Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    am incercat cu un prezon nou pe care l am cumparat azi. nu se strange. l am degresat la blana si s a strans in sfert de tura. s a blocat instant, nu mai puteam sa trag cu cheia de el.
    .
    E posibil sa stii, dar amintesc doar; prezoanele pentru aliaj sunt diferite de cele pentru jante din tabla.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by iamagi View Post

      Eu nu am inteles de ce nu ai tu prezoanele originale si de ce le tot schimbi.
      citeste 2 3 pagini in spate si ai sa vezi de ce. s au alungit la fel. nu sunt singurul care a patit asta.

      prezoanele ce au urmat astea galbene au fost stranse pe masina de 3 ori. prima si ultima data la dinamometrica.

      ce puteam sa le fac incat sa se rupa prezonul in mers ??? i a sarit capul si l am gasit 50m in spate. il cautam de a busilea prin parcare

      P.S. ma repet inca odata. am luat un prezon nou...l am uns cu vaselina in strat fin si am incercat sa il infiletez. se rotea fara sa ajunga la capat de cursa. dinamometrica nu spunea nimic.

      am luat alt prezon, am bagat spray de frane la greu si am sters cu o carpa curata....am infiletat prezonul la mana, l am strans un pic cu cheia si a ajuns la capat de cursa, am pus dinamometrica si imediat a carait fiind reglata la 110 Nm

      frecarea dintre con, janta si fuzeta contribuie la atingerea limitei de 105 Nm, cuplul de strangere din manual

      P.S.2 @ Iancu MIC da sunt diferite. am vazut la masini straine prezoane ca ale mele pe jante de aluminiu. si la mine la vechile prezoane, saiba se blocase pe prezon si se invarteau cu totul in janta, asa ca .....

      P.S.3 prezoanele Febi nu aveau trecuta grupa pe ele. nici cele de origine. astea noi cumparate azi o au trecuta, 10.9
      Last edited by alessandro; 24 September 2012, 21:12.

      Comment


      • eu numai la tine si la dr mke am auzit de probleme, restul forumului nu am vazut..ori is eu chior ? maine le dau si la mine jos sa le vad ( stranse de cele mai multe ori la mana, la maxim + picior cateodata ) )
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • cine stie...poate avem acelasi stil de mers...traditia spune discuri rosii de cel putin 3 ori pe an

          intelegeam daca se buleau discurile si prezoanele dupa un episod din asta si nu imi parea rau...culmea e ca se strica atunci cand merg foarte linistit si cuminte
          Last edited by alessandro; 24 September 2012, 21:50.

          Comment


          • Alessandro, le strangi tare tata.... asta-i explicatia. (si sunt si proaste prezoanele... daca iei unele de pe niste masini fabricatie '80 de la dezmembrari poti fi sigur ca nu se rup) Eu pe ale mele nu le strang cu mana, le strang cu piciorul pana "caraie" si nu au nimic. Daca le dai cu vaselina si le strangi la mana (dar fara sa tragi de cheie pana face poc) o sa vezi ca nu au nimic.

            Asta la jantele de tabla. La jantele de aliaj trebuie stranse cu mult mai multa grija... La jantele de aliaj le strangi tare pe con(indiferent de tipul de prezon) - te duci in domeniul de deformare plastica si daca ai pus si un prezon de calitate, te vede sfantul pana mai dai jos roata. Vara-miu avea boala la strans roti... nu a rupt nici un prezon... La BMW a strans tot asa niste jante de aliaj cu prezoane nemtesti... si a muncit vreo 3 ore la un prezon intepenit pana a dat roata jos. A prapadit vreo 5 burghie si vreo 3 freze pana a taiat capul prezonului. Dupa aia a invatat lectia si nu mai strange rotile "pana la maxim"

            Eu stiu un tip pe care l-a invatat un mester mai batran cum sa stranga toate suruburile "la cuplu". Pentru asta trebuie vazut fiecare cheie ce lungime de brat are (de exemplu cheia de 10 sau de 13 le gasesti la mai multe lungimi, in functie de cuplul la care vrei sa strangi). Si pt. cupluri mai mici strange cu 2 degete, nu cu toata mana. L-am verificat cu o cheie dinamometrica si era destul de aproape.

            Cat despre vulcanizarile unde iti strang rotile cu cheia pneumatica... si dupa aia iti pun cheia dinamometrica sa iti arate ca face "tzac"... te doare capul. Doreii sa traiasca...

            Comment


            • Ce de discursuri pentru un prezon rupt. Eu am vaselina pusa la toate prezoanele de la toate rotile si n-are nimic. Cand nu aveam vaselina, rotile le puteam destrange doar cu teava...
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Originally posted by ion_R5 View Post
                Alessandro, le strangi tare tata.... asta-i explicatia.
                cred ca am repetat de 5 ori pana acum. le am strans o singura data la dinamometrica. la 105 Nm

                Comment


                • A da cu vaselina pe conul prezonului cand in strangea aluneca conul pe aliajul jantei si filetul sa strangea ... Fierul se subtia ... Asta zice marcs .
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • Faci ce faci si numai de belele dai,daca tot ai dat un ban dece nai luat tu prezoane cu piiulita??va mirati ca nu tin,voi credeti ca alea sunt asa de bune,sa le desfaci de 5 ori pe saptamana?2ori pe an,cand faci o pana si cand schimbi cauciucurile atat trebuie sa tina,nu toata ziua strange prezonu,desfa prezonu si stranse dupa ureche.Luai prezoane cu piulite de motorsport si atunci poti sa ai pretenti.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu stiu de prezoanele voastre ce tratament au, dar niste suruburi antifurt FARAD taiate arata clar in sectiune tratamentul termic pe vreo 2 mm adancime.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Nenilor... vaselina se da putina de tot pe varful filetului, nu pe con. Astfel, se pot strange la cuplu si nu exista sanse sa corodeze in spatele butucului, in varful filetului.

                        Inainte de strangere, se curata filetele butucilor cu degripant/solutie curatat frane, se sufla bine cu aer comprimat si abia apoi se purcede la strangere. Asa se face daca vreti sa fiti mai religiosi decat patriarhul.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • E zincat si pe cap, de ce sa rugineasca? Iar unsoarea pe un filet strans la cuplu e greseala fatala. Pe con ar fi tolerabila.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • pe con, pe con acolo tot insist eu ca e problema.

                            cu vaselina acolo zici ca merge in gol. daca mai are si cheia bratul lung...pa

                            Comment


                            • Foarte corect, pe con e problema. Strangerea se face pe con. Inclusiv la jantelede tabla, strangerea se face tot pe con.

                              Sunt si masini la care strangerea jantelor nu se face pe con (a se vedea Dacia 1100, Oltcit cu jantele originale Citroen)

                              Comment


                              • ieri am semnat putin peste 6000 km de cand motorul merge pe GPL. Merge impecabil. Chiar nu am ce sa reprosez.

                                consumul extraurban este undeva intre 7,5 si 8 iar urban undeva la 12%'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google