Pai si te duceai la dezmembrari si vedeai ce si cum....pana la urma ce ai pe masina??Luck in cutie de Sachs??
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pasuirea se face singura,mergi mai protejat cu el cateva zile si se "aseaza" singursigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postio cred ca tu esti problema la masina )
cand am luat masina din fabrica tragea dreapta. de 2 ori la garantie si 1 data la Autosoft. nimeni nu a putut sa o faca
dupa schimbul ambreiajului a pus capetele de bara la loc in fuzeta si sa vezi dracia naibii cum masina merge drept si volanul sta stramb.
un capat de bara nu era strans complet pe tot conul si cadrul motor era pus stramb
totul din fabrica, numai din fabrica. cel mai probabil masina se va vinde la anul.
@ razvan amza feel free sa bagi o caruta de bani in masina si sa vezi marea in poze
Comment
-
Originally posted by GOLAN91 View PostMa tu esti ghinionist,eu zic sa faci o scrisoare celor de la dacia.....Sa nu arunci ambreaju vechi,il vreau eu....macar sa il studiez putin.sau daca ai poze cu el...
Comment
-
nu va recomand sa folositi ambreiajul ala. discul are 5 mm si placa este decalita. si sfatul meu este sa nu mai folositi ambreuaje Valeo. cu modificari ce nu afecteaza fiabilitatea intra ambreiaje de 1.5 dci. un benzinar nu o sa poata sa crape niciodata ambreiajul ala
poze cu my ex la ceva vreme dupa vanzare. imi e dor de el
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postpoze cu my ex la ceva vreme dupa vanzare. imi e dor de el
dar ii si placea benzina, nevoie mare... Daca o fugareai bine si o tineai in ture, lua cam 10,5 - 11 l/100 km... Ce sa-i faci... obrazul subtire, cu cheltuiala se tine...
Si suspensia aia care scartaia dupa o vreme... ce masina Domnule, ce masina... (cel putin modelele frantuzesti au fost bune... Dupa 1990 am vazut cateva Oltena, de m-am crucit. Parca turnasem eu in curte blocul motor... nu stiu ce forme utilizau la turnare, dar zici ca era polizat cu flexul tot blocul motor si locasurile unde se montau bujiile... Asta nu era o masina sa o lasi "asimilata" in Romania. Tovarasii de la Citroen, chiar aveau tehnologie sa fabrice masina asta)
Sincer, imi placea mai mult caroseria de Citroen GSA in 4 usi.Last edited by ion_R5; 8 December 2011, 19:24.
Comment
Comment