Daca ai apa calda, merge si cu motorul cald DAR daca dai cu apa rece, risti sa deformezi chiulasa.
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by alessandro View Postse poate folosi si o pulverizare foarte fina de alcool izopropilic sub presiune. iese bec. un motor perfect curat pe toata suprafata se raceste mai eficient
Comment
-
Am spalat motorul de 4 ori la toroapa,nu a avut nici o probleme,ce este drept nu l-am spalat la "neica nimeni".Am o spalatorie la care spal masina de 2 ani acolo,iar baietii stiu ce facsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
evacuarea mult dorita
- eliminat gatuirea 54 mm => 39 mm
- acum trece 54 mm => 51 mm
- marit gauri in / out catalizator
- adaugat flexibil 50x200 care este un pic cam mare. se misca relativ mult evacuarea dar asta inseamna mai putine vibratii si e ok ca nu atinge nicaieri traseul nici la plecari nici la fortari cu frana de mana trasa deci e ok
- s-a pastrat flansa originala dar cu gaura marita. alta varianta eu nu am gasit. decat cu o flansa custom, decupata rotund pe interior...complicat rau.
- se poate obtine si un diametru de pornire al traseului mai mare de 51mm dar se intra in zona unde actioneaza garnitura
- impresii : se simte ca trage mai bine dar dupa 3000 rpm, zgomotul motorului s-a schimbat, suna mai gros si mai infundat, toba finala baraie mai tare.
- se incalzeste mai greu, ca atunci cand era catalizatorul scos
- a disparut impresia de gatuire la 3000 rpm cu a 5a , gatuire care iti dadea impresia ca vrea a 6 a. asta din cauza flexibilului care amortizeaza vibratiile
- in viitorul apropiat voi incerca sa modific o evacuare stock de 16v. din ce este acum o voi face 4-1 cu con care intra in flansa originala.
- daca spatiul permite voi incerca si 4-2-1
P.S. suruburile de la flansa originala sunt M10 cu pas fin de 1.25 ( pas normal inseamna 1.50 )
- se foloseste pas fin deoarece sunt suruburi trate termic, foarte rezistente iar pasul fin da rezistenta la desurubare prin vibratiiAttached Files- DSC00033.jpg (177.4 KB, 398 views)
- DSC00034.jpg (92.2 KB, 388 views)
- Image030.jpg (70.2 KB, 382 views)
- Image031.jpg (73.5 KB, 160 views)
- Image032.jpg (148.7 KB, 160 views)
- Image038.jpg (94.6 KB, 159 views)
- Image039.jpg (81.0 KB, 138 views)
- Image040.jpg (78.4 KB, 139 views)
- Image041.jpg (74.0 KB, 132 views)
- Image042.jpg (81.0 KB, 150 views)
- Image043.jpg (65.9 KB, 157 views)
- Image044.jpg (77.1 KB, 140 views)
- Image045.jpg (101.6 KB, 139 views)
- Image046.jpg (74.2 KB, 136 views)
Last edited by alessandro; 22 February 2012, 20:10.
Comment
-
Bravo ma .....dabea astept sa vin acasa sa ne vedem cred ca esti gata pentru un test cu 1.4 stock .
Ti-au tras astia niste sudurii sa tina (bune ,nu estetice) ,acuma ai traseu pe 50mm din galerie pana in finala + catalizator :dsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
da full 50
traseul dupa catalizator este egal cu fix 0 daca nu se face ceva si inainte de catalizator.
se simte foarte bine cu garuirea scoasa. ca de obicei sunt foarte multumit de lucrare. exact ce mi am dorit
pe parcurs intalneam tot felul de dificultati in realizare. pentru ca eu am avut o idee care nu s a putut realiza.
mi a placut capacitatea de adaptare a lui Adrian. la orice problema aparea se adapta si gasea imediat o solutie
Comment
Comment