Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    bineinteles am ales tot Ferodo Premier FDB 845.
    Alex e consecvent.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      scartaie rauuu... sa le ocolesc. ce aveai inainte?
      scartaitul ala mie imi place rau. inainte tot FDB 845 am avut tot pe discurile astea si scartaiau discret.
      posibil sa fi primit chiar FDB 845 B astea de 205 Gti. inca nu stiu cum sa le identific
      cert este ca niciodata nu am avut frana mai ferma mai rapida si decisa in raspuns

      Comment


      • si alea nu scartaiau ?! ce marca sunt placutele "originale? vad ca se comporta bine.
        totusi as merge pe silentiozitate.. s-asa am diesel...
        Last edited by B997NDL; 24 March 2012, 17:54.

        Comment


        • pe placutele mele originale scria Ferodo. probabil FdB 178 desi ii cred in stare sa pus niste FSL uri
          da primul set de 845 nu a scartait decat daca le incingeam bine. amu asta zici ca is DS uri direct asa frumos fac

          P.S. am mers azi cu un Logan echipat cu placute Motrio ( facute la Fermit ). iti rupi oasele cu ele. nu stiu cat timp dureaza pana troznesti masina cu asa ceva. la a 3 a frane serioasa cedeaza si fizic si psihic, te duci gramada
          Last edited by alessandro; 24 March 2012, 20:51.

          Comment


          • doctore: DS2500 nu sunt efiecente la rece, si cum noi nu avem circuit sa le incalzesti, poate doar pe serpentine.
            alexe cum ai zis si tu as merge pe brembo max+ferodo performance

            Comment


            • Iar se vorbeste din auzite. Ai pedala mai tare la viteze mici cand afara este foarte frig, recte apesi mai ferm.
              sigpic

              Comment


              • Deci imi iau ds 2500 )) ori e de curse ori nu
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • intre Performance si 2500 este si o diferenta de pret de luat in seama ( parerea mea). aici am gasit cea mai buna oferta





                  performance nu scartaie la fel de tare si pedala este mai prietenoasa la rece

                  Comment


                  • Totul este relativ. FDB845 scartaie destul de rau acum la mine, insa in ultima saptamana discurile au fost rosii de 2 ori
                    sigpic

                    Comment


                    • doctore: nu vorbesc din auzite, am citit pe forumuri prin afara si astea spuneau baietii de acolo cu masini mici si sport.

                      Comment


                      • cum se prezinta discurile dupa chin ?

                        @ geo sunt ok si 2500 doar ca depui efort mai mare la pedala. asta doar dimineata cand sunt reci. dupa ce mergi normal prin oras sunt prompte si eficiente

                        probleme mai apar cand faci 100 km pe autostrada fara sa apesi frana. se racesc si iar ca la prima frana trebuie efort suplimentar la pedala.
                        Last edited by alessandro; 25 March 2012, 12:37.

                        Comment


                        • test cu un termostat de 83 grade ( stock are 89 ). nu este foarte concludent pentru ca nu stiu de ce s a intrerupt inregistrarea

                          in oras temperatura oscileaza intre 82 si 86 grade iar in afara orasului 82-84

                          afara este inca rece pentru un astfel de termostat care are eficienta la peste 30 grade

                          mai jos este un fisier din DDT care cuprinde o plimbare normala in oras dupa ce temperatura a crescut la 4 linii. schimbari la 2800-3000 rpm

                          o sa fac azi maine o inregistrare mai lunga sa se observe clar regimul de temperatura. in paralel voi inregistra si un 16v cu termostat de 89 grade
                          Attached Files

                          Comment


                          • nu am reusit sa surprind cele mai bune unghiuri pentru a vedea corect diametrul tevii. nu am avut subler
                            va spun eu....este 35 mm.

                            din evacuarea asta va fi pastrata doar prima parte incepand cu flansa pana cand tevile incep si coboara. va fi continuata cu tevi de 38 45 50 ( lungimi de 35 respectiv 25 cm ) care vor cobori pe sub caseta de directie si cadrul motor. de ce pastrez flansa si primele coturi ? este singura configuratie de serpi care pot functiona cu admisia stock.
                            prima parte a tevilor sunt indoite din scurt si totusi pastreaza diametrul pe toata raza curbei.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Daca faci ce vrei sa faci .....sa ii ti macar o luna pe masina )
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • stii cum o sa ii fac pe astia ? cate 0.5 % pe zi. o sa fac un fake pe stand. o sa vizualizez de sute de ori inainte sa tai si sa sudez.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google