Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • niste nene de la Renault mi au recomandat lichidul asta ATE SL 6 sa mearga cel mai bine cu ABS ul. nu mi pun mari sperante

    poze cu Loganul de la Ploiesti si cu, poate cel mai bun prieten al meu

    si cam asa arata ravnita vaselina dielectrica pentru bujii.
    Attached Files

    Comment


    • Ma facusi curios rau,da rau de tot,ce treaba are lichidu cu ABS??))Ce nu bagasi mai un Motul RBF pentru 20lei diferenta
      sigpic

      Comment


      • pai am RBF 660 si face ca dreq ABS ul

        la Renault mi au zis clar !!! lichid cu vascozitate scazuta se pune in logan

        RBF si ATE racing au vascozitati foarte mari care merg de minune in nonABS

        am un prieten la importatorul Motul. producatorul ( Motul ) spune sa nu se puna RBF660 in ABS.

        Comment


        • Daca zic mecanici asa o fi,pai si noi cu ABS ce facem??nu avem lichid racing sa inteleg)in ce sens face aiurea ABS?
          sigpic

          Comment


          • maine ma scol la 5. azi defapt. nu am puterea sa ti explic. mi se inchid ochii

            citeste ultimele 3 pagini de la manifestarile ABS ului

            din spusele celor de la Renault ( un inginer nu mecanic ) Bosch 8.1 stie sa lucreze foarte bine cu ATE SL6.

            nu ti ajung 265 grade ca punct de fierbere ? este arhi suficient. cel mai bun de la ATE fierbe la 280
            iar 660 ul la 325 grade

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              la care ii dau pana iese sange pe toba, o daram, o fac, iar o daram si tot asa.

              am un Renault 5 gratis da nu il iau pana am potential sa il fac suparat. are un 1.4 de 55 cai parca. e mortaciune. asa estetic si tehnic se prezinta foarte bine.

              in seara aia Cezar are toate meritele. nici el nu credea ca se poate. imi zicea ...iti dai seama ca nu am cum sa ii fac...este imposibil si totusi.....a fost sef de sef
              m am mai dat cu lanceru' si stau in bara lui spate. sunt convins ca se putea mai bine da am plecat prost rau
              Postarea asta nu o vazusem. Pai nu mai e nimic de comentat... e clar ca ambreiajul nu are calitatea pentru a tine la asa ceva. Daca aveai BMW, sigur... puteai sa ai ceva pretentii.

              Asta cu Logan care face BMW 318 IS (ma refer la ursulet-ul de 136 PS)... ori BMW-ul era obosit, ori soferul nu gasea pedala si nu nimerea vitezele.

              Spun asta fiindca vara-miu a avut un BMW 318 IS fabricatie 1991 luat din Germania la 75000 km. Tzipla masina.

              Si l-a provocat un prietenar cu un 323 de prin 1985 (150 PS) pe care l-a facut de nu s-a vazut .... masina respectiva nu mai avea toti caii sub capota...

              Cand spui BMW sau alta marca... in general lumea ramane cu gura cascata. Conteaza foarte mult starea masinii. Poate fi o masina in stare foarte buna, sau poate sa fie un junghi lesinat.

              Era o gasca in Ploiesti si unul din tipi avea un BMW 325 ursulet cu suspensii si motor + cutie de M3 --- adus asa modificat din Germania.

              Saraca masina - papa destul ulei, mai ales dupa ce au alergat-o baietii pe la noi, dar nu cadea nici motorul, nici ambreiajul --- si vedea la forje si drifturi intr-un mare fel --- dar intradevar se vedea calitatea. La o alta masina, s-ar fi calat motorul sau terminat ambreiajul de nu stiu cate ori la ce a indurat masina aia. (un BMW albastru cu sah pe capota motorului - ploiestenii o stiu cu siguranta)

              Comment


              • tragi concluzii mult prea repede domnul Ion. nu ai de unde sa stii cum am mers eu cu masina

                daca 5 linii trase sunt decisive pentru ambreiaj ma indoiesc de calitatea lui

                Comment


                • Eu sper sa nu trag concluzii pripite.

