Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    am uitat sa mentionez ca pe ud / apa sunt destul de slabe. intra ABS ul relativ usor.
    pe cat de bine si excelent stau pe uscat atat de prost mi se pare ca stau pe apa.
    se vede si in profil ca nu au canale pentru evacuarea apei.
    Asteapta sa creasca temperatura afara si abia dupa aia te poti pronunta. Nu uita ca sunt anvelope de vara, anvelope de vara care dau tot ce pot daca temperatura exterioara este de peste 7 grade celsius.

    Oricum, cred ca ai facut cea mai buna alegere.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Mi-ai luat-o inainte vitriol.
      Acum inca este frig si apa nu e chiar apa,e cam gheata nenea
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • ''Nu au canale de evacuare a apei bine definite . . . ''

        Amu' sa fim seriosi alessandro, EcoPia EP150 le au ceva mai sanatoate decat Energy, dar ambele au canale pentru evacuarea apei foarte clar definite.

        In plus, temperatura asfaltului este sub minimul cerut pentru un randament catusi de cat ok pentru gumele de vara.
        Last edited by dr_mke; 11 March 2012, 22:11.
        sigpic

        Comment


        • @ geo ultras. Te dau dar sa stii ca nu simti nimic daca dai in ea ca la balamuc. O modificare minora o simti in trafic. In diferite situatii
          Pe ture mari nu mi dau seama da pe joase pleaca mult mai bine.

          @ dr mke. Ma refer la canale care duc apa din centrul caii de rulare catre exterior. Profilul llongitudinal blocheaza apa.

          Ieri pe la pranz am tras si ceva frane. Intra foarte greu ABS ul iar cand intra este mullt mai docil. Aderenta excelenta. Ma astept la mai bine cand se face calld

          Comment


          • Test Superlaggera cu 195 55 r15 : Dabia ce mi-am luat Flex si ziceam .........
            Attached Files
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • in realitate arata mai bine. in a 3 a poza zici ca i tractor

              Comment


              • azi am instalat niste placute noi. uzura era cam de 40% dar din cauza chinurilor la care au fost supuse in mod repetat eficienta nu mai era cea dorita si incepusera deja sa se dea la discuri. in 20.000 km cu aceste placute discurile au uzura mai accentuata decat discurile stock cu placute OEM

                bineinteles am ales tot Ferodo Premier FDB 845. asta este ultimul set cu aceste discuri.
                pe viitor voi incarca sa identific subtipul FDB 845 B sau FDB 845 F, subtipuri destinate masinilor precum Peugeot 205 GTi 1.9 128 cai sau R19 1.8 16v 138 cai. vor fi montate pe discuri Brembo Max 259 mm
                Attached Files

                Comment


                • fata interioara a discurilor cum arata? eu am avut numai placute OEM si tot a trebuit la 42000 sa schimb al doilea rand de placute si discurile. pe fata exterioara discurile erau oglinda (cu o buza de 2-2,5 mm, dar pe fata interioara erau varza, mai mult cand le-am masurat ajunsesera la 14,5 mm (grosime) fata de 22 mm cat au avut initial.
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • Asa arata placutele la 20 de mii?)) o cam calci pe frana , nu gluma
                    http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                    Comment


                    • deci ce aveau placutele ? ca tot nu am inteles de ce le-ai schimbat ? nu te supara ca intreb

                      Comment


                      • Le-a schimbat pentu ca e nebun ) ,de ce treci fratie pe Brembo Max,ca parca nu erai adeptul lor?
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • Originally posted by user2000 View Post
                          deci ce aveau placutele ? ca tot nu am inteles de ce le-ai schimbat ? nu te supara ca intreb
                          placutele mai aveau carne pe ele pentru inca 20.000. problema este ca am scos fum din ele de enshpe mii de ori.
                          s au intarit, sunt arse, incepusera sa scartiaie foarte rau si efecienta scazuse.

                          Originally posted by lau911 View Post
                          Le-a schimbat pentu ca e nebun ) ,de ce treci fratie pe Brembo Max,ca parca nu erai adeptul lor?
                          nu s nebun ma. imi place doar sa am frana in perfecta stare mereu. erau distruse placutele astea. ciment
                          o sa trec pe Brembo Max da. doar ca vreau sa gasesc cele mai sport Ferodo Premier. adica 845 B si F. recomandate pentru masinile alea suparate de mai sus
                          odata cu astea urc si tamburi Brembo cu niste ferodouri mai bune.

                          Comment


                          • Pentru B-Max musai DS2500. DS2500 puse pe discurile de acum te-ar scuti de cheltuieli aiurea.
                            sigpic

                            Comment


                            • DS 2500 imi vor rupe discurile astea. ma gandesc...vedem. poate pun Bmax cu DS performance. asa aveam in gand

                              in alta ordine de idei dupa ceva km facuti cu placutele astea observ ca scartaie rau si foarte rau. primele care le am avut nu scartaiau deloc.

                              scartaie doar la viteze mici ceva in genul asta http://www.youtube.com/watch?v=-KNXvqmqNr0
                              ce pot sa zic este ca pedala a devenit foarte tare si este foarte sensibila din primul cm de apacare, franeaza impecabil iar scartaieturile desi sunt pronuntate nu sunt deranjante

                              Comment


                              • scartaie rauuu... sa le ocolesc. ce aveai inainte?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google