Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am citit din scoarta in scoarta sectiunea de GPL.
    Tocmai pentru a evita probleme nedorite am ales BRC

    Care ar fi diferenta intre NGK Iridium si NGK Iridium GPL ?

    Eu am Iridium deja. Am vb o ora cu astia despre bujii. Ei recomanda NGK normale

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
    Last edited by alessandro; 21 August 2012, 12:34.

    Comment


    • Chiulase cu scaune de supape facute praf, la evacuare, sunt destule.
      sigpic

      Comment


      • De aia nu mai pot eu ca se strica scaunele.

        Refac scaunele din 50 in 50 mii si tot ies pe plus bine.

        Spor la bagat benzen cu 6,2 / litru sa nu se strice.

        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

        Comment


        • Gasesti scaune mai rezistente, speciale pentru functionarea pe GPL sau daca ai motorul Euro 5, este deja compatibil cu functionarea pe E85 sau GPL, direct din fabrique.

          Nu mai pot io ca benzina-i 6 lei
          sigpic

          Comment


          • vezi partea buna , o sa ai "peco" mobil ) baieti astia se plimba pe toate drumurile )) e 50 lei butelia ).....

            PS : hai la plimbare la juma de pret
            Attached Files
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • Sa o folosesti cati mai multi km . Iesi in seara asta ???
              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
              sigpic

              Comment


              • bvbv ai fost la buzau si-ai uitat sa suni! rusine! huooo!

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  Nu mai pot io ca benzina-i 6 lei
                  6 lei e inca uman. stai sa vezi ce rad cand o fi 10 .

                  supape intarite sau GPL de fabrica nu ma intereseaza. atata timp cat exista taxi 1.6 16v cu 390.000 km pe GPL care merge impecabil ce rost are sa imi bat capul.

                  am vazut azi si un cazan, o infectie de 1.4 cu 460.000 km pe gaz ( nu din fabrica). doar culbutori reglati din 20 in 20 mii

                  chit ca schimb motorul cu totul din 50 in 50 mii si tot ies pe plus vreo 30 milioane

                  asta cu GPL ul e ca aia cu bujiile Iridium...sustin sus si tare ca nu e bun, doar aceia care nu au incercat


                  in alta ordine de idei cam asa sta treaba :

                  -instalatie BRC Sequent My 24.11, injectoare BRC INO3, reductor BRC Genius, rezervor cilindric 50 litri.
                  -pret 2350 inclus montaj
                  - revizii la 30.000 = 200 lei
                  - montaj efectuat la ProGaz Vernesti. super meseriasi super patroni super tot. atentie deosebita catre client, explicatii cat mai complete la orice intrebare, atentie deosebita la montaj si calibrare

                  pana acum nu mi am dat seama de diferente intre gaz si benzina. nici de fuga nici de silentiozitate nici de nimic

                  de exemplu Skoda Octavia 2 benzina turbo, masurata pe dyno a scos 238 cai pe benzina. cu GPL a scos 234 cai. am vazut fisele dyno

                  deja am facut 150 km cu 50 lei si mai am gaz
                  Attached Files
                  Last edited by alessandro; 21 August 2012, 20:03.

                  Comment


                  • Daca eram in locul alora te goneam din atelier la cate poze ai facut.Nu i-ai stresat?
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • ce e acolo reprezinta cam 1% din cate am facut . astea sunt cele mai reprezentative

                      Comment


                      • Am circulat pe GPL mai multi km decat ai cu Loganul pana acum, cel putin dublu. Schimbam chiulasa cam la 30.000 km, pentru ca se evaporau scaunele supapelor de evacuare.

                        Eu am avut telefonic o discutie foarte amanuntita tehnic cu cei de la AGROM, singurul dealer autorizat PRINS in Romania, plus niste intrebari puse ''indirect'' unui nene care se ocupa de GPL la Dacia si de la ambii am primit acelasi raspuns. Fara functionare impreuna cu aditiv pentru lubrefierea supapelor sau functionare in amestec cu benzina am sa termin chiulasa la ce stil de mers am la drum intins. In oras m-ar tine 5 milioane de kilometri. Asta vorbind de motorul K4M euro 4, cel euro 5 fiind compatibil fara alte modificari.

                        Cum n-am fost amator de cheltuit alti bani pe langa pretul instalatiei pe o chiulasa de euro 5 sau pe un K4M euro 5 complet din dezmembrari, am renuntat definitiv la idee.

                        Cat am fost la Roma am urcat numai in taxiuri cu GPL, inclusiv un Mercedes B Class cu GPL de fabrica, care la aproape 300.000 km nu avea nici un bai. Cei cu GPL aftermarket aveau aproape toti schimbate scaunele de supapa la montarea instalatiei pe GPL, tot pachetul depasind 2000 de euro.

                        GPL are multe avantaje, la noi montajul si pretul instalatiei sunt ieftine in romanica, dar exista si dezavantajele legate de fiabilitatea motorului pe termen lung in regim de exploatare intensa.
                        sigpic

                        Comment


                        • Repet...daca schimb motorul cu totul din 50 in 50 mii km...tot ies cu 30 milioane mai ieftin ca tine

                          1.6 16v nu se afla pe lista neagra a montatorilor de GPL. Rezista fara probleme.

                          Nu contest ca se duce mai repede....dar nu imi pasa.
                          Eu nu dau 6 lei pe litru sa nu se duca supapele sau scaunele.

                          Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                          Comment


                          • alehandro tu in timp ce erai la Kiss scriai si pe forum ?)
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Bla bla blaa, teorii si teorii. Macar la 100.000 km. dupa ce ai pus GPL, daca apuci sa mai ai masina atunci, sa ii refaci chiulasa odata ca sa te mai tina 100.000...

                              Foarte bine ai facut, te vei plimba mult si bine!

                              Solicit sa aduceti rugul, eu aduc sfoara sa-l legam, blasfemia s-a confirmat, sariti in sus ca avem 1.6 16v cu GPL, asa ceva.... asemenea motor...
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                alehandro tu in timp ce erai la Kiss scriai si pe forum ?)
                                exact

                                @ alexpeed daca atunci cand iesi in afara te incadrezi in niste limite de bun simt cu turatia nu vor exista probleme nici dupa 200.000 km.
                                daca pui gaz si te apuci sa dai in ea cum dadeai pe benzina nu e tocmai ok.

                                @ dr_mke am gasit si asa ceva. e 2000 lei http://www.pieseauto.ro/chiuloasa/da...289649100.html

                                mai exista si kit Flash Lube care costa 300 lei si il montez singur in 30 min maxim

                                P.S. la dus spre Buzau dimineata pe racoare 16-17 grade am masurat repriza 80 - 120 cu tr 5 14,7-15 secunde. la intoarcere pe 35 grade afara si cu GPL am scos 16,2
                                Last edited by alessandro; 22 August 2012, 09:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google