Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca nu o dati in declaratii de dragoste nu ati facut nimic .Terminati cu modestia asta ca amandoi aveti niste bestii de masini .
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • las aici impresiile pentru treaba cu tampoanele tunse: am facut cel mai confortsbil drum cu loganul din viata mea. topaiala de fund a disparut complet. multumesc marcs de idee si ajutor

      Comment


      • eu astept review si de la vitriol si evali. Tampoanele alea sunt la fel de importante ca repozitionarea

        In alta ordine de idei, am stat toata noaptea pana la 6 dimineata cu ddt ul pe masina facand teste pe A2
        Fata de ce aveam in toamna si fata de celalalt 16v lipsesc 4 milisecunde din timpul de injectie la 6000 rpm. Zici ca are ecotuning
        Din avans lipsesc ceva grade
        Lambda aval nu trece de 180 milivolti......normal e 400
        Stau zilele astea pe ea sa vad cum o aduc in parametrii

        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

        Comment


        • pai daca se duce catre 180 mV pe sonda 2 inseamna ca amestecul e sarac dupa catalizator...chestie care o observi probabil si din timpul ala scazut pe injectoare.Posibil sa nu intre aer destul.O explicatie era aerul cald,dar daca zici ca ai facut noaptea,n-are nicio legatura.
          410mV ii are in mers constant,de fapt cred ca nici atunci )
          E foarte posibil ca tensiunea aia ce o vezi tu de 180mV sa fie in frana de motor.
          Ce valori ai la reglajul de imbogatire ?daca ai mai mica de 128 inseamna ca din anumite motive se cere saracirea amestecului...
          Last edited by Cristi_Xp; 14 July 2012, 14:25.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Am 124 . Milovoltii aia din pacate sunt in mers.
            Cand ajung acasa pun logurile

            Stii ce ma contrariaza ? Afara era foarte racoare si eu mergeam cu 65 grade in admisie
            Daca s o fi bulit senzorul de temp aer ? Ecu crede ca e fierbinte si putin taie benzina si defapt el e mult si rece.
            E posibil ?

            Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

            Comment


            • e mult 65 grade in admisie ...
              Eu trag aer aproape din radiator si vara in iulie de 30-40 grade aveam un pic peste 50 grade
              Si la mine la clio avalul e aproape de 100mV in blana,desi amontele e in 900-1000...
              Attached Files
              Last edited by Cristi_Xp; 14 July 2012, 15:43.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • la alt 16v stock (ivan.marian) si celalalt al meu, lambda aval este 390-400 constant

                la 1.4 fara catalizator (lau911) sonda aval am invelit o tziganeste in sarma si silicon. are 400mv constant

                o sa vad care e faza cu senzorul ala de temperatura. mergeam 2000 rpm cu a 5 a si el arata 65-67 grade in conditiile in care temperatura exterioara era de 18-20 grade pe autostrada
                Attached Files

                Comment


                • eu n-am catalizator,deci e posibil trimita date aiurea.In momentul de fata atarna pe undeva pe sub masina sonda aia ) nu stiu daca si atunci facea la fel.
                  Multe grade in admisie pot cere saracirea amestecului...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • problema mea cu filcor aia era: pe caldura merge mai prost. pe frig zboara..

                    Comment


                    • a mea nu mai merge nici pe racoare. pe 4 si 5 unde amestecul se imbogateste oricum by default merge ok...pe 1 si 2 e lesinata

                      o sa schimb senzorul de temp aer si mai fac cateva loguri dupa ce reinitializez parametrii

                      Comment


                      • M-am luat si eu dupa voi si am taiat un singur tampon pe spate. Chiar se simte acum. Voi face tratamentul si pe fata.

                        Multam!
                        sigpic

                        Comment


                        • eu vroiam deja sa-l tai pe al treilea....

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            Multe grade in admisie pot cere saracirea amestecului...
                            tind sa cred ca temperaturile alea din admisie sunt false. am pus mana pe colectorul de plastic si era cald, caldutz, in nici un caz 60 grade. la mers constant ala se raceste de la aerul care trece prin el.

                            cand au fost caldurile alea mari saptamana asta, in unele momente ajungea la 70 grade aerul in admisie....mi se pare hilar de mult.
                            filtrul e nou e curat, apa sta in temperatura corecta....

                            P.S. diametrul evacuarii si pozitionarea sondei pot influenta functionarea acesteia ?
                            Last edited by alessandro; 14 July 2012, 19:14.

                            Comment


                            • mi se pare foarte mic avansul si timpul de injectie in jurul valorii de 6000 rpm

                              log ul asta poate fi considerat o medie a ceea ce am testat ieri

                              vara trecuta dupa mai multe inregistrari timpul de injectie la 6000 era undeva la 17 milisecunde si avansul undeva la 30
                              Attached Files

                              Comment


                              • Frumos cu diagnoza acasa.Ai o problema >OBD si rezolvare.

                                Sunt curios la a mea, chip-uita cum sunt valorile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google