If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la care ii dau pana iese sange pe toba, o daram, o fac, iar o daram si tot asa.
am un Renault 5 gratis da nu il iau pana am potential sa il fac suparat. are un 1.4 de 55 cai parca. e mortaciune. asa estetic si tehnic se prezinta foarte bine.
in seara aia Cezar are toate meritele. nici el nu credea ca se poate. imi zicea ...iti dai seama ca nu am cum sa ii fac...este imposibil si totusi.....a fost sef de sef
m am mai dat cu lanceru' si stau in bara lui spate. sunt convins ca se putea mai bine da am plecat prost rau
Postarea asta nu o vazusem. Pai nu mai e nimic de comentat... e clar ca ambreiajul nu are calitatea pentru a tine la asa ceva. Daca aveai BMW, sigur... puteai sa ai ceva pretentii.
Asta cu Logan care face BMW 318 IS (ma refer la ursulet-ul de 136 PS)... ori BMW-ul era obosit, ori soferul nu gasea pedala si nu nimerea vitezele.
Spun asta fiindca vara-miu a avut un BMW 318 IS fabricatie 1991 luat din Germania la 75000 km. Tzipla masina.
Si l-a provocat un prietenar cu un 323 de prin 1985 (150 PS) pe care l-a facut de nu s-a vazut .... masina respectiva nu mai avea toti caii sub capota...
Cand spui BMW sau alta marca... in general lumea ramane cu gura cascata. Conteaza foarte mult starea masinii. Poate fi o masina in stare foarte buna, sau poate sa fie un junghi lesinat.
Era o gasca in Ploiesti si unul din tipi avea un BMW 325 ursulet cu suspensii si motor + cutie de M3 --- adus asa modificat din Germania.
Saraca masina - papa destul ulei, mai ales dupa ce au alergat-o baietii pe la noi, dar nu cadea nici motorul, nici ambreiajul --- si vedea la forje si drifturi intr-un mare fel --- dar intradevar se vedea calitatea. La o alta masina, s-ar fi calat motorul sau terminat ambreiajul de nu stiu cate ori la ce a indurat masina aia. (un BMW albastru cu sah pe capota motorului - ploiestenii o stiu cu siguranta)
Ma gandesc ca nu au fost doar cele 5 liniute... la o masina cu ambreaiaj "in stare noua". Cati km ai la bord? (inteleg ca masina e din 2009) Ma gandesc ca ai mai muncit ocazional ambreiajul - poate nu asa de tare, dar... ceva ceva l-ai muncit cat sa cedeze "psihic" acum
Postarea asta nu o vazusem. Pai nu mai e nimic de comentat... e clar ca ambreiajul nu are calitatea pentru a tine la asa ceva. Daca aveai BMW, sigur... puteai sa ai ceva pretentii.
Asta cu Logan care face BMW 318 IS (ma refer la ursulet-ul de 136 PS)... ori BMW-ul era obosit, ori soferul nu gasea pedala si nu nimerea vitezele.
Spun asta fiindca vara-miu a avut un BMW 318 IS fabricatie 1991 luat din Germania la 75000 km. Tzipla masina.
Si l-a provocat un prietenar cu un 323 de prin 1985 (150 PS) pe care l-a facut de nu s-a vazut .... masina respectiva nu mai avea toti caii sub capota...
Cand spui BMW sau alta marca... in general lumea ramane cu gura cascata. Conteaza foarte mult starea masinii. Poate fi o masina in stare foarte buna, sau poate sa fie un junghi lesinat.
Era o gasca in Ploiesti si unul din tipi avea un BMW 325 ursulet cu suspensii si motor + cutie de M3 --- adus asa modificat din Germania.
Saraca masina - papa destul ulei, mai ales dupa ce au alergat-o baietii pe la noi, dar nu cadea nici motorul, nici ambreiajul --- si vedea la forje si drifturi intr-un mare fel --- dar intradevar se vedea calitatea. La o alta masina, s-ar fi calat motorul sau terminat ambreiajul de nu stiu cate ori la ce a indurat masina aia. (un BMW albastru cu sah pe capota motorului - ploiestenii o stiu cu siguranta)
Masina era intretinuta si in perfecta stare. Totusi, matale ai vazut ce performante are un magnific BMW motan raios 1.8 IS? Cam ca un logan 16v fara modificari. Deci diferenta a facut-o soferul, insa si celalalt sofer a talpasit-o. Poti cauta pe google marile performante tehnice ale BMW-urilor pisicoase paduchioase.
Marxule nu mai bine astepti tu pana cade ambreiajul de tot? De ce sa-l schimbi preventiv?
Ma gandesc ca nu au fost doar cele 5 liniute... la o masina cu ambreaiaj "in stare noua". Cati km ai la bord? (inteleg ca masina e din 2009) Ma gandesc ca ai mai muncit ocazional ambreiajul - poate nu asa de tare, dar... ceva ceva l-ai muncit cat sa cedeze "psihic" acum
intelege odata si nu mai cauta alte motive decat calitatea proasta a pieselor folosite pentru a face economie.
daca stau si ii numar gasesc o gramada 16v cu problema asta . este des intalnita. toti au smucit ocazional ambreiajul ? mai da l in masha de ambreiaj ca nu e din coca
@ cezar am vazut la dsign cum merge un Sachs. este total altceva. te unge pe suflet. Canto mi a zis acelasi lucru si nu credeam ca e asa mare diferenta.
pai si mie cateodata vara , cand mergi mai mult cu masina sau o incing tare , imi trepideaza finut...deci nu cred ca ar fi o problema la ambreiaj , posibil problema sa fie la tine , inca nu te`ai obisnuit
de la arcuri este. se incing foarte tare si pierd din duritate.
daca face mereu si schimbi ambreiajul se vor observa pe disc sacadarile care dau trepidatii si arcurile vor fi vinete de la temperatura mare
o sa pun poze cu al meu dupa ce il schimb sa vedem daca se vad. l am ridicat foarte sus si patineaza mult ca sa nu mai trepideze si s ar putea sa nu se vada
Last edited by alessandro; 24 November 2011, 19:36.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment