Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sa stii..cand aveam toate bucsile, parca se balanganea mai putin, da la fiecare groapa imi batea in oala de zici ca se rupea..acu nu mai bate da se balangane putin
    sigpic

    Comment


    • va urma....multumesc colegului dr_mke pentru idee

      Attached Files

      Comment


      • crezi ca e aceeasi?

        Comment


        • nu conteaza neaparat sa fie aceiasi. sistemul de prindere la Clio si Logan e acelasi deci ar trebui sa se potriveasca.
          o sa fac rost de o bieleta de Clio si o compar cu ce am eu. daca nu..gasesc material si o fac la strung

          Comment


          • dar loganul nu e mai lat? eu asa stiu.. sau n-are importanta ?

            Comment


            • nu are nici o importanta...eu vorbesc de bieletele antirului. care leaga bara stabilizatoare de bascula.
              eu vreau sa o prind mai ferm

              Comment


              • aaa.. credeam ca e vorba de bara stabilizatoare

                Comment


                • o nebunie pentru bara stabilizatoare ar fi asta http://www.duroterm.ro/servicii/tratamente-termice/2

                  dar deja o dam in SF uri

                  Comment


                  • am constatat si eu acum o saptamana de-abia ca am bara stabilizatoare pe fata dar pe spate nu cred. adica nu stiu exista asa ceva ?! am vazut ca cineva si-au pus, nu mai retin cine.. dar era prinsa aiurea ca era prisa de caroserie (de tabla) nu de amortizoare. ar ajuta cu ceva cea pe spate ?

                    Comment


                    • La ce sa pui bara stabilizatoare pe spate? Loganul are o bara care leaga doua roti (puntea spate), nu e suspensie independenta ca la MASINI.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • la punte rigida, fixa cum are Loganul castigul este inexistent

                        ba se castiga, se elimina jocul din bucsile amortizoarelor.

                        @ darkside uite te in CNVC sa vezi cum Loganul cu tot cu punea lui rigida sta mai bine pe curbe decat MASINI.
                        Last edited by alessandro; 12 July 2012, 14:09.

                        Comment


                        • Castigul e din alte "zone" nu din puntea rigida. Ar sta si mai bine cu o suspensie independenta, ca nu degeaba este folosita la MASINI.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Cu toate castigurile infime, cu toti banii cheltuiti pe frane, directie si investitii in motor iti ia fata la capitolul performante un bmw e46 cumparat cu 2000 de euro, rupt in gura cu toate.

                            Las-o frate asa, bucura-te de ea, pune-i gaz si plimba-te linistit, mai da-o dreacu de troaca, n-ai ce sa mai imbunatatesti la ea. Sa te vad peste un an cu toate plimbarile tale ce parere o sa mai ai de arcuri. Ca nevoie de arcuri ai pe curbe, ori cu masina plina s-a terminat.
                            ieri am fost cu octavia tour de la servici, obisnuit cu loganul, cu aia era sa plec de spate de cateva ori bune. barca pe valuri putin spus, avea 195 65 r15 si io cu aliajele 185 60 r15, et 35. Loganul e parfum de parfum pe curbe.
                            Last edited by 827sam; 12 July 2012, 14:15.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • cu tot respectul...nu stii ce vorbesti

                              am mers cu 4 persoane si bagaje full. nici o problema, amortizoare au cursa suficienta, aaa si vezi ca se lasa mai putin decat cu arcuri stock

                              cu stock ai -10 cm cu H&R ai -7

                              cateva filmulete. Logan cu suspensie adevarata




                              Campionatul National de Viteza in Coasta, Teliu 20 mai 2012Dacia Logan, Bogdan Rusea, Serus Racing Team, loc I H2

                              Comment


                              • Nu contest H&R sau ca nu e mai stabila cu arcuri sport. Ci ca s-ar putea sa renunti la prea multe pentru ele. Oricat ai vrea sa fie asa, confortul ti s-a dus definitiv. Incarcata e ca si cum nu vei mai avea suspensie. 4 oameni plus bagaje iti baga rotile definitiv sub aripi si sa prinzi un drum naspa, ai pus-o. Nu mai zic sa te duci la munte de exemplu la bran. Sa urci pana la complexul de vile cel mai sus. Ai niste urcari si niste unghiuri diferenta de nivel de abia le faci cu masina stock.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google