sa stii..cand aveam toate bucsile, parca se balanganea mai putin, da la fiecare groapa imi batea in oala de zici ca se rupea..acu nu mai bate da se balangane putin
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
o nebunie pentru bara stabilizatoare ar fi asta http://www.duroterm.ro/servicii/tratamente-termice/2
dar deja o dam in SF uri
Comment
-
am constatat si eu acum o saptamana de-abia ca am bara stabilizatoare pe fata dar pe spate nu cred. adica nu stiu exista asa ceva ?! am vazut ca cineva si-au pus, nu mai retin cine.. dar era prinsa aiurea ca era prisa de caroserie (de tabla) nu de amortizoare. ar ajuta cu ceva cea pe spate ?
Comment
-
la punte rigida, fixa cum are Loganul castigul este inexistent
ba se castiga, se elimina jocul din bucsile amortizoarelor.
@ darkside uite te in CNVC sa vezi cum Loganul cu tot cu punea lui rigida sta mai bine pe curbe decat MASINI.Last edited by alessandro; 12 July 2012, 14:09.
Comment
-
Cu toate castigurile infime, cu toti banii cheltuiti pe frane, directie si investitii in motor iti ia fata la capitolul performante un bmw e46 cumparat cu 2000 de euro, rupt in gura cu toate.
Las-o frate asa, bucura-te de ea, pune-i gaz si plimba-te linistit, mai da-o dreacu de troaca, n-ai ce sa mai imbunatatesti la ea. Sa te vad peste un an cu toate plimbarile tale ce parere o sa mai ai de arcuri. Ca nevoie de arcuri ai pe curbe, ori cu masina plina s-a terminat.
ieri am fost cu octavia tour de la servici, obisnuit cu loganul, cu aia era sa plec de spate de cateva ori bune. barca pe valuri putin spus, avea 195 65 r15 si io cu aliajele 185 60 r15, et 35. Loganul e parfum de parfum pe curbe.Last edited by 827sam; 12 July 2012, 14:15.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
cu tot respectul...nu stii ce vorbesti
am mers cu 4 persoane si bagaje full. nici o problema, amortizoare au cursa suficienta, aaa si vezi ca se lasa mai putin decat cu arcuri stock
cu stock ai -10 cm cu H&R ai -7
cateva filmulete. Logan cu suspensie adevarata
http://www.youtube.com/watch?v=bZa8pbC74Vc&feature=autoplay&list=UUaaaZV3Mmek6_jFxV8U10oQ&playnext=1CNVC 2011, Ranca, Dacia Logan, Serus, Bogdan Rusea, loc I H2
http://www.youtube.com/watch?v=j6VyqxVgyFQ&feature=autoplay&list=UUaaaZV3Mmek6_jFxV8U10oQ&playnext=2CNVC 2011, Ranca, Dacia Logan, Serus, Bogdan Rusea, loc I H2
http://www.youtube.com/watch?v=j6VyqxVgyFQ&feature=autoplay&list=UUaaaZV3Mmek6_jFxV8U10oQ&playnext=2CNVC 2011, Ranca, Dacia Logan, Serus, Bogdan Rusea, loc I H2
Comment
-
Nu contest H&R sau ca nu e mai stabila cu arcuri sport. Ci ca s-ar putea sa renunti la prea multe pentru ele. Oricat ai vrea sa fie asa, confortul ti s-a dus definitiv. Incarcata e ca si cum nu vei mai avea suspensie. 4 oameni plus bagaje iti baga rotile definitiv sub aripi si sa prinzi un drum naspa, ai pus-o. Nu mai zic sa te duci la munte de exemplu la bran. Sa urci pana la complexul de vile cel mai sus. Ai niste urcari si niste unghiuri diferenta de nivel de abia le faci cu masina stock.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment