Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putem sa ii punem perfuzia intr o seara daca vrei. Si eu sunt curios

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      eu astept review si de la vitriol si evali. Tampoanele alea sunt la fel de importante ca repozitionarea
      Eu inca mai am niste dubii legate de tampoanele alea si deocamdata nu vreau sa fac operatia asta.
      Dar da, in mod clar se simte mult mai bine masina daca ne referim la confort.
      De fapt si de drept mie mi-e teama de denivelarile alea de la podurile de pe autostrada luate la peste 100 km/h. Ma gandesc ca daca elimini tampoanele alea o sa dai cu burta de asfalt. Asta pentru ca ai vazut si tu ca acum, desi e mai confortabila, se inclina putin mai mult la viraje.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • eu miine o sa vad ce si cum e acolo si vad cit si cum se regleaza.

        Comment


        • a mea face altceva: am resuit sa iau curbele stranse cu viteze mult mai mari, de cateva ori facand "drift", fara ca masina sa se aplece pe laterale. dar la gropi mari sunetul este ca la o masina cu bucsile rupte. probabil de la faptul ca nu-s repozitionate. si la gropile ample, parca da in cap la amortizoare, care oricum sunt alea originale cu 71k km.

          Comment


          • @ vitriol ...sa dai cu burta de asfalt ? niciodata...poate sa vii cu 170 180

            am mers azi cu 5 persoane + bagaje in masina....se comporta perfect

            se inclina pentru ca lucreaza amortizorul normal. acum e rigida din cauciucurile alea

            Comment


            • atasez un notepad cu o proba facuta azi.

              aceiasi problema... timp injectie si avans mic si ceva corectii ale avansului. de ce ? nu stiu !
              presiunea in admisie este normala, temparatura la apa normala....temparatura aerului in admisie este foarte mare. scade daca o tin constant in 6000 si creste instant la peste 50 grade cand o las

              masina nu trage cum ar trebui sa traga....ii lipseste zvac ul la apasarea acceleratiei

              ma poate ajuta cineva cu niste valori ale timpilor de injectie si avans stock ? chiar si resoftat mi ar fi de ajutor
              Attached Files

              Comment


              • de 1.6 8v daca te ajuta...facem o citire

                Comment


                • soarta a facut ca azi sa imi iasa in cale o admisie de K4M.
                  am purces imediat la ciobanirea ei dupa secretul spus de Valentin aseara.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Bravos, te misti repede )
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • Ai mai facut ceva cu instalatia GPL ???
                      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                      sigpic

                      Comment


                      • Deci ce dracu i-ai facut la plasticul ala ?
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • l am taiat. sa iti dau sa mergi sa vezi cum se simte

                          am masurat reprizele 80 - 120 la ambele masini

                          16v PH1 - tr 3 - 7,5 sec tr 4 - 9,5 sec

                          16v PH2 - tr 3 - 7,5 sec tr 4 - 9,4 sec la Ph2 acele sunt calibrate pentru eroare minima...conteaza
                          Last edited by alessandro; 17 July 2012, 22:35.

                          Comment


                          • Originally posted by Valentin_N View Post
                            Bravos, te misti repede )
                            a fost ciudat. am ajuns pe la pranz acasa in spatele blocului unde un vecin facea curat prin harbul lui de masina si prin boxa. printre fiare si acareturi mi a facut cu ochiul o admisie de K4M.
                            mi a zis ca e de aruncat si atunci am luat o sa o "arunc" eu. ma gandeam la ce mi ai spus tu. doar pentru asta am luat o

                            urmeaza si partea 2 cand o sa dai al doilea plenum. partea aia care vine peste evacuare. poate mai scade temperatura aerului

                            se vede mai bine in astea ce am facut. ca impresii...s a castigat ceva in raspunsul la acceleratie

                            @ GMV peste 1 luna cam asa. ma mai bucur si eu de ultimele zile de cox pe benzina
                            Attached Files

                            Comment


                            • Recomandarea mea ar fi sa izolezi termic plenumul ala ca sa nu pierzi din raspunsul acceleratiei. Daca pui "tava direct" o sa traga putin mai bine sus probabil dar vei pierde cuplu si raspuns jos in ture ;)
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • teava direct din clapeta nu vreau sa pun...am avut si nu este ce trebuie

                                care plenum ? airboxul din care trage clapeta este format din 2 corpuri sa le zic asa, care comunica intre ele prin 2 gauri ovale

                                eu vreau sa tai ce este sub gaurile ovale si cum ai zis tu...sa izolez bine plenumul care ramane

                                P.S. cat de mult imi plac ciobanelile de piese oem stock

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google