timonerie intre cutie si schimbator) Cine a condus Lada 1200 - 1500 stie la ce ma refer: cutie precisa, cu distanta mica intre trepte, cu sincroane foarte bune (cutia era peste toate Daciile, inclusiv Logan) (cutia fiind de Fiat - nu ca ar fi inventat rusii asa ceva)

                    Pentru ceea ce vrei tu, iti trebuie un kit de ambreiaj sport, cu placa de presiune cu arcuri intarite, cursa mai scurta la ambreiaj

                    Comment


                    • esti nebun .....pe bune ....ai un stil de te exprima criminal "a care ii dau pana iese sange pe toba, o daram, o fac, iar o daram si tot asa.","e mortaciune"............ma stramb de ras ))...............dabea astept sa vin acasa sa mai stricam ceva ))....

                      Ion_r5 : stim sa mergem si noi safe cu masina ,dar nu ne place ..eu sant constient ca o stric , totul e pentru a-ne descarca furia ,amuzament etc ..suntem pasionati (de stricat masini ) nu poti sa te dai la la lini plecand din 1200 de ture
                      Last edited by lau911; 21 November 2011, 16:50.
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • pantru ce imi trebuie ambreiaj sport ? sa ma plimb cu gacica la munte ?
                        crezi ca mar tare sau chinui ambreiajul ? departe de mine treburile astea

                        un ambreiaj bine facut trebuie sa reziste si in fata unui sofer prost si in fata unuia mai instruit. mi am facut pruncia in ale soferiei pe un oltcit si o supernova. le scotem sufeltu din ele si mestecam ambreiajul ala mai tare decat freci in ceasca cu ness. nu a cedat nici unul.

                        300.000 km cat am mers cu alte masini una singura nu mi a facut fitze si figuri cu ambreiajul. Loganu este prima. cauta pe forumul asta si alte forumuri sa vezi cate 16v cu problema asta sunt. toti suntem soferi prosti ? oi fi eu da. sunt sofer prost. dar toti sunt la fel de prosti ca mine?

                        acceptati oameni buni odata ca Loganul se mai si strica. toti suntem fani logan aici, dar fanatismul dus la extrem duce la parceprii gresite asupra realitatii.

                        @ lau nu i asa ca e fun cu mine pe forum ? cine te mai face pe tine sa razi ?

                        stii cum e asta cu protejatul ambreiajului ? iti raspund pe pm ca nu pot aici
                        Last edited by alessandro; 21 November 2011, 16:55.

                        Comment


                        • Poate o fi slab ambreiajul asta pentru 1.6 16V. (Daca e acelasi ca pe 1.6 MPI, ai perfecta dreptate)

                          Comment


                          • eu am ambreiaj si cutie de 16v ... si n-are nici pe naiba si si-a luat saracu . Si celalalt dinainte , de 1.6 n-a avut nicio treaba cand l-am dat jos si am fost incepator pe masina si oricum si-a luat si ala saracu de el .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Alessandro - ori esti ghinionist... Ori e bun ambreiajul ala, si l-ai muncit intens.

                              Acuma poate ai dreptate - km poate nu sunt foarte relevanti...

                              Poate mai relevanti ar fi nr. km parcursi pe an... ca poate esti "alergatorul Romaniei" si bati toata tara cu multi km parcursi/an - si atunci nu te poti compara cu cineva care scoate masina doar sambata si duminica + concedii

                              (50.000 km pentru o masina nu e mult, insa daca faci 50.000 km/an, totusi muncesti destul de tare masina)

                              Comment


                              • @ ion & xp un prieten cu 16v a avut aceeasi problema. a scos ambreiajul iar pe el nu scria nimic. nici Valeo nici nimic. am vazut ambreiaj de 16v si 1.6 de fabrica pe care scria Valeo. al astuia nu scria nimic.

                                ambreiajul de 1.6 cica este diferit de cel de 16v, nu stiu in ce sens pentru ca se potrivesc de la un motor la altul. si preturile sunt diferite si au coduri separate. in ce sens nu stiu

                                Laguna 1 1.6 16v ambreiaj pe cablu 215 mm, Megane 1 1.6 16v ambreiaj 215 mm pe cablu asa ca ..... ambreiajul la 16v e din categoria merge si asa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google