Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa le stapanesti sanatos Vorba lui Alex : ce de masini la vila lu nea Dizain... si cand te gandesti ca a mai venit si Matheo Low prea Low....cu cheia de 24 dupE el )

    ps. Ce naibii facea cainele ala , la roata mea? )
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • mi se pare mie sau de spate este mai lasata ?
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • Originally posted by Alex_MIU View Post
        Ce de masini la vila lu' Dsign acolo .Arata bine rau masina acum,daca te conving baietii sa pui si niste gume de 50 sau 55 o sa arate si mai bine.
        o sa ma interesez de omologare pentru 195 55 16. exista o lege pe undeva conform careia ... iti spun pe scurt sa se inteleaga : daca Sandero Stepway are omologare din fabrica pentru dimensiunile astea atunci se pot omologa foarte simplu si pe Logan deoarece are aceleasi caracteristici constructive ca masina

        Originally posted by Thejock3r View Post
        Sa le stapanesti sanatos Vorba lui Alex : ce de masini la vila lu nea Dizain... si cand te gandesti ca a mai venit si Matheo Low prea Low....cu cheia de 24 dupE el ) ps. Ce naibii facea cainele ala , la roata mea? )

        ati complotat amandoi sa ne chinuim cu arcul ala stim noi cos_min nu a facut fata si a cedat


        Originally posted by Dany_DNY View Post
        mi se pare mie sau de spate este mai lasata ?
        am comparat adineauri cu Loganul rosu a lui socru meu. PH2 1.4 chel. fata de ala am -5,5 pe fata si -4,5 pe spate

        Comment


        • Cand ti-o trece prin cap sa iti iei niste jante pe 16 ultrausoare atuncea v-a fi teava) pana atuncea e asa mai "cornier " sau "plagbanda")
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • Imi pare asa rau ca "m-a luat capul" ...abia azi ma simt mai bine ... Treaba de finete de dimineata s-a facut cu succes ... dovada se afla pe masina ta ... Albinutzei cine stie ce i-ati facut :p...am toata increderea in Dani ... mi-a parut rau ca vroiam sa mai repozitionez si eu pe spate bucsele inca odata

            Comment


            • mai bine nu intrebi ce am facut...lasa nu vorbi nici cu Dani. las o asa...

              acum serios am strans tot si am verificat inca o data totul la sfarsit.

              nu mai are loc cainele sub masina
              Attached Files

              Comment


              • Stiu ca la primul arc dupa ce v-ati chinuit nu era cauciucul pe amortizor

                Comment


                • Asta cu cainele ) ....i cand am pus eu arcurile ....aveam o catea mai mica ) a venit in viteza sa se bage sub masina ...nu a adaptat inaltimea corespunzatoare . a dat cu spatele de prag BOoooooM si a inceput sa schiaune ))
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • ASTA CU CAINII CONFIRM. dar cred ca la jokeru' nici matza nu incape..

                    Comment


                    • am masurat azi cursa amortizorului spate

                      intre bucsile de prindere de pe lonjeron si primul tampon de cauciuc ramane 1 deget.
                      consider ca este putin, deci 1 tampoan pe spate zboara zilele urmatoare. cred ca doar o ridic pe cric si merge sa le tai

                      am incercat si un amortizor stock de spate sa vad cat intra tija in el. se duce peste buza filetului si tot nu bate in cap.
                      mai mult ca sigur si pe fata e la fel.

                      Comment


                      • puntea spate era usor rigida. am facut o mica tziganeala si totul e ok acum.

                        trece peste speed-bump uri ca si cum nu ar exista

                        dupa ceva denivelari si curbe luate mai tare bucsa de sus nu mai ajunge la capat. oricum si stock daca era incarcata cu greutate se aseza pe tampoane

                        acum are cursa aproximativ cat are stock. o sa masor
                        Attached Files

                        Comment


                        • Mersi de ajutor si companie in ultimele zile nebunule
                          Uite niste poze .....si 2 filme cu tine conducand o masina adevarata (capcana ))


                          Attached Files
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • cicatricea aia face toti banii. Scarface ii zic de acum inainte

                            Comment


                            • dar ce ai facut sa fie cursa aproape normala?
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • pai nu ai vazut ? am taiat 2 tampoane de cauciuc pe spate. ridici masina pe cric si ai loc suficient sa faci ce vrei.

                                dupa ce am taiat masina a devenit mai barca ( oricum mult mai ferma decat stock )
                                acum amortizeaza altfel gropile si este mai comfortabila. cateodata uit ca am arcuri H&R dar imi aduc aminte cand intru in curbe si masina nu se inclina.

                                am mers ieri cu H&R -1-1 si B8. este mult mai stabila dar si mult mai dura.

                                HR cu stock si cate doua tampoane taiete este combinatia ideala pentru cine vrea si comfort si o masina mai ferma fara comportamente imprevizibile ale suspensiei ( tzopaieli, batai etc )

                                inca odata viata bate teoriile de 2 lei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google