Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai si era de la ambreiaj sau nu ? Nu ma prea pricep sa imi dau seama daca un ambreiaj e uzat dar nu imi pare nimic iesit din comun la el .In poza cu arcurile , ce voiai sa scoti in evidenta ? ca nici acolo nu m-am prins ;))
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Sincer ma asteptam sa arate mai rau...placa arata cam aiurea...lai incins de la luat draci,sau decalit si arcurile probabil(au o culoare ciudata) la fel si placa...ambreaju lu Dsign arata mult mai bine,si a avut perioade cand dabea pleca de pe loc...dar trebuie sa sti sa mergi cu el si cand e stricat.Sincer ambreaju asta cred ca e recuperabil,eu as fi dat arcurile jos sa fie racing.
      Last edited by GOLAN91; 9 December 2011, 13:51.
      sigpic

      Comment


      • aceeasi problema o aveam si eu asta vara , la plecarile de pe loc usor imi trepida si l-am testat cum ti-am zis in gluma sa-l pasuesti si sincer de atunci nu-mi mai trepideaza si cupleaza foarte bine

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          pai si era de la ambreiaj sau nu ? Nu ma prea pricep sa imi dau seama daca un ambreiaj e uzat dar nu imi pare nimic iesit din comun la el .In poza cu arcurile , ce voiai sa scoti in evidenta ? ca nici acolo nu m-am prins ;))
          se pot pune in locul arcurilor subtiri acelea mai groase. au acelasi diametru si lungime

          @ golan 91 a inceput sa trepideze si eu in loc sa il tin cat mai din scurt il patinam si mai tare sa nu mai trepideze. efectul era invers.
          s a incingea mai tare si placa s a decalit. rezultatul ... trepidari si mai mari
          arcurile la fel s au incins si nu mai faceau fata.

          oricum ai merge cu ambreiajul cand iei o aglomeratie in plin o aglomeratie gen militari sau petricani vara la 40 grade il gaseste boala pe ambreiaj

          @ cos_ min ce ar putea sa ii faca pasuirea aia sa nu mai trepideze ?

          cand am pus traseu / 50 mm nu a mai trepidat. am scos si catalizatorul si nu mai facea deloc. dupa ce l am pus la loc iar au crescut temperaturile in motor si asta a fost
          Last edited by alessandro; 9 December 2011, 14:00.

          Comment


          • Strangeai ambreaju sa tina cat mai jos,ai dadeai in gura in frana de motor si aia era....
            sigpic

            Comment


            • nu te potolesti deloc ... schimbi pana la ultimu surub la masina asta ;) las-o ma asa, rupe-o in doua si sa vezi ca nu mai are nimic... Poate esti prea pretentios
              DB16COS

              Comment


              • ce surub mai am eu pe masina sa nu fie stock ? schimb ca s a stricat si scartaia. ce am schimbat 2 panarame de bielete antirului ? erau duse. voiai sa merg asa cu ele sa troncane ? hai ma ce naiba

                am inteles ok. tuningul la logan este penibil dar masina mea nu mai suporta nici un fel de modificari. doar intretine normala

                @ golan crezi ca este bine sa il reglez cat mai jos ? mai bine ma uit in manula si il reglez la cat scrie acolo

                am gasit reglari pentru garda ambreiajului doar pentru 1.6 si 1.4 la 16v cum este ?

                Comment


                • Ce mama lui de manual,ai acolo doua piulite de 10parca,si il reglezi cat iti convine tie,nu prea jos sa nu iti stea atacat discu...
                  sigpic

                  Comment


                  • in manula se da reglarea ambreiajului pentro o intrebuintare corecta.

                    distanta / diferanta intre apasat si liber trebuie sa fie de 30 / 35 mm. asta intre tija care apasa pe rulment si consola care tine cablul pe cutie

                    Comment


                    • Asa pleaca Nova nevestemii pe treapta 1... tremurat din ambreiaj... Ca o tot bat la cap... cand masina se misca foarte incet sau a apucat aproape sa se opreasca - sa nu o mai chinuie cu a 2-a sa-i dea tr.1...

