Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • totul e bine cand se termina cu bine.

    Bafta in continuare.!

    Comment


    • cel mai importat este sa fi tu multumit ... .io unu am toate rapoartele de diesel cat si grupu si sunt fericit .... vreau sa alerg .... merg cu a 4 a .... vreau sa merg relax atat io cat si motoru cu o viteza .... mai maricica .. merg cu a 5a ... asta-i cel mai importat lucru .... sa fi multumit de ghinionu ...care te-a fortat sa faci investitia asta ...


      Fara mircisme...
      Last edited by Cristi_Xp; 20 November 2012, 11:01.

      Comment


      • lucrarea a iesit ok. toate meritele pentru mecanic. ai avut dreptate...e FOARTE BUN

        mai ramane sa ma lamuresc cum e cu raportul la a 5 a...mi se pare destul de apropiat fata de cum era stock

        Comment


        • Avem o problema

          Aseara colegul Vitriol mi-a dat de gandit.
          Am mers azi cu masina mai mult si am constatat ca relatia turatie - viteza in bord a ramas neschimbata. Am vazut eu prost ieri

          Tahometrul cutiei 050 de e SN are alt raport de transmitere.
          Cu aceasta ocazie acul din bord imi arata mai putin decat viteza reala. Imi arata exact cum erau cu cutia stock doar ca in realitate eu merg mai repede.

          2 poze cu toate specificatiile cutiilor 057 si 050

          cel mai probabil o sa incerc o calibrare dupa GPS a acelor
          Attached Files

          Comment


          • Problema cu raportul pt. tahimetru de SN e fiindca SN are roti pe 13 tzoli
            Last edited by ion_R5; 20 November 2012, 15:23.

            Comment


            • sau pentru ca are alte ceasuri

              o alta problema este ar fi :

              dimineata cand este rece si pornesc motorul se aude un tziuit ( ca un sasait. nu tzacanit nu huruit )

              daca apasa pedala de ambreiaj 2-3 mm zgomotul dispare. deci nu apas pedala de tot ci decat foarte foarte putin si zgomotul dispare instant

              cu siguranta zgomotul este din rulment pentru ca, la cat de putin este apasata pedala, ambreiajul nu este decuplat si pinioanele inca se invart in cutie.

              eu ma gandesc ca patineaza soarele placii pe suprafata metalica a rulmentului.

              zgomotul dispare treptat pana la complet pe masura ce se incalzeste motorul. la apasare completa totul este perfect silentios

              am citit si pe alte forumuri gen renault, opel, BMW ca sunt mai multi useri care se confrunta cu aceiasi simptoma chiar la masini sau ambreiaje noi.

              ce am cautat si nu am gasit...rulmentul hidraulic trebuie sa stea permanent lipit de placa sau trebuie sa stea departat de aceasta ?
              Last edited by alessandro; 20 November 2012, 16:23. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • 1. "problema cu ceasurile" - nu-i problema cu ceasurile, la tine acuma e ca si cum ai avea o SN si i-ai pune rotile Loganului si ai merge cu ea.

                2. la problema cu zgomotul respectiv e ca greu de spus ce se intampla acolo inautru. Daca aveai sistemul "clasic" cu tija si cilindru hidraulic in afara cutiei - era usor de vazut si reglat jocul.

                Cand apesi un pic pe pedala nu cumva se lipeste rulmentul de soarele placii de presiune? (chiar daca nu debreiaza nici un pic) [daca ar sta lipit de placa permanent ar insemna sa se invarta tot timpul, ceea ce nu cred]

                Comment


                • Pai si la ambreiaj pe cablu sta rulmentul lipit de placa permanent

                  Daca nu ar sta uzura soarelui in locul unde calca rulmentul ar fi foarte mare. cum ar fi ca rulmentul sa stea nemiscat si sa atinga placa de presiune la 6500 rpm

                  cred ca problema la mine este ca rulmentul se retrage mai mult decat trebuie. nu are voie sa faca asa ceva.

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                  Last edited by alessandro; 20 November 2012, 17:05.

                  Comment


                  • Pentru comparatie, aceiasi bucata de drum, pe ambele sensuri de mers. Gume de iarna, aproximativ 8 grade afara.

                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                    sigpic

                    Comment


                    • alex pt sunetu ala ...incerca sa mai aerisesti putin ambreaj-ul .... cel mai probabil o sa scapi de el

                      Comment


                      • Vis a vis de kilometraj, uite aici ceva util > http://www.youtube.com/watch?v=bMs7w...feature=showob
                        sigpic

                        Comment


                        • tachometrul este ultima mea grija

                          momentan problema este asta zgomot rulment inauntru care dispare la apasarea foarte fina a pedalei

                          si zgomot afara care apare la accelerarea motorului

                          aerisirea a fost facuta in repetate randuri. imediat dupa aerisire pedala nu are nici macar 1mm de cursa moarta. dupa ce merg o perioada aceasta capata o cursa goala de aproximativ 2 3 4 mm
                          Last edited by alessandro; 21 November 2012, 10:02.

                          Comment


                          • Exista pierdere de presiune in instalatie?
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • nu stiu...pentru ca nu stiu cum ar trebui sa mearga un ambreiaj hidraulic ca "pedal feel"
                              totusi mi se pare elastica pedala si cateodata parca nu debraiaza complet

                              Comment


                              • uite asa se leaga oamenii la cap fara sa ii doara. scuze ca zic asta alessandro, dar te-a mancat in *** sa schimbi ambreiajul, careb era dealtfel foarte bun, si mult mai bun decat ce am eu pe harbul meu, cu volanta si disc de 1,4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google