Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum simti acum pedala de ambreiaj? La SRN mi se parea mai tare decat cea de la Logan...
    Si cu totul stock ajungeai la 80+ in a doua.
    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

    Comment


    • este foarte moale ( nu o simt ). merge cursiv...perfect intr un cuvant

      da si stock luam 80 cu a 2 a...diferenta este ca acum o iau la 4500 rpm si nu ma da afara motorul din masina.

      a mai disparut si din rezonanta pe care o avea la 3000 rpm cu a 5 a.

      Comment


      • top speedul il bate in treapta 4 cand da a 5 cade in nas 5 km/h ..ti-am zis ca o sa mearga
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • Sa inteleg ca cele 2000rpm pana la 6500rpm au devenit inutile?! Sau nu inteleg eu cum trebuie?
          Last edited by Cobra7; 19 November 2012, 17:54.
          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

          Comment


          • cutia de SN permite undeva la 100 kmh reali cu a 2 a.

            la 4500 intr a 2 a am 80 kmh

            este mai lunga cutia. s a tot dezbatut pe aici. pentru detalii...http://www.loganclub.ro/forum/modifi...68#post1374868

            Comment


            • bine c-ai scos-o la capat! sa inceapa testele ...
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • ma bucur ca nu am luat o decizie pripita. ce o fi mai incolo vedem...poate se termina ghinioanele ca m-am saturat de ele

                cu testele cred ca o las mai moale pentru ca nu vreau sa dau in altele. sa mearga bine si atat.

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  la 4500 intr a 2 a am 80 kmh
                  Ceva nu se leaga...
                  Fa un test cu GPS-ul langa tine, sau mergi cu cineva in paralel sa vezi daca vitezele coincid. Mi-e ca nu-ti mai arata bine vitezometrul, pentru ca transmisia de supernova a fost gandita sa arate viteza pentru rotile pe 13".
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • -la Logan viteza este citita de pe coroana mare a diferentialului.
                    -mai simplu spus...citeste turatia rotii. nu are cum sa dea eroare
                    Last edited by alessandro; 19 November 2012, 18:43.

                    Comment


                    • Check this out (cum ar spune francezu'). Este imposibil ca la SuperNova sa ai 67 km/h la 4500 rpm si la tine sa ai 80 km/h la 4500 rpm pe aceeasi transmisie.
                      Eu zic totusi sa verifici care-i treaba.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • vitriol ai uitat rotile supernova 175/70/13 - logan 185 65 15 de acolo se lungeste cutia in halul ala
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • SN + roti 13 + grup 3,7 = Logan + roti 15 + grup 4,2

                          diferenta dintre raportul turatie/viteza intre cele doua masini este facuta de grup / diferential si roti.

                          rotile mici se comporta ca un diferential scurt iar rotile mari se comporta ca un diferential lung

                          eu la logan am roti mari si diferential lung...de 2x lung sa ma exprim asa.

                          cel mai simlu este sa folosesti formula : [v_mph] = (Turatie * diametru[inci]) / (336 * final_drive_ratio * gear_ratio)

                          final drive = diferential iar grear ratio este raportul treptei

                          am pus toate rapoartele pe threadul asta. putem continua discutia acolo

                          P.S.i am dat 80 cu a 2 a foarte scurt si am lasat o. poate nu am vazut foarte bine, poate nu or fi tocmai 4500 rpm...dar pe undeva pe acolo. diferenta fata de cutia stock se simte. eroarea la bord nu este influentata atat timp cat este citita de pe diferential iar diametrul rotii este cel stock pentru care a fost gandit tachimetrul
                          Last edited by alessandro; 19 November 2012, 19:08.

                          Comment


                          • Ma astept la 0-100 kmh undeva intre 9-10 sec si 0-1000 m la aprox 32 sec, cu viteza de ~ 165 kmh.
                            Cum in seara asta sarbatorim 150.000 km, nici ca se nimereste mai bine o incercare ''stiintifica'' pentru 0-100 kmh , sa ai de comparatie, al meu Logan fiind stock.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              -la Logan viteza este citita de pe coroana mare a diferentialului.
                              -mai simplu spus...citeste turatia rotii. nu are cum sa dea eroare
                              A lu matale nu e faza 2? Alea ar trebui sa aiba dop pe cutie si sa vina viteza de la abs.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • este faza 2 dar viteza tot din diferential o citeste. iti fac o poza cand am timp. are infipt cititorul acolo

                                @ dr_mke
                                masina merge prea frumos. din punctul meu de vedere abia aceasta cutie pune in valoare cuplul motorului 16v. pe 1 si 2 se comporta ciudat in sensul ca trage foarte bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google