Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am amortizoare stock+arcuri Eibach. Masina a coborat 4 cm cu rotile stoc. Comportament incomparabil mai bun fata de arcurile stoc atat pe viraje cat si la drum intins.
    Al meu e Prestige 16V, 2008, si are gaz fata+spate.
    Am mers si cu HR pe amortizoare stoc si sunt mult mai incomfortabile si asta se simte cel mai puternic la denivelari(speedbumps).
    Last edited by Cobra7; 2 July 2012, 16:47.
    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

    Comment


    • din cat am citit Eibach coboara 3,5 cm iar variantele full gen 16v sunt coborate 4 cm
      HR coboara 5 cm variantele full.

      eu vreau HR pentru ca intr un viitor va primi B8 galbene

      Comment


      • Da, asa scria si pe cutia mea si pe site-ul lor dar au iesit 4 cm...
        Eibach sunt recomandate pentru cei care nu vor sau nu pot sa schimbe si amortizoarele stock.
        :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

        Comment


        • HR spune ca si astea negre merg cu amortizoare stock. cele albastre si cele rosii doar cu amortizoare sport

          amortizoarele cu gaz presurizat au efectul de a fi ceva mai dure pe "bump" si o idee mai moi pe rebound. aici apare problema. iei o denivelare arcul se comprima iar amortizorul relativ dur pe rebound nu disipa energia cinetica acumulata in arc. daca e ceva mai moale, dupa denivelare arcul se extinde repede si pune roata jos fara soc sau zdruncinaturi. daca roata ramane sus, cand pica te scutura putin..sa nu uiti ca ai HR

          Comment


          • Merg o laie cu amortizoare stock, cand cursa este mult micsorata. Ce sa mai amortizeze saracul amortizor, cand el este deja comprimat aproape de maxim? Va amortiza caroseria, traducandu-se in topaieli pe sosea.
            Nu mai intariti amortizoarele, ca-i o tampenie. Scurtati-le daca tot vreti sa faceti tiganeli.

            Comment


            • cine a zis de intarit ? eu vreau doar scurtat.

              nu stiu astia care intaresc amortizoare daca umbla doar la compresie sau si la extindere. daca umbla doar la compresie e fix 0 zero
              rebound damping ul este mai important decat compression damping. pe rebound au loc tzopaielile. sau mai bine zis au loc datorita neconcordantei dintre extensia arcului si extensia amortizorului.

              Comment


              • Umbla si pe extensie.Masina mea se comporta mult mai bine in sensul ca nu te salta pe damburi ca alta masina cu aceleasi arcuri ca a le mele dar amortizoare stock, iti da impresia ca sta mult mai fixa pe denivelari si nu te deranjeaza prin topaieli.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • pentru cine doreste sa aprofundeze mai multe ....

                  aici http://www.blackartdesigns.com/id4.html

                  aici http://www.se-r.net/car_info/suspension_tuning.html

                  Robert Taylor of Kiwi Suspension Solutions talking about correct rebound setting for your motorcycle


                  Robert Taylor of Kiwi Suspension Solutions explains Rebound Damping in the Forks

                  Comment


                  • Aaaltceva domne'!!
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • acum arata a masina sa fie intr-un ceas bun

                      Comment


                      • in sf arata mai plin decupajul rotii.
                        Sa le stapanesti sanatos.
                        Astept impresii.
                        Ms

                        Comment


                        • Cum ai rezolvat cu amortizoarele pana la urma?
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • stoace la sigur. vreau si eu o tura

                            Comment


                            • H&R negre cu amortizoare stock, repozitionare ca la carte si 1 tampon taiat ( nu stiu daca era cazl )

                              masina a coborat 5 cm pe fata si 6 cm pe spate. mi se pare putin inalta de fata

                              se sime mai dura, mai ferma, nu se mai inclina ca un vapor in deriva la curbe, franarea este sensibil imbunatatita ( intra mult mai greu ABS ul )

                              denivelarile mici si scurte ( gen sine de tramvai ) se simt mai comfortabil decat cu suspensia stock

                              tzopaieli, troncaneli, boncaneli, scuturari ..... non-sense nu exista

                              nu stiu de ce naiba am asteptat 3 ani sa fac asta.

                              astept pozele de la cos_min se vede mai bine
                              Last edited by alessandro; 7 July 2012, 19:51.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google