Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si nu i-ati aratat omului ce "bucurosi" sunteti de vizita?

    Comment


    • o sa incep prin a expune o istorie a problemei scartaitului pedalei de ambreiaj dupa care va spun si concluziile la care am ajuns azi

      problema pedalei este ca scartaie la aasare. nu sacadeaza...doar scartaie

      nenumaratele gresari ale cablului din fabrica si ala pivotului de debraiere s au soldat cu rezultate slabe, asadar am decis sa :

      1. schimb cablul cu unul de origine. l am gresat 1 zi intreaga. puneam cu seringa pana iesea pe partea cealalta. l am gresat cu ulei de motor.

      2. il schimb. pedala merge foarte usor dar se aude un scartait foarte fin mai mult o sacadare. gresez la misto nuca cu wd 40 si dispare buuun

      3. dupa 1 satamana scartaitul apare si pe zi ce trece este din ce in ce mai intens.
      - gresez din nou nuca cu vaselina ceramica dupa ce am curatat la blana si a tacut
      - a tacut 1 saptamana dua care iar si iar scartaia

      4. rog un prieten sa se urce la volan si sa faca pedale la ambreiaj si eu sa depistez zgomotul.
      - pare sa vina din nuca dar de ce cand trag de cablu si ii misc pozitia dispare in proportie de 90-100 % ?
      - las cablul in pozitie initiala si apare din nou
      - dau cu wd 40 la nuca dispare 100%
      - toate astea fara sa scot cablul din furca ce sa mai cred ce sa mai inteleg ?

      5. ma duc la spalatorie si bag vap ul acolo . merge perfect. nu scartaie nu nimic. dupa 1 saptamana zgomotul era dea dreptul infernal

      6. repet punctul 4. cand trag de cablu tace din gura las cablul in pace face zgomot
      - scot cablul il curat cu spray de frane si il gresez cu lichid de frana. merge impecabil....2 3 zile si iar incepe
      - ung nuca fara sa ung cablul si iar tace din gura wtf ? a rezistat 2 3 zile fix aceiasi poveste

      7. am zis ca nu o fi bine sa gresez cablul. il schimb din nou si il pun asa cum e negresat
      - aceiasi poveste. merge bine 2 zile si dupa urla de te ma scoate din masina , traga de cablu tace, dau o mana de smecleu pe nuca iar tace

      8. am zis sa ung si axul cutiei in zona rulmentului. am bagat un spray de vaselina acolo. a tacut 2 zile dupa care a facut si mai rau.
      - efectiv am impresia ca se rupe ceva cand apas pedala si merge greu se apasa greu
      - gresez iar nuca sau trag de cablu tace. deci daca gresez individual ori nuca ori trag de cablu tace
      - cum e posibil asa ceva ?

      concluzii :

      - gresarea cablului cu lichid de frana sau ulei de orice fel este cea mai mare prostie. trebuie o foarte mare atentie la substanta folosita pentru gresare, sa aibe in specificatii ca poate fi folosita pentru cauciuc

      - camasile cablului sunt atacate de ulei si lichid de frana. se matuiesc si este nevoie decat de putina sarma iesita din teaca sa dea scartaieli. tensiunile din cablu la apasarea ambreiajului sunt foarte mari
      - a doua oara am luat un cablu care a avut o calitatea foarte proasta si chiar daca nu l am gresat cu nimic s a matuit foarte repede si scartaia de te scotea din masina

      de ce am fost indus in eroare :

      - de fiecare data cand gresam nuca ( ca pe asta o banuiam in mod eronat ) scoteam cablul de pe furca si il bagam inapoi pe teaca.
      - astfel lubrifiantul ala prost care il bagasem si care zacea prin teaca cablului ajungea pe zona matuita cat sa atenueze zgomotul cateva zile mai bine zis cati va zeci de km dupa care incepea show ul
      - eu gresam nuca si involuntar fara sa imi dau seama se gresa si cablul. ba chiar scapam lubrifiant si pe cablu.
      - cablul de proasta calitate iar m a indus in eroare deoarece s a matuit foarte repede si s a impuscat

      - azi am cumparat de la DaciaShop un cablu de origine si un tub de vaselina Protec cu teflon pe care se specifica ca poate fi folosita la cauciuc.
      - l am gresat, l am montat si merge ireal de bine. aproape ca nu simt ambreiajul.
      - maine urmeaza o plimbare prin trafic sa vedem cum se comporta.

