Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alessandro - ai facut din threadul asta thread de franar cu ultimele postari. (Asa cum eu pe-al meu l-am facut de consum )

    Nu stiu de ce chinuiti masinile cu atata frana... Mai degraba sunt de acord sa o urci in ture decat sa omori frana.

    Saptamana trecuta aveam pe unul in fata care facea figuri... ba se ducea ba punea frana... la iesirea din pasajul Obor spre Iancului... Si cum la iesirea din pasaj pe urcare am lasat-o in a 3-a... am urcat pana la 3000 rpm, asta din fata tot figuri... si cand am ajuns in spatele lui aveam 4000 rpm. Am ciupit un pic pedala de acceleratie si am urcat rapid la 5000 rpm si l-am facut prin dreapta. Eram si cu masina goala si a demarat super frumos, m-a uns pe suflet. Dupa ce am trecut de 4000 rpm spre 5000 mi-a placut cum s-a schimbat sunetul motorului "vrruuuuuuummmm" (asa un fel de sunet de v6 "anemic")

    Demareaza mai frumos masina, acum ca s-a mai incalzit vremea.

    Sper sa ne gasim in curand prin cartier cu Loganele din dotare.
    Last edited by ion_R5; 27 March 2012, 23:07.

    Comment


    • Si sa vezi ce-si freaca Garcea mainile la iesirea din pasaj spre Iancului cu acte de-astea eroice. Grija mare ca stau la vanat.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Adevarul e cam am vazut de vreo 3 ori un Logan MCV pe sensul celalalt - dar mai mult sambata si duminica. In timpul saptamanii e coloana de masini pe la ora 18 - si nu cred ca vin sa se bage cand e aglomeratie, fiindca n-au ce prinde cand se merge cu 20 la ora.

        Comment


        • @ ion_r5
          eu am o problema cu franele. am avut niste neplaceri in trecut si nu vreau sa le retraiesc.
          franele trebuie sa fie impecabile si sa ofere 101% din potential mereu in orice situatie

          MCV ul sta la pasaj la Obor seara tarziu. 23:00 - 01:00 ii ia pe astia care se intorc agitati de pe la kiss

          Comment


          • arata bn loganu...

            Spune-mi te rog cum ii spune la culoarea asta?...gri...

            Comment


            • albastru electric

              Comment


              • scuze ca m-am trezit si eu tarziu, acu am vazut prima poza si mi se pare ciudat deoarece aceiasi masina full o am si eu inclusiv culoarea , dar eu la 120km/h am 3.500 ture iar la 3.000 am 105km/h, la 140km/h 4.000 rpm......si vb cu unu la servis si zicea ca un mecanic ia umblat pe calculator si ia facut nu-sh ce si acu are 2.500 rpm la 100 km/h ( nu am probat masina lui ) deci nu prea ii ofer credibilitate... scuze de offtopic

                sa nu uit, faina masina, imi plac geamurile negre (si eu am de gand dar nu stiu cand) drumuri bune
                Last edited by EugenJan21; 3 April 2012, 11:22. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • nu avea ce sa-i faca din calculator sa modifice turatiile ... sunt 2 variante care iti explica teoria : cea mai plauzibila are alt pinion pt treapta 5 si a doua varianta i-a modificat caderea acelor in tablou si asa nu are fie viteza reala , fie turatia reala

                  Comment


                  • Originally posted by cos_min_i View Post
                    doua varianta i-a modificat caderea acelor in tablou si asa nu are fie viteza reala , fie turatia reala

                    Vrei sa fii mai concret te rog si sa detaliezi, daca "stapanesti "situatia?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Vrei sa fii mai concret te rog si sa detaliezi, daca "stapanesti "situatia?
                      pai daca iti coboara punctul minim mai jos la turometru o sa ai o turatie mai mica pe toata plaja ... la fel si la vitezometru ...

                      Cei care schimba luminile in bord semneaza inainte sa scoata acele de pe cadrane astfel sa fie la acelasi punct in momentul cand le vor monta din nou ... de asemenea poti face ca turometrul sa stea la 1500 de rot/min cand de fapt real tu ai decat 750
                      Last edited by cos_min_i; 3 April 2012, 15:14.

                      Comment


                      • Mersi.
                        Eu stiam ca exista posibilitatea recalibrarii si a resetarii tuturor aparatelor. inclusiv cel de nivel benzina, fara sa te mai chinui cu insemnarea.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • eu mi am calibrat acele astfel incat la 100 kmh pe bord am 101 real si la 140 kmh pe bord am 139 real
                          am verificat cu 3 GPS uri si cu accelerometru.
                          eroarea este practic 0.
                          m am speriat doar de cat de turat sta motorul la vitezele reale.

                          Comment


                          • Mos Craciun a venit cu intarziere anul asta...

                            galerie evacuare Twingo K4M 1.6 16v Renault Sport 133 cai

                            tevile sunt 4-1, diametru 38 exterior si toate 4 au perfect aceiasi lungime de 50 cm. nici 1 mm in plus sau in minus

                            catalizator sport Euro 3 incorporat. este in stare impecabila, aproape noua
                            Attached Files

                            Comment


                            • na ma ca ti-ai luat si serpi ... sa-i inrosesti bine ...ti-am zis, da-l draq de catalizator si fa un con

                              Sent from my Optimus 2X using Forum Runner
                              Attached Files

                              Comment


                              • Sunt acei serpiiiii........? si cu galeria de 16v ce mai faci ?
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google