Daca nu o dati in declaratii de dragoste nu ati facut nimic .Terminati cu modestia asta ca amandoi aveti niste bestii de masini .
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
eu astept review si de la vitriol si evali. Tampoanele alea sunt la fel de importante ca repozitionarea
In alta ordine de idei, am stat toata noaptea pana la 6 dimineata cu ddt ul pe masina facand teste pe A2
Fata de ce aveam in toamna si fata de celalalt 16v lipsesc 4 milisecunde din timpul de injectie la 6000 rpm. Zici ca are ecotuning
Din avans lipsesc ceva grade
Lambda aval nu trece de 180 milivolti......normal e 400
Stau zilele astea pe ea sa vad cum o aduc in parametrii
Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
Comment
-
pai daca se duce catre 180 mV pe sonda 2 inseamna ca amestecul e sarac dupa catalizator...chestie care o observi probabil si din timpul ala scazut pe injectoare.Posibil sa nu intre aer destul.O explicatie era aerul cald,dar daca zici ca ai facut noaptea,n-are nicio legatura.
410mV ii are in mers constant,de fapt cred ca nici atunci )
E foarte posibil ca tensiunea aia ce o vezi tu de 180mV sa fie in frana de motor.
Ce valori ai la reglajul de imbogatire ?daca ai mai mica de 128 inseamna ca din anumite motive se cere saracirea amestecului...Last edited by Cristi_Xp; 14 July 2012, 14:25.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Am 124 . Milovoltii aia din pacate sunt in mers.
Cand ajung acasa pun logurile
Stii ce ma contrariaza ? Afara era foarte racoare si eu mergeam cu 65 grade in admisie
Daca s o fi bulit senzorul de temp aer ? Ecu crede ca e fierbinte si putin taie benzina si defapt el e mult si rece.
E posibil ?
Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
Comment
-
e mult 65 grade in admisie ...
Eu trag aer aproape din radiator si vara in iulie de 30-40 grade aveam un pic peste 50 grade
Si la mine la clio avalul e aproape de 100mV in blana,desi amontele e in 900-1000...Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 14 July 2012, 15:43.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
la alt 16v stock (ivan.marian) si celalalt al meu, lambda aval este 390-400 constant
la 1.4 fara catalizator (lau911) sonda aval am invelit o tziganeste in sarma si silicon. are 400mv constant
o sa vad care e faza cu senzorul ala de temperatura. mergeam 2000 rpm cu a 5 a si el arata 65-67 grade in conditiile in care temperatura exterioara era de 18-20 grade pe autostradaAttached Files
Comment
-
eu n-am catalizator,deci e posibil trimita date aiurea.In momentul de fata atarna pe undeva pe sub masina sonda aia ) nu stiu daca si atunci facea la fel.
Multe grade in admisie pot cere saracirea amestecului...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View PostMulte grade in admisie pot cere saracirea amestecului...
cand au fost caldurile alea mari saptamana asta, in unele momente ajungea la 70 grade aerul in admisie....mi se pare hilar de mult.
filtrul e nou e curat, apa sta in temperatura corecta....
P.S. diametrul evacuarii si pozitionarea sondei pot influenta functionarea acesteia ?Last edited by alessandro; 14 July 2012, 19:14.
Comment
Comment