      sper sa ajute pe cineva postul asta. de asta ma si chinui sa il scriu.

      se vede in poza zona matuita de pe cablu si impuscarurile pe unde iese sarma

      UNSOARE ALBA PTFE PROTEC - 500ml - UNSORI SI ULEIURI PENTRU UNGERE - Unsoare consistenta spray PROTEC White Grease cu teflon; Continutul de PTFE(Poli Tetra Fluor Etilena) scade fortele de frecare si deblocheaza m
      Attached Files

      Comment


      • Mai da te-a dat ceva batai de cap ambreaju ala,ar mai fi o varianta sa pui cutie automata si sigur nu mai scartaie....
        sigpic

        Comment


        • stai usor ca nu stiu daca am rezolvat inca. am mers 200 metri cu masina

          vreau sa elimin si posibilitatea scartaieturilor din cauza frecarii rulmentului pe axul cutiei.

          Comment


          • Fugi ma de aici, n-ai cum sa gresezi cablul daca vrei sa spray-ezi nuca pe care sta furca, e aproape imposibil. Sper sa nu mai revina, altfel .... nasol
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Ba da. Ieri inainte sa ma apuc de treaba am incercat asta.
              Am scos cablul din furca l am bagat si l am scos din teaca si l am prins din nou de furca....hopa...nu mai scartaia
              Furca a tinut o un prieten pe pozitie ca sa nu se miste si ia vaselina

              Cablul poate ceda din cauza ansamblului placa rulment care se apasa greu. Reglarea pozitiei pedalei are un rol foarte imprtant

              Alta concluzie este ca nuca niciodata nu scartaie.
              Nuva da intreruperi si sacadari ale cursei care se simt evident in pedala si troznituri pocnituri care merg in tandem cu sacadarile

              Cablul scartaie si da intreruperi foarte foarte fine

              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

              Ps. Din punctul meu de vedere toate problemele pleaca din design ul precar al sistemului de debraiere. Adica rulment atacat mereu pe placa
              Si ne intrebam de ce tacane la ralanti sau de ce se incinge si scuipa toata baselina din el si de pe ac....oare de ce ?
              Last edited by alessandro; 31 July 2012, 10:09.

              Comment


              • La mine scartaie la interior, imi intra cablul in habitaclu si din cauza asta scartaie, daca dau mansonul de plastit jos, la baza pedalierului si ramane cablul liber, nu mai scartaie
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Schimba cablul. Zgomotul care il auzi pronuntat in habitaclu e de la cablu.

                  Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                  Comment


                  • Originally posted by GOLAN91 View Post
                    Mai da te-a dat ceva batai de cap ambreaju ala,ar mai fi o varianta sa pui cutie automata si sigur nu mai scartaie....
                    Sau cutie JR5.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Si ce faci cand iti urca pedala in tavan ?
                      Asta e ca aia cu acceleratie electronica

                      Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                      Comment


                      • cred ca deja multi dintre voi ma veti considera nebun

                        azi sper ca am reusit sa gresez axul cutiei pe care culiseaza rulmentul de presiune si am dat cativa stropi de vaselina si in zona dintre rulment si placa.

                        am confectionat o "unealta" pentru gresare din vechiul cablu de ambreiaj.

                        @ matheo

                        -daca citesti, sa stii ca totusi problema este acolo la ax si rulment. ti am spus ca ieri am bagat multa vaselina acolo. de dimineata a mers bine si cand am ajuns acolo pe la Omniasig a inceput sa scartaie. dupa am mers toata ziua prin caldura si trafic foarte greu. cand s a incalzit bine brusc a tacut din gura si asa a ramas toata ziua. merge perfect. am facut cativa zeci de km si este bine. niciodata nu a rezistat asa mult
                        -rulmentul merge greu pe ax si toate fortele din nuca si cablu sunt mai mari facand astfel ca scartaitul sa apara foarte repede
                        Attached Files
                        Last edited by alessandro; 1 August 2012, 17:35.

                        Comment


                        • NU mai gandeste rational ) uite cate UNSORI si SMACOLINE cati bani o fi dat pe ele . Eu singura vaselina pe care o am e intr-o cutie de margarina ..vaselina de tramvai ,sparlita de la depou

                          Tine-te ca VIU !
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • e oficial...pe 21.08 am programare la montat GPL

                            Comment


                            • brc-ul acela ciumeg?

                              Comment


                              • da, Sequent 24.11 cu INNO3 rezervor cilindric de 60 litri 2300 lei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google