                      Ambreiajul asta nou cum merge?

                      Eventual gaseste un disc de DCI vechi, dar cu arcurile bune si schimba-i doar arcurile si bate-i alte ferodouri. Mai sunt alteliere care confectioneaza si bat ferodouri.

                      Placa aia e un pic muncita (nici poza nu e foarte clara - dar parca e ceva "albastra" un pic treaba pe acolo)

                      In privinta reglajului - lasa ambreiajul cu reglajul cat mai apropiat de cum a venit ea din fabrica. Asta-i ambreiajul de Renault - tine sus.

                      In acelasi timp am avut Renault Super 5 1.6 D si Peugeot 309 1.9 D - ambele fabricatie 1987. La Renault ambreiajul tinea sus - la Peugeot ambreiajul tinea jos de tot (cred ca cupla la 3 cm fata de podea). Cand treceam de pe Renault pe Peugeot, trebuia sa am grija sa nu-i opresc motorul din ambreiaj.

                      Era misto ambreiajul la Peugeot - plecai rapid, dar trebuia si grija sa calci cursa completa sa nu-i carai pinioanele in cutie.

                      La Renault era misto cutia - cu rapoarte destul de lungi. Nu prea puteai sa pleci cu a 2-a de pe loc, fiindca protesta destul de tare ambreiajul. In schimb la Peugeot, daca plecai cu a 2-a de pe loc, abia daca simteai ceva... Peugeotul nici nu lua viteza asa de mare in tr.5 fiindca era destul de scurta (si masina era mult mai grea)
                      Last edited by ion_R5; 9 December 2011, 19:26.

                      Comment


                      • maine o sa reglez ambreiajul cu sublerul la 32 mm intre cele doua pozitii. asa este din fabrica

                        sau cum a zis golanul sa tina foarte jos

                        Comment


                        • Ma voi ati luato razna cu ce zice la manual...e deja un forum unde se baga numai ulei Dacia Oil cu mici excepti Elf,merg la reprezentanta sa schimbe stergatoru si baga numai benzina Logan.
                          Iti dau 2 exemple ambreaju meu si a lu dsign cat au suferit,iti povestesc diseara sa nu stric threard,cum am facut plecare cu a 3a la 5.000ture si cu frana de mana trasa un pic.....si inca merg...
                          sigpic

                          Comment


                          • @ golan alt subiect ce il vom dezbate 2 luni reglarea ambreiajului. ma potolesc promit

                            Comment


                            • @ Golan91 Tu acuma de fapt ne spui cat indura Loganul tau si ce noroc ai ca nu a picat nimic inca, la modul tau de exploatare a masinii - nu ca ar fi cuiva recomandat sa plece de pe loc cu a 3-a...

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                se pot pune in locul arcurilor subtiri acelea mai groase. au acelasi diametru si lungime
                                In legatura cu acest subiect as dori sa fac cateva precizari.
                                Dupa cum vedeti in pozele lui Alessandro, discul are 3 perechi de arcuri de amortizare ce difera ca diametru spira;asta inseamna ca vom avea 3 momente de compresiune.Asta inseamna ca ca cele 3 perechi de arcuri isi vor face treaba gradual, in functie de momentul fortei de rezistenta la plecare (unde se intalnesc majoritatea problemelor). Ca sa fiu mai explicit la o plecare lina, arcurile de amortizare cele mai groase se vor comprima f. putin,fata de o plecare in forta, cand vor intra in functiune toate elementele de amortizare.
                                Deci daca ve-ti dori sa aveti numai arcuri groase pe disc, ar trebui sa spuneti adio plecarii line;o sa aveti plecarea asemeni lui U650.
                                P/S.
                                NU ...copy/paste.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google