Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu din cate stiu asta e pretul unui parbriz de "origine".
    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

    Comment


    • Atunci daca e asa, e alta poveste; am zis ca e mai ieftin cel de origine.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Platesti firma... Tehnologia de fabricatie e absolut identica, iar furnizorul foliei de plastic dintre foile de geam e acelasi. In plus, Saint Gobain se zgarie mai usor decat Pilkington (vorbesc din experienta Loganului meu, la care am incasat un bolovan in parbriz).
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • Originally posted by matheo66c View Post
          Meserie,e doar un geam,tot duplex.
          Nu-mi zice ca vezi lumea mai wide prin el
          anti reflexie ( nu se mai reflecta asa tare bordul in el), protectie UV si rezistent la zgarieturi

          m am documentat 2 saptamani inainte sa aleg Pilkington sau SG. Pilkington care se pune pe Mercedes e altceva decat ce se pune pe Logan

          ma repet daca tot am posibilitatea sa pun gratis un parbriz premium....de ce sa nu o fac ?
          Last edited by alessandro; 2 October 2012, 11:49.

          Comment


          • ce-ai bagat in buzunar la asigurari de au fost de acord. eu stiam clar ca, pt logan, se accepta cam 400-500 de lei pentru parbriz..

            Comment


            • Nu e sificient ca platesc 500 euro pe an ? Leasing...remember ?

              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

              Comment


              • Casco, 500E ?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Atat e pe leasing

                  Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                  Comment


                  • Pretul ala pentru parbriz e SF, mai SF ca filmele cu super eroi.

                    Eu gasesc 2 explicatii:

                    1) E in Bucuresti, acolo preturile sunt ceva mai mari dar totul trebuie sa aiba o limita.
                    2) E vorba de reparatie pe asigurare, de obicei devizele sunt mai mari fiindca baietii au de unde sa traga. Daca omul plateste cash din buzunarul lui, sigur pretul e mai normal altfel face stanga imprejur si adio.

                    Am dat mail la un centru respectabil (poate cel mai respectabil) din Craiova sa imi dea o lista de preturi pentru parbrize Logan. M-au sunat si situatia e cam asa.

                    1) Parbriz Splintex - 190 lei
                    2) Parbriz Pilkington - 210 lei (cu parasolar)
                    3) Parbriz Saint Gobain - 340 lei (cu parasolar)
                    4) Parbriz original Dacia-Renault - 700 lei
                    La toate astea adaugati 65 lei montajul si ajungeti la 255 / 275 / 405 / 765. Garantie pe lucrare 3 ani. Baietii sunt seriosi si profesionisti, au experienta mare in domeniu. Mi-am facut acum 1 an si ceva o ciobitura in parbriz la ei si inca e ok. Produsele sunt pe stoc.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • cred ca doar chederele de sus si de jos sunt 200 lei. au fost schimbate si alea.

                      parbrizul in sine...pe factura....400 si ceva de lei

                      in reprezentanta, inlocuirea unui parbriz costa 1000-1100 lei

                      Comment


                      • Vreo 900 lei a fost pe factura schimbarea unui parbriz crapat cu unul nou de origine in reprezentata(parbriz + manopera), evident pe Casco acum 1 an si ceva parca.

                        Comment


                        • cateva cadre de pe Transalpina si din statiunea Voineasa.

                          drumul de la Sebes la Obarsie este la fel de prost ca anul trecut. Plin de santuri si portiuni neasfaltate.
                          drumul de la Obarsie la Voineasa este prost spre foarte prost dupa standardele mele.

                          Statiunea Voineasa mi a dat impresia ca este uitata undeva in timp. Hotelul Lotru si restaurantul au lacatele pe usa si arata exact ca acum 15 ani.
                          pensiuni insalubre, magazine dubioase, drumuri proaste si cocalari de valcea cu scutere...la asta se rezuma pe scurt Voineasa din punctul meu de vedere.

                          Transalpina a suferit imbunatatiri minore. Ceva consolidari ale acostamentului si parapet pe unele portiuni.
                          Ranca este dominata de acelasi haos imobiliar dezgustator. O frenezie de constructii din ce in ce mai mari si mai inestetice. Parca fiecare dintre ele descrie intr un mod unic hulpavia de bani a proprietarului. Trist

                          in Novaci, fiecare casa, incet incet devine o pensiune, sau cel putin posteaza afise cu CAZARE pe toate gardurile.
                          oamenii vad Transalpina ca o oportunitate de a face bani fara sa se gandeasca nici macar 1 secunda la efectele secundare. Au inceput sa construiasca etaje noi la case de chirpici, altii construiesc alte case direct...sa facem pensiuni...sa facem bani. Din 1000 case 900 vor fi pensiuni

                          toata zona se afla deja intrun proces de antropizare ireversibil. In 10 ani o sa ajunga mai rau ca Valea Prahovei. Cocalari care beau si asculta manele, muncitori si textiliste care se plimba in trening pe trotuar.
                          Attached Files
                          Last edited by alessandro; 3 October 2012, 08:17.

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            drumul de la Obarsie la Voineasa este prost spre foarte prost dupa standardele mele.
                            Aceiasi impresie; multe strangulari cu traversari pa care daca nu le sesisezi din timp iti rupi masina. La Vidra m-am intors; mare dezamagire acolo. Despre Voineasa citisem ca aramas acesiasi statiune ceausista, asa ca n-am riscat inca o dezamagire.
                            Ranca este dominata de acelasi haos imobiliar dezgustator.
                            Oriunde, oricat si oricum ar fi, pare sa fie deviza sub care se construieste acolo; desi internetul e plin de invective la ceea ce se intampla acolo, nimeni si nimic nu-i opreste pe "arivisti"
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • asa este, toata Voineasa pare desprinsa dintr un almanah turistic comunist.

                              daca ai fost pana la Vidra e bine...ai mers pe partea buna a drumului.

                              Comment


                              • Da, dar pana la barajul Vidra mai ai cam 5 km de drum ...neasfaltat; am crezut ca nu se mai termina...
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google