Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai apa calda, merge si cu motorul cald DAR daca dai cu apa rece, risti sa deformezi chiulasa.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      se poate folosi si o pulverizare foarte fina de alcool izopropilic sub presiune. iese bec. un motor perfect curat pe toata suprafata se raceste mai eficient
      problema e ca nu se incalzeste. daca plecam din militari pana in dna ghica, cand ajungeam aveam 2 linii. numai dimineata sau pe la 17 cand era omor si mergeai cu a'ntaia pe portiuni lungi, facea si ea 4 linii. cu chiu cu vai. si spun asta pt octombrie-noiembrie. nu pe frigul asta

      Comment


      • Am spalat motorul de 4 ori la toroapa,nu a avut nici o probleme,ce este drept nu l-am spalat la "neica nimeni".Am o spalatorie la care spal masina de 2 ani acolo,iar baietii stiu ce fac
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • ma puteti ajuta cu dimensiunile astea ?

          1 distanta dintre gaurile suruburilor flansei

          2 diametrul exterior a tevii pe care sta garnitura conica a flansei.

          la 1.4 si 1.6 ce valoare au masurile astea ?
          Attached Files

          Comment


          • evacuarea mult dorita

            - eliminat gatuirea 54 mm => 39 mm

            - acum trece 54 mm => 51 mm

            - marit gauri in / out catalizator

            - adaugat flexibil 50x200 care este un pic cam mare. se misca relativ mult evacuarea dar asta inseamna mai putine vibratii si e ok ca nu atinge nicaieri traseul nici la plecari nici la fortari cu frana de mana trasa deci e ok

            - s-a pastrat flansa originala dar cu gaura marita. alta varianta eu nu am gasit. decat cu o flansa custom, decupata rotund pe interior...complicat rau.
            - se poate obtine si un diametru de pornire al traseului mai mare de 51mm dar se intra in zona unde actioneaza garnitura

            - impresii : se simte ca trage mai bine dar dupa 3000 rpm, zgomotul motorului s-a schimbat, suna mai gros si mai infundat, toba finala baraie mai tare.

            - se incalzeste mai greu, ca atunci cand era catalizatorul scos
            - a disparut impresia de gatuire la 3000 rpm cu a 5a , gatuire care iti dadea impresia ca vrea a 6 a. asta din cauza flexibilului care amortizeaza vibratiile

            - in viitorul apropiat voi incerca sa modific o evacuare stock de 16v. din ce este acum o voi face 4-1 cu con care intra in flansa originala.
            - daca spatiul permite voi incerca si 4-2-1

            P.S. suruburile de la flansa originala sunt M10 cu pas fin de 1.25 ( pas normal inseamna 1.50 )
            - se foloseste pas fin deoarece sunt suruburi trate termic, foarte rezistente iar pasul fin da rezistenta la desurubare prin vibratii
            Attached Files
            Last edited by alessandro; 22 February 2012, 20:10.

            Comment


            • Bravo ma .....dabea astept sa vin acasa sa ne vedem cred ca esti gata pentru un test cu 1.4 stock .
              Ti-au tras astia niste sudurii sa tina (bune ,nu estetice) ,acuma ai traseu pe 50mm din galerie pana in finala + catalizator :d
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • da full 50

                traseul dupa catalizator este egal cu fix 0 daca nu se face ceva si inainte de catalizator.
                se simte foarte bine cu garuirea scoasa. ca de obicei sunt foarte multumit de lucrare. exact ce mi am dorit

                pe parcurs intalneam tot felul de dificultati in realizare. pentru ca eu am avut o idee care nu s a putut realiza.
                mi a placut capacitatea de adaptare a lui Adrian. la orice problema aparea se adapta si gasea imediat o solutie

                Comment


                • masina a primit azi gume noi. Michelin Energy Saver

                  - foarte silentioase, lasa impresia ca pluteste masina.
                  - aderenta foarte foarte buna la franare.
                  - pe Buc - Ploiesti am scos medie de consum mai mica decat saptamana trecuta in aceleasi conditii de viteza / temperatura
                  Attached Files

                  Comment


                  • Pai vad ca n-ai respectat ce recomanda unii useri si anume echilibrarea dupa ce parcurgi cateva sute de km.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • le-ai luat? cat au fost? ti-am zis ca e cea mai buna alegere dintre variante

                      Comment


                      • Sa le invarti sanatos Alexandru .

                        Foarte ok alegerea, pret/performanta/durabilitate greu de batut.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • "Macinicii" tot Michelin sunt ?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • ai facut cea mai buna alegere, pt ca asa spune NDL
                            dar o lasam si noi un pic pe burta anul asta ??

                            Comment


                            • orcum sunt bune michelinurile,si eu am avut si mor tinut 60.000 km,cat te-a ajuns bucata.

                              Comment


                              • Nu confundati Michelin Energy Saver (pe care le-a achizitionat Alessandro) cu Michelin Energy E3A (cu care veneau echipate unele Logan-uri).
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google