@ alessandro
Domnu', nu mai chinui ambreiajul... Apropos, cati km parcursi ai?
Eu unul nu plec cu masina cu "scartz" (nici nu mai vorbim de roti invartite pe loc). Asta inseamna bataie de joc de ambreiaj si de anvelope. Foloseste pedala de acceleratie cum doresti, dupa ce ai luat piciorul de pe ambreiaj - si asa transmiti puterea motorului la roti asa cum doresti si fara uzuri premature.
Ambreiajul e o piesa nu tocmai ieftine (ma refer la kit-ul complet), iar manopera nu-i tocmai simpla si nici ieftina. (e ceva munca si surubareala si deranj sa schimbi ambreiajul)
Mai bine turezi motorul la 4500 rpm (cand e cald motorul), dar nu pleci cu scatz de pe loc.
In general pe forumuri e apreciata partea "sportiva" si se pune mai putin accent pe "cum sa nu iti bati joc de masina" si "cum sa faci economie si cum sa prelungesti viata masinii/motorului"
Domnu', nu mai chinui ambreiajul... Apropos, cati km parcursi ai?
Eu unul nu plec cu masina cu "scartz" (nici nu mai vorbim de roti invartite pe loc). Asta inseamna bataie de joc de ambreiaj si de anvelope. Foloseste pedala de acceleratie cum doresti, dupa ce ai luat piciorul de pe ambreiaj - si asa transmiti puterea motorului la roti asa cum doresti si fara uzuri premature.
Ambreiajul e o piesa nu tocmai ieftine (ma refer la kit-ul complet), iar manopera nu-i tocmai simpla si nici ieftina. (e ceva munca si surubareala si deranj sa schimbi ambreiajul)
Mai bine turezi motorul la 4500 rpm (cand e cald motorul), dar nu pleci cu scatz de pe loc.
In general pe forumuri e apreciata partea "sportiva" si se pune mai putin accent pe "cum sa nu iti bati joc de masina" si "cum sa faci economie si cum sa prelungesti viata masinii/motorului"
Comment