Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ion_r5: de ce ar avea demaraj mai bun, din moment ce treptele sunt mai lungi?
    Il impinge vreo forta obscursa din spate?

    Comment


    • Ai in minus o schimbare de treapta fix inainte de 100 kmh. Toate japonezele sunt etajate cu a 2-a la ~105kmh si a 3-a ~ 145-150 kmh.
      Au oare unde gaseste un dif sa-i faca 100kmh in a 3-a la 6500 rpm ? Atunci discutam iar de cutie scurta cu folos. Altfel frectie la picior de lemn.

      Anyways, bafta cu manopera. In 2 ceasuri eu am scos tot de sub capota SupeRNovei, mai dificil a fost procesul invers
      sigpic

      Comment


      • @ Cezar Conteaza raportul de transmitere total r[treapta 1] x r[diferential], respectiv pe treptele 2, 3, etc

        Daca raportul total de transmitere este mai mare - atunci cand pleci de pe loc in treapta 1 ambreiajul "incaseaza" un soc mai mare, insa odata pusa masina in miscare - cresterea de viteza odata cu cresterea turatiei motorului este mai mare fata de un raport de transmitere mai mic.

        Sigur, totul in anumite limite - nu inseamna ca putem pleca de pe loc cu treapta 2.

        Dar masa masinii (fortele de inertie) si cuplul motor (curba de cuplu) sunt parametrii care determina optimul alegerii rapoartelor de transmitere. De asta si am precizat, ca demarajul e foarte posibil sa fie mai bun cu masina goala. Cu masina foarte incarcata la urcarea unei pante, demarajul va fi mai slab decat cu cutia originala.

        In fine, sa nu poluam topicul omului.

        Comment


        • Alehandro japonezele merg 9000 rpm...tare comparatie ai gasit ...Iti spun eu ca masinile tari au si 2 lung ca nu pot pune jos putere...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Am zis eu ceva de japoneze ?

            ca fapt divers Honda s2000 nu ajunge la 100kmh cu a 2 a cu toate ca schimba la 8500 rpm

            e clar...deschid in thread la sectiunea tehnica

            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
            Last edited by Niki; 15 November 2012, 08:21.

            Comment


            • Originally posted by ion_R5 View Post
              @ Cezar Conteaza raportul de transmitere total r[treapta 1] x r[diferential], respectiv pe treptele 2, 3, etc

              Daca raportul total de transmitere este mai mare - atunci cand pleci de pe loc in treapta 1 ambreiajul "incaseaza" un soc mai mare, insa odata pusa masina in miscare - cresterea de viteza odata cu cresterea turatiei motorului este mai mare fata de un raport de transmitere mai mic.

              Fals. Vorbim de rapoarte de demultiplicare, si cum sunt pe invers, nu are cum sa mearga mai rapid, pt ca la roata este transmis mai putin cuplu.

              Sigur, totul in anumite limite - nu inseamna ca putem pleca de pe loc cu treapta 2.

              Dar masa masinii (fortele de inertie) si cuplul motor (curba de cuplu) sunt parametrii care determina optimul alegerii rapoartelor de transmitere. De asta si am precizat, ca demarajul e foarte posibil sa fie mai bun cu masina goala. Cu masina foarte incarcata la urcarea unei pante, demarajul va fi mai slab decat cu cutia originala.

              Capacitatile motrice ale unei masini in funcit de incarcat / descarcat depind de motor si cutie de viteza. Insa cand acestea sunt fixe in ambele conditii (sarcina mare respectiv sarcina mica) nu vad cum s-ar modifica. Cu alte cuvinte nu inteleg de ce ar fi mai rapida in sarcina mica in configuratia cu SN vs stock fata de sarcina mare in configuratia SN vs stock. Se schimba rapoartele intre ele cand punem sarcina mare?

              In fine, sa nu poluam topicul omului.
              Am scris cu alta culoare ce vroiam sa spun.

