Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iau maine si ambreiaj si cablu. vreo vaselina ceva pentru cablu ? una care sa ramana acolo sa unga bine

    pe saptamana viitoare cred ca il schimbam.

    Comment


    • ia sa vedem cum ridici in slavi ambreajul sachs )
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • ma abtin. multa lume mi a spus care este cel mai bun ambreiaj street pentru 16v.

        Comment


        • Dar sa-l lauzi dupa ceva vreme de folosinta ca asa orice ambreiaj nou-nout e bun la inceput.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • ce e prost pentru el va f foarte bun pentru mine. sa speram ca merge pe volanta mea.

            Comment


            • chit ca merge pe volanta ta. discutl tau a facut uzura pe volanta de 180 mm iar al meu are 200. nu cade tocmai bine

              Comment


              • lasa ca se impaca ele

                Comment


                • ce se da jos ? cutia sau motorul ? imi cumpar si tampon renault sport daca se da cutia

                  Comment


                  • Thread inchis la cerere!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • acum s-a deschis la cerere
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • multumesc domnu' Sebastian

                        acum hai sa va povestesc despre of ul meu legat de ambreiaje.

                        Dupa cum stiti la 45.000 m a lasat deja ambreiajul si am decis sa il schimb.
                        Am cumparat din incapatanare un ambreiaj Sachs pentru 1.6 8V convins impotriva tuturor ca se potriveste la 16v.
                        Surpriza pentru 0.09 - 0.1 mm de "bulangeala" marca Sachs Engineering nu se potriveste. Gaurile de centrare din placa de presiune de 16v sunt cu 0.1 mm mai distantate fata de cele din placa de 16v. Gaurile de prindere din place de 16v sunt de asemenea excentricizate spre exteriorul palcii. Gauri ovale cu alte cuvinte. De ce ? pentru ca volanta de 16v are gaurile pentru suruburi mai distantate.
                        Daca as fi putut sa modific gaurile de prindere....gaurile de centrare reprezinta o adevarata problema. Largirea uneia dintre ele cu 0.1 mm ar face ca placa sa intre perfect pe volanta dar asta ar fi insemnat di deplasarea placii din pozitia centrat si nu ar fi garantat nimeni ca nu va bate.
                        Ambreiajul pentru 16v nu il face nimeni decat Valeo. In cutia de Sachs se gaseste un ambreiaj Sachs-Valeo care pare a avea o calitate mai buna dar sigur nu se ridica la nivelul ambreiajului Sachs pentru 1.6

                        Am comparat azi un ambreiaj de 1.5 dci 65 cu al meu de 16v. 215 mm vs 200mm
                        Discul de 1.5 dci intra perfect pe priza. Placa de presiune de DCi cade impecabil pe gaurile placii de 16v. Aici diferenta ar fi iesirea in afara a placii de presiune fata de buza de prindere a placii. Volanta de dci este prevazuta cu o adancitura unde intra placa si discul. de asemenea volanta de 1.5 dci este foarte posibil sa se potriveasca la prindere pe arborele cotit de 16v.
                        Deci pe 16v este foarte posibil sa se potriveasca volanta disc placa si rulment de 1.5 dci 65 cai , un kit ambreiaj care ar fi corect pentru motorizarea 1.6 16v

                        ii multumesc lui Sorin de la DaciaShop pentru amabilitate

                        Comment


                        • Si te mai plangi ca nu merge masina cum trebuie ...eu zic sa iti iei un kit de ambreiaj normal pentru motorul tau si aia e ...crezi ca esti singura persoana care a avut probleme la km putini . Sincer eu l-am schimbat la 60.000 km si am zis ca nu mai iau Valoe ca e slab si am ales Luk care am zis eu ca e foarte bun mai ales ca e facut la nemti si de unde naiba ....dupa aproape 20.000 km de la inlocuire rulmentul de pe placa de presiune face ca toti dracii la rece (mult mai rau ca ala original dupa km mai multi) ca sa nu mai spun ca discul de ambreiaj Luk are mai putine arcuri de preluare a socurilor si acum la plecarea de pe loc oricum ai incerca masina pleaca smucit fata de ala de fabrica care nici nu se simtea la plecare . In concluzie nu am facut nici o afacere . Parerea mea este ca si multitudinea asta de modificari nu poate fi benefica
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • Alessandro, la chestia cu centrarea placii, chiar nu ai cum sa te joci... Macar ca aveai un diesel si tot nu era OK, cu care urci doar pana pe la 3500 rpm in mod curent, dar la un 16V pe care il duci lejer in 4000 sau chiar 5000.... nici nu se pune problema.

                            O munca de chinez batran - daca se potriveste treaba si sa gasesti un atelier mecanic foarte OK, ar fi sa scoti soarele din rama originala si sa il montezi in rama ta de 1.6 16V... Ar fi un compromis mai Ok - caz in care ar trebui sa gasesti pe cineva care sa iti nituiasca soarele de rama.

                            Comment


                            • care modificari ? ai dreptate ... nu sunt bune de nimic dar care ?

                              ambreiajul deja l am schimbat. este un Valeo - Sachs pentru 16v fara modificari

                              vreau doar un ambreiaj mai tzapan care se poate realiza cu repere OEM. de aceea ma duce gandul la tot ansamblul de dci 65.
                              Vilbrochenul de DCI este identic cu cel de 16v de aceea crad ca volanta se potriveste. sunt acolo tot 6 suruburi si par a avea aceleasi distante. Arcurile din discul de dci sunt de tanc fata de cele pentru 16v sau 1.6 sa nu mai vorbesc de cei 15 mm in plus la diametru si o placa de presiune foarte tare .

                              Singura problema care mi o pun este legata de volanta de DCI. nu are senzor de turatir deci posibil sa nu aibe nici acel dinte lung al coroanei dupa care ECU stie PMS. Motorul nu porneste fara acel dinte lung al coroanei volantei

                              @ ion nu place de presiune este problema. arcurile din disc. alea dau trepidatii la plecari de pe loc. se decalesc si sunt fleasca

                              Comment


                              • Pai exact la genul asta de modificari ma refer .... in care nu poti avea certitudinea ca va merge
                                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google