da-mi un tel. si rezolvam si cu RAR.ul.
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by alessandro View Postnu au zis ma nimic. doar erau curiosi si tot ma intrebau cum sta pe drum. ziceau ca le place
nu stiu sa existe vreo lege in baza careia sa se lege de susensie
Ca se ignora total acest aspect la ITP/RAR, asta e bafta noastra.
Comment
-
acolo la RAR venise un taxi care mai avea putin si baga sarma si in loc de prezoane la roti, sau lega capatul de bara cu sarma de portfuzeta. era o bomba pe roti...inuman
aluia nu i au spus nimic dar pe mine cu masina tzipla, ma controlau de folii si leduri
P.S. da e albastra si in carte si in talon. pot sa o fac de la bleu ciel la albastru subaru sau vRS . si acum dupa revopsire nu mai este la fel cu nuanta de fabrica. are mai multa perla si este mai deschisa...e customLast edited by alessandro; 2 September 2012, 22:08.
Comment
-
Da. Se simte, in sarcina mare se incing mai greu cele ventilate (logic ).
Ideea e ca discurile lui Alessandro, cele pe care le-a dat azi jos, nu au nimic. Doar ca omul simtea o usoara vibratie (maxim cat vibratia unui telefon mobil uitat sub covorasul soferului) si a vrut sa fie sigur ca nu sunt probleme.
Asadar, discurile lui Easy Check si placutele FDB sunt la mine, intr-o stare excelenta, numai bune pt cine vrea sa treaca la ventilate. Mai trebuie de pus doar etrieri. Pret minimal !Last edited by dsign; 6 September 2012, 21:08.
Comment
-
Eu am tot brembo, si mi-au batut dupa 10000 de km, dar dupaia si-au revenit Cauza necunoscuta bineinteles.http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Haideti sa lamurim un lucru. Toate discurile din fonta BAT atunci cand ating temperaturi extreme, fara exceptie, din cauza dilatarii radiale care depaseste o anumita limita, torsionand temporar si reversibil suprafata de franare. Dupa multe tratamente de acest gen apar fisurile radiale, nepericuloase daca nu se intind pe toata suprafata sau daca nu sunt profunde. Apar tocmai pe liniile de stres maxim in momentul wharping-ului.
Daca dupa un asemenea episod opresti brusc sau nu mai franezi si discul se raceste prea repede, exista mari sanse sa ramana ''ovalizat'' definitiv si ireversibil.
La masinile scumpe exista niste ''valve'' in sistemul de franare care reduc pana la disparitie oscilatiile parazite de presiune cauzate de bataile normale ale discului.
In plus, Ferodo Premier FDB 845 nu au padding antivibratii, iar fenomenul este mai puternic decat la FDB 1781, de exemplu, care au un padding antivibratii sanatos reprezentat.
Discurile cu miez din aluminiu, datorita prinderii, se pot dilata RADIAL in buna voie, drept urmare sansele sa bata sunt minimale.
Alte cauze de ''ovalizare'': strangere incorecta si neuniforma a prezoanelor, montare defectuoasa pe butuc necuratat corespunzator sau prea corodat, rodaj necorespunzator . . .
sigpic
Comment
Comment