              Originally posted by dr_mke View Post
              Ai in minus o schimbare de treapta fix inainte de 100 kmh. Toate japonezele sunt etajate cu a 2-a la ~105kmh si a 3-a ~ 145-150 kmh.
              Au oare unde gaseste un dif sa-i faca 100kmh in a 3-a la 6500 rpm ? Atunci discutam iar de cutie scurta cu folos. Altfel frectie la picior de lemn.

              Anyways, bafta cu manopera. In 2 ceasuri eu am scos tot de sub capota SupeRNovei, mai dificil a fost procesul invers
              Cat dureaza sa schimbi o treapta de viteza? 0.5 in mod normal si 0.3 cand esti "agitat"?
              Last edited by Cezar; 15 November 2012, 09:46. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Cam asa, mai repede de 0.5 n-ai cum pe o cutie atat de lenta +/- timoneria din dotare. Pe langa timpul fizic de schimbare a pinioanelor mai apare si mica intarziere de raspuns a motorului.
                O treapta in minus de schimbat pana la 100 kmh pe acelasi motor aduce timp mai bun 0-100 kmh.
                Nu ca are vre-o importanta in viata reala, doar asa, ca picanterie.
                Cu softul stock si limitarea mutata la 7000 rpm timpul 0-100 a fost mai bun atat pe ceas cat si la ''liniute'' cu alte 16v. Motivul ? Aproape suta in a 2-a.

                Alessandro, vezi ca-n cutia veche este foarte posibil sa fie mici cantitati de apa, cel mai adesea provenita din condens. Pune un ulei ieftin si schimba-l dupa cateva sute de km. Cand am inlocuit cutia la SN, asa am procedat si bine am facut.
                sigpic

                Comment


                • cutia veche va fi spalata cu motorina inainte de montaj. oricum voi folosi un ulei prost pentru spalare.

                  pana la urma m am decis si asupra metodei de actionare. va fi hidraulica. ambreiajul va fi de MCV 1.6 16v cu rulment, pompa si pedala de diesel euro 4

                  Comment


                  • motoarele astea cu 75-90-105 cai cand le lungesti treptele le omori punandu-le sa duca 1a pana in 100 km/h ? Niciunde nu s-a pomenit ca niste rapoarte lungi sa scoata timpi mai buni din ce ziceti voi , adica din neschimbat 3a si tinand 2a ...La fel de bine ar insemna ca daca pui limitarea in 8000 rpm si treci de 100km/h cu 2a ai un 0-100 mult mai bun...nimic mai fals )
                    O sa vedem pe toate masinile de curse ,dupa ce o sa citeasca pe aici , o sa aibe doar 1-2-3 ca sa faca economie de schimbat si 3a sa o duca pana la 250 daca se poate )
                    Timpul ala mai bun,inseamna acceleratie.Acceleratie buna inseamna trepte scurte.Deci cat crezi tu ca vei castiga ca nu schimbi treapta,vei pierde mult mai mult pana vei duce la capat treapta respectiva...E ca la bicicleta,ia plecati de pe loc cu pinionul din fata pe cel mai mare si ala din spate pe cel mai mic, si puneti-va langa unul care o sa schimbe prin toate...sa vedem ce se intampla ...
                    Sa nu mai vorbim ca vorbiti de timpii de pe ceas, adica 0-85-90 ... iar ca sa vorbim de 0-100 km/h trebuie sa fie vorba de treapta 2a la 115-120 km/h pe ceas
                    Last edited by Cristi_Xp; 15 November 2012, 16:23.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Cu cine vorbesti ?
                      Eu n cred...sunt convins ca o sa traga mai prost

                      Am luat cutie de SN pe considerentul ca este mai ieftina...mult mai ieftina

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • Si ambreiajul muuuuult mai rezistent

                        Ramane sa ne auzim deseara sa-ti trimit PS-ul filmat astazi si marea franare de final, pe coborare 12% din 120 kmh
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by Cezar View Post
                          Am scris cu alta culoare ce vroiam sa spun.
                          Original a fost postat de ion_R5
                          @ Cezar Conteaza raportul de transmitere total r[treapta 1] x r[diferential], respectiv pe treptele 2, 3, etc

                          Daca raportul total de transmitere este mai mare - atunci cand pleci de pe loc in treapta 1 ambreiajul "incaseaza" un soc mai mare, insa odata pusa masina in miscare - cresterea de viteza odata cu cresterea turatiei motorului este mai mare fata de un raport de transmitere mai mic.

