Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De la Daciashop. Preturile sunt pe site ul lor

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

    Comment


    • Erai la Auto Agusta acum 15 minute.

      Mi s-a parut numarul cunoscut..Ajuns acasa am verificat si tu erai.

      Voiam sa ma uit si eu putin la instalatie,in special la rezervor.Shit happens!

      Comment


      • Originally posted by alessandro View Post
        - la insistentele mecanicilor nu am schimbat pompa de apa care are doar 20.000 km ( a fost schimbata pe garantie ) pe motiv ca este modelul nou de pompa care se schimba la 120mii. arata impecabil, nu era scursa deloc si nu avea nici cel mai mic joc.
        salut

        ce cod are pompa de apa? sunt curios daca pompa asta se gaseste si pt 1.4 mai ales ca tine 120.000
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • @ vyalli nu stiu ce cod are dar nu te ajuta cu nimic. pompa de apa difera de cea care este e 1.4

          @ catalinn pai ce sa iti fac daca nu ai oprit

          si acum motivul pentru care am fost la Auto Agusta ( service foarte bun de altfel )
          - mi s a rupt un prezon in mers. da exact. mergeam pe pantelimon si de o data s a auzit un poc ca si cum s ar fi rupt un fier.
          - ma dau jos din masina si vad un prezon fara cap.

          - sambata am fost la un service in ploiesti unde am echilibrat rotile pe fata si mi au strans prezoanele la mana. tot atunci am mai pus putina vaselina pe con sa nu se uzeze janta. lucru total interzis.

          - am facut proba. daca bag prezonul cu vaselina dinamometrica reglata la 105 nu il poate strange. Trage de el pana ajunge in spate in portfuzeta si se rupe.
          - am dat cu spray de frane si am curatat blana de vaselina. din 2 miscari se strange prezonul si trozneste instant dinamometrica.
          - vaselina reduce frecarea dintre prezon-janta si fuzeta astfel impiedicand strangerea sa ajunga la 105 Nm cat prevede manualul.
          - si stranse la mana efectiv nu se opreau din strans. parca mergeau in gol. ehhh mersul ala in gol al prezonului este adata de alungirea lui pana la o deformare de la care nu se mai intoarce la forma initiala si intr un final cedeaza.

          - se observa in poze pasul marit al prezonului bolnav din stanga.

          - si prezoanele de pe spate aveau aceiasi problema tot din cauza ca au fost date cu vaselina in exces.

          - am degresat temeinic gaurile din tamburi si fuzeta. am curatat jantele si prezoanele cu spray de frane.
          - am inlocuit din nou toate cele 16 prezoane. le am cumparat de la Agusta. la mana se simt ca sunt aproape duble in greutate fata de ce cumparasem eu prima data. am degresat temeinic gaurile din tamburi si fuzeta. am curatat jantele si prezoanele cu spray de frane.

          @ matheo am rezolvat cu tamponul ala. statea foarte putin stramb. e ok.
          Attached Files

          Comment


          • Sambata la Polivalenta am avut o discutie cu un coleg de pe forum, discutie in care sustineam ca nu e bine sa dai cu ulei sau cu vaselina pe prezoane. Acum poate se convinge si el de ce nu e bine...
            Last edited by vitriol; 24 September 2012, 18:05.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • nu este ok deloc. tot timpul asta eu credeam ca fac bine. un prezon cu vaselina pe filet si pe con pur si simplu nu se strange...da el se invarte acolo si asa se alungeste si se rupe.

              nu este foarte ok nici sa folosesti ca mine prezoane pentru jante de tabla pe jante de aliaj, desi am vazut straineze care vin asa din fabrica

              Comment


              • uneori cred ca iti place si tie sa iti faci de lucru ...

                da-mi un PM sau offline cu niste preturi bune pentru GAZ pentru rosiatica ...
                ai grija si mai lasa masina in pace , toata ziua o bibilesti :p

                Comment


                • sa ma lase ea pe mine in pace. cum sa se rupa ma prezonul in mers ? in mers ???

                  Comment


                  • Nu stiu cum si in ce mod si cata vaselina ati pus pe prezon , dar eu cand pun rotile de iarna/vara , curat prezoanele cu peria de sarma si le dau cu putina vaselina (de 3 ori am facut chestia asta pana acum) si nu am avut nici o problema .

                    Comment


                    • este a 2 a orara intr un timp foarte scurt cand se rupe un prezon. si cand ma gandesc ca si pe alea le dadeam cu vaselina... jantele nu am nimic, sunt ok.

                      am scris mai sus destul de clar. un prezon uns cu vaselina pe con si pe filet pur si simplu nu se strange...se invarte in gol si nu opune rezistenta la infiletare.

                      un prezon curat se infileteaza usor pana se lipeste janta complet de fuzeta si mai merge un sfert de tura dupa care se blocheaza. asta e o strangere corecta

                      nu prea am chef acum sa ma uit in manual dar nu prea cred sa scrie ceva de vaselina pe prezoane.

                      Comment


                      • Eu ti-am zis,am dat cu vaselina pe prezoane la camion,la dube si la loganul meu si nu s-au rupt. Nu ramane decat sa cred ca prezoanele alea sunt din fier mort,netratate!
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • Nu se da cu vaselina pe prezoane. Le cureti cu niste WD40 inainte de a le pune la roti si aia e tot.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • am incercat cu un prezon nou pe care l am cumparat azi. nu se strange. l am degresat la blana si s a strans in sfert de tura. s a blocat instant, nu mai puteam sa trag cu cheia de el.

                            ce am avut pe masina, prezoanele alea galbene sunt Febi...nu sunt no name

                            la masinile din trecut am tot dat cu vaselina pe prezoane si pe con si pe filet. nu mai tin minte cum se comportau

                            @ matheo cu siguranta nici nu erau tratate. s a rupt in mers.

                            la magazinul de unde le am luat mi au spus...faceti plangere la OPC dar daca aveti doar bon fara factura degeaba faceti.
                            Last edited by alessandro; 24 September 2012, 18:49.

                            Comment


                            • De acord cu matheo. Am avut raba, am muncit pe asa ceva, acum stau langa 2 camioane. De fiecare data cand se dau jos rotile si se pun la loc, se da cu vasilina pe piulite ca sa alunece mai usor. (si s-a mers uneori la temperaturi foarte mari de s-au crapat discurile de frana la propriu si prezoanele au ramas la fel)

                              Si la Dacie dadeam cu vasilina, si la Logan am dat. Am prezoanele originale, pentru table. Am mers si cu jante de aliaj 3 ani. Niciodata nu am vazut sa se lungeasca prezoanele sau sa se rupa.

                              Eu nu am inteles de ce nu ai tu prezoanele originale si de ce le tot schimbi.
                              sigpic

                              Comment


                              • le strange pana le gaseste draci ... singura explicatie plauzibila )
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google