                  Ma gandesc ca nu au fost doar cele 5 liniute... la o masina cu ambreaiaj "in stare noua". Cati km ai la bord? (inteleg ca masina e din 2009) Ma gandesc ca ai mai muncit ocazional ambreiajul - poate nu asa de tare, dar... ceva ceva l-ai muncit cat sa cedeze "psihic" acum

                  Comment


                  • Originally posted by ion_R5 View Post
                    Postarea asta nu o vazusem. Pai nu mai e nimic de comentat... e clar ca ambreiajul nu are calitatea pentru a tine la asa ceva. Daca aveai BMW, sigur... puteai sa ai ceva pretentii.

                    Asta cu Logan care face BMW 318 IS (ma refer la ursulet-ul de 136 PS)... ori BMW-ul era obosit, ori soferul nu gasea pedala si nu nimerea vitezele.

                    Spun asta fiindca vara-miu a avut un BMW 318 IS fabricatie 1991 luat din Germania la 75000 km. Tzipla masina.

                    Si l-a provocat un prietenar cu un 323 de prin 1985 (150 PS) pe care l-a facut de nu s-a vazut .... masina respectiva nu mai avea toti caii sub capota...

                    Cand spui BMW sau alta marca... in general lumea ramane cu gura cascata. Conteaza foarte mult starea masinii. Poate fi o masina in stare foarte buna, sau poate sa fie un junghi lesinat.

                    Era o gasca in Ploiesti si unul din tipi avea un BMW 325 ursulet cu suspensii si motor + cutie de M3 --- adus asa modificat din Germania.

                    Saraca masina - papa destul ulei, mai ales dupa ce au alergat-o baietii pe la noi, dar nu cadea nici motorul, nici ambreiajul --- si vedea la forje si drifturi intr-un mare fel --- dar intradevar se vedea calitatea. La o alta masina, s-ar fi calat motorul sau terminat ambreiajul de nu stiu cate ori la ce a indurat masina aia. (un BMW albastru cu sah pe capota motorului - ploiestenii o stiu cu siguranta)
                    Masina era intretinuta si in perfecta stare. Totusi, matale ai vazut ce performante are un magnific BMW motan raios 1.8 IS? Cam ca un logan 16v fara modificari. Deci diferenta a facut-o soferul, insa si celalalt sofer a talpasit-o. Poti cauta pe google marile performante tehnice ale BMW-urilor pisicoase paduchioase.

                    Marxule nu mai bine astepti tu pana cade ambreiajul de tot? De ce sa-l schimbi preventiv?

                    Comment


                    • Originally posted by ion_R5 View Post
                      Eu sper sa nu trag concluzii pripite.

                      Ma gandesc ca nu au fost doar cele 5 liniute... la o masina cu ambreaiaj "in stare noua". Cati km ai la bord? (inteleg ca masina e din 2009) Ma gandesc ca ai mai muncit ocazional ambreiajul - poate nu asa de tare, dar... ceva ceva l-ai muncit cat sa cedeze "psihic" acum
                      intelege odata si nu mai cauta alte motive decat calitatea proasta a pieselor folosite pentru a face economie.

                      daca stau si ii numar gasesc o gramada 16v cu problema asta . este des intalnita. toti au smucit ocazional ambreiajul ? mai da l in masha de ambreiaj ca nu e din coca

                      @ cezar am vazut la dsign cum merge un Sachs. este total altceva. te unge pe suflet. Canto mi a zis acelasi lucru si nu credeam ca e asa mare diferenta.

                      Comment


                      • esti sigur ca la drum lung nu tineai piciorul sprijinit pe ambreiaj ? poate are dreptate Nea Ion.

                        Comment


                        • chiar daca il tineam....nu sunt afectate arcurile. mie imi trepideaza la plecari. nu patineaza

                          Comment


                          • pai si mie cateodata vara , cand mergi mai mult cu masina sau o incing tare , imi trepideaza finut...deci nu cred ca ar fi o problema la ambreiaj , posibil problema sa fie la tine , inca nu te`ai obisnuit

                            Comment


                            • de la arcuri este. se incing foarte tare si pierd din duritate.

                              daca face mereu si schimbi ambreiajul se vor observa pe disc sacadarile care dau trepidatii si arcurile vor fi vinete de la temperatura mare

                              o sa pun poze cu al meu dupa ce il schimb sa vedem daca se vad. l am ridicat foarte sus si patineaza mult ca sa nu mai trepideze si s ar putea sa nu se vada
                              Last edited by alessandro; 24 November 2011, 19:36.

                              Comment


                              • marxule cand dam jos ambreiaju? dau si eu o mana de ajutor, oricum voi fi pe acolo cu chiulasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google