Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cobra7 View Post
    De ce vrei sa schimbi cutia?
    Nu stiu cata placere ii face sa-si aminteaca de acest ghinion; mai cititi si voi cate ceva, daca tot intrati pe topicul omului.
    Originally posted by alessandro View Post
    pe scurt: sambata s a spart burduful de la planetara stanga (cel de pe cutie ). A iesit tot uleiul din cutie si am rulat asa aproximativ 70 km pe A2 cu viteze cuprinse intre 140 si 160 kmh. Din ce am vazut acolo, de vina a fost un cablu, un fel de guta infasurata pe planetara care a sugrumat burduful

    concluzie : cutia de viteze este prajita complet.
    Solutia pe care o voi adopta : cutie de SuperNova JH3 050 ( grup lung 3,7 ), ambreiaj de MCV 1.6 16v, rulment si comanda hidraulica.
    Last edited by IancuMIC; 14 November 2012, 15:34.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • cred ca cobra intreba de ce vrea cutie de supernova. ca de ce o schimba efectiv era evident, daca a pomenit de ghinion.
      Chiar asa, de ce ?!

      Comment


      • Exact. De aia intrebam. Mersi de lamurire NDL.
        Last edited by Cobra7; 14 November 2012, 16:13.
        :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

        Comment


        • pai supernova are cutie de clio, cu sincron pe marche arriere, adica e singura Dacie care nu caraie cand bagi in R fara sa astepti cateva secunde debreiat.

          Personal si daca reuseste manevra nu as face transformarea asta.
          Pune o cutie sh si basta.

          Comment


          • ca e mai ieftina?
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • La 16v eu nu trebuie sa astept cateva secunde debreiat.

              Diferentialul mai ''lung'' o sa-i asigure un timp 0-100 kmh mai bun decat acum, pentru ca se foloseste treapta a 2-a pana la putin peste 100 kmh.
              sigpic

              Comment


              • Asta e "+"-ul dar... care e minusul?
                :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                Comment


                • Momentan ii voi baga un ulei ieftin in cutie si voi merge asa 2 3 zile .

                  Asa pot sa evaluez corect starea cutiei.
                  JH3 ul de SN deja l am cumparat.

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                  Comment


                  • Rulmentii s-au dus sigur. Starea pinioanelor/difului nu o poti sti decat prin demontare
                    sigpic

                    Comment


                    • Problema este ca a carait zdravan de cateva ori ( de mai multe ori ). Am zis ca se rupe. Pur si simplu nu intra in viteza.
                      Azi am dus o la mecanic pe rotile ei.

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • Cand am spart diferentialul pe SN, masina a mai rulat cca 40 km cu un satelit spart, fara ulei in cutie, cu viteze de cca 100 kmh si n-a carait nimic. Eu nici macar n-am banuit ca nu mai are strop de ulei.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          La 16v eu nu trebuie sa astept cateva secunde debreiat.

                          Diferentialul mai ''lung'' o sa-i asigure un timp 0-100 kmh mai bun decat acum, pentru ca se foloseste treapta a 2-a pana la putin peste 100 kmh.
                          cine te-o mintit ? de aia isi pun astia toti grup scurt si trepte cat mai scurte sa prinda maxim 150-160 cu masinile, cand puteau pune o cutie cu care iei cu 2a 150 si scapau de tot
                          Primele trepte lungi se pun dintr-un singur considerent, ca masina are prea multa putere si nu poate pune jos puterea,asadar tre sa lungesti cat poti primele trepte,in niciun caz o masina cu 100 cai care ia 120 in treapta 2a nu o sa fie racheta...
                          Last edited by Cristi_Xp; 14 November 2012, 18:56.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • @ cristi
                            masinile de drag au 1 lung in draci si dupa din ce in mai scurt etajate una de alta. treapta 2 la cutia de SN se va termina undeva la 100 kmh. nici eu nu sunt convins ca va trage mai bine
                            nu ma intereseaza daca pierd sau castig la demaraj...vreau doar sa mearga masina bine.

                            am pus ulei in cutie, am pus un burduf sh de proba. cand se incalzeste refuza cu incapatanare sa o ia pe a 1 a si pe a 3 a. zgomote si huruieli nu sunt.

                            cutia de SN va fi modificata. i se va construi suport pentru cablu, va fi cuplata la carterul cutiei de Logan si va fi urcata pe masina.
                            mecanicul s a uitat la ea si cel putin pe afara e ok. nu are jocuri si schimba bine.

                            graficul din poza arata vitezele in fiecare treapta la 6400 rpm
                            Attached Files

                            Comment


                            • @ Alessandro - Pe cutia asta de SN, ce turatie ai pe tr.1 la 40 km/h ? (respectiv pe ce turatie pici pe tr.2 daca duci 1-a pana la 40 km/h? - ca pe graficul respectiv nu se vede prea clar in partea de jos) Cu masina goala s-ar putea sa ai demaraj mai bun cu cutia de SN pe treptele 1, 2, 3.

                              Daca pastrezi carterul cutiei de la cea de Logan, ramane ambreiajul, rulmentul si parghia de actionare de pe Logan. E bine ca nu te mai complici cu ambreiajul hidraulic.

                              Comment


                              • Nu stiu sa iti spun. O sa vedem dupa ce o pun.
                                Nu stiu ce are programul ala. Nu se centreaza fereastra pe pagina

                                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google