                          Fals. Vorbim de rapoarte de demultiplicare, si cum sunt pe invers, nu are cum sa mearga mai rapid, pt ca la roata este transmis mai putin cuplu.

                          Ai sesizat corect - vream sa spun daca treapta 1 e mai lunga (ceea ce inseamna un raport de transmitere total mai mic)

                          Sigur, totul in anumite limite - nu inseamna ca putem pleca de pe loc cu treapta 2.

                          Dar masa masinii (fortele de inertie) si cuplul motor (curba de cuplu) sunt parametrii care determina optimul alegerii rapoartelor de transmitere. De asta si am precizat, ca demarajul e foarte posibil sa fie mai bun cu masina goala. Cu masina foarte incarcata la urcarea unei pante, demarajul va fi mai slab decat cu cutia originala.

                          Capacitatile motrice ale unei masini in funcit de incarcat / descarcat depind de motor si cutie de viteza. Insa cand acestea sunt fixe in ambele conditii (sarcina mare respectiv sarcina mica) nu vad cum s-ar modifica. Cu alte cuvinte nu inteleg de ce ar fi mai rapida in sarcina mica in configuratia cu SN vs stock fata de sarcina mare in configuratia SN vs stock. Se schimba rapoartele intre ele cand punem sarcina mare?
                          Motorul e totdeauna acelasi. Aici vorbim de 4 situatii:
                          1. cutia "LOGAN" si sarcina "GOL"
                          2. cutia "SN" si sarcina "GOL"
                          3. cutia "LOGAN" si sarcina "MAXIMA"
                          4. cutia "LOGAN" si sarcina "MAXIMA"
                          Adevarata problema la Alessandro va fi ca SN are roti pe 13 tzoli, iar Loganul pe 15 tzoli. Ar trebui sa-si puna roti pe 13 tzoli ca sa dea o liniuta cu un Logan 1.6 16V stock

                          Comment


                          • azi s a definitivat transplantul

                            cutie de SuperNova, ambreiaj de MCV 1.6 16v, rulment presiune MCV 1.6 8v, pompa, conducta si pedala de pe un dci 85

                            totul a decurs fara nici cea mai mica problema. totul a fost bolt on fara nici un fel de modificare sau adaptare

                            impresii :
                            -cutia de SN fiind mai lunga...a disparut senzatia ca "trage in gol" cu a 1 a.
                            -ajunge in 80 kmh cu a 2 a fara nici un fel de efort din partea motorului
                            -au disparut vibratii si zornaieli pe care le consideram ca fiind normale. este mult mai liniste in masina. toate zgomotele astea erau generate de cablul de ambreiaj care intra in rezonanta

                            atasez si niste poze cu tahometrul in treapta 3 si 4. tineti cont ca am acele calibrate pentru eroare 0 zero la 80 kmh.

                            le multumesc tuturor celor care m au incurajat sa repar totusi masina si care m au ajutat cu sfaturi idei si pareri. nu ii numesc pentru ca se stiu ei bine care sunt
                            Attached Files
                            Last edited by alessandro; 19 November 2012, 16:55.

                            Comment


                            • Deci super tare . Presupun ca ii faci un rodaj pana incerci top speed in tr a 5-a ?

                              PS: Ca o gluma , modifica titlul din Prestige 16V , Prestige Hibrid 16V

                              Comment


                              • nu este chiar hibrid pentru ca solutia asta exista pe MCV uri

                                oricum...sper sa nu ma insel...este primul transplant de ambreiaj hidraulic de pe forum ( corectati ma daca gresesc ) si al 2 lea de cutie de SuperNova

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google