Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • care acei serpi ? astia ? http://www.youtube.com/watch?v=GOjs__vO6L4 astia sunt

    @ cos_min nu ma grabesc cum am facut pana acum. in zilele urmatoare voi studia motorul K4M 854

    din primele cercetari difera la electromotor. o sa caut cea mai buna varianta de adaptare
    nu sunt bolt on dar la pretul de a dreptul obscen la care i am luat nu pot comenta nimic

    Comment


    • Sa iti cada mainile sunt aia de te bateam eu la cap sa ii iei ,te oftici ca sta ccd egal cu tine este ?
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Hai ca sunt curios cei de capul lor,nici macar obscen nu il poti numi pretu ala....si flansa e mai scumpa)spor la calcule....
        sigpic

        Comment


        • bravo alejandro...degeaba tot te lepezi tu de tuning,ca fara exorcizare nu merge
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • sincer din cauza pretului i am luat

            cea mai mare problema este electromotorul

            stie cineva sa imi spuna unde este electromotorul la Clio RS sau la Laguna 2.0 F5R ? in fata sau in spate ca la Logan ?

            Comment


            • bine tu xp...

              din cate stiu tot in spate este...

              Sent from my Optimus 2X using Forum Runner

              Comment


              • Alessandro, daca iti pui si chiulasa cu galeria de admisie, carcasa filtrul de aer + calculatorul de pe motorul de 133 PS, faci liniste in cartier (daca nu cumva trebuie si pistoanele... si o cutie in 6 trepte)
                Last edited by ion_R5; 6 April 2012, 01:00.

                Comment


                • Twingo Rs si Megane 3 1.6 16v il au in fata

                  am vazut niste poze cu F4R 140 cai si il avea tot in spate

                  oricum pana nu pun mana si desfac la masina mea degeaba.

                  @ xp deci evacuarea asta nu puteam sa o ratez. efectiv nu puteam

                  @ ion r5 e mai ieftin sa iau motorul cu totu

                  Comment


                  • lasa visele .... pui serpii , iti refaci admisia aia "oatza" ,scoti tulumba aia de catalizator de pe noile achizitii , bagi o toba cu direct flow , izolezi masina (ca tot esti distribuitor de fononim) si nu te mai deranjeaza sunetul .... lasa stockturile ca tu de tiganeala nu te vindeci, vorba lui Cristi )

                    sau pune mana si hai sa masuram admisia de la dbilas si o refaci din inox ... ca ia model
                    Last edited by cos_min_i; 6 April 2012, 08:53. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Motor de 2 litre cu tot cu CV, de pe Clio RS
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by cos_min_i View Post
                        lasa visele .... pui serpii , iti refaci admisia aia "oatza" ,scoti tulumba aia de catalizator de pe noile achizitii , bagi o toba cu direct flow , izolezi masina (ca tot esti distribuitor de fononim) si nu te mai deranjeaza sunetul .... lasa stockturile ca tu de tiganeala nu te vindeci, vorba lui Cristi )

                        sau pune mana si hai sa masuram admisia de la dbilas si o refaci din inox ... ca ia model
                        cu exorcizatul aveti dreptate. dar nu vreau sa fac masina inutilizabila

                        catalizatorul ramane daca incape evacuarea bolt on. ce rost are sa nu il tin ? sa te uiti inauntru diseara sa vezi ce gauri imense are prin el. este hi-flow

                        daca nu incape din cauza electromotorului, chiar ma gandeam sa il mut in fata ca la K4M RS.
                        este pacat de evacuarea asta sa o ciopartesc

                        daca schimb finala care o am acum mai mult ca sigur castigul este 0.

                        singura chestie care vreau sa o fac este dupa cum bine ai zis o admisie gen dbilas in fibra / inox etc. in ce se poate mai bine

                        Comment


                        • vorbeste cu cei 2 actuali posesori,cinsteste-i... si ne vedem, masuram , calculam volumul sa o facem cat mai exact... macar sa ai proiectul...

                          E cam greu sa-ti muti eletromotorul in fata ... ar trebui sa modifici suporti , sa tiganesti o fereastra catre volanta ...

                          Comment


                          • eu inca nu am rezolvat cu cloncanitul ala la plecarea de pe loc ....

                            ma duc azi sa strang suruburile de la planetare. cand am schimbat ambreiajul le a strans cam slab din ce am vazut eu.
                            la manual alea se strang le 235 Nm. sper sa fie de aici. Toranaga a avut problema asta

                            Comment


                            • tot la detalii te opresti si tu ....

                              Comment


                              • lasa ma sa mearga masina bine si este timp sa facem si ceva frumos.

                                ai PM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google