If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
hai sa iti explic...cutie de SuperNova 300 lei - cutie Logan 400 eur - cutie Sn 300 lei - cutie Logan 400 euro...intelegi ? iti mai repet daca doresti.
puteam sa tiganesc cutia de SN sa mearga cu ambreiaj pe cablu. cel mai probabil masina se va vinde...cum o dadeam cu tiganeala aia acolo ?
Sa nu disperam, se pare ca ai o neetanseitate, posibil la cilindrul master. Ai verificat sa vezi cum se prezinta treburile ? Nu de alta, dar la celalalt cilindru, receptor, ar fi mai greu de vizualizat o eventuala scapare de lichid.
am verificat tot. am facut vreo 10 aerisiri conform buletinelor tehnice Valeo.
pompa pare a fi ok. daca mai mult timp cu piciorul pe ambreiaj, masina nu are tendinata de a pleca de pe loc, iar punctul unde cupleaza ramane neschimbat.
nu o sa inteleg niciodata de ce face doat 1 minut dimineata si dupa merge perfect toata ziua. cum se raceste motorul cum incepe si urla.
scaparea de lichid la CSC ( concentric slave cilinder ) se vede la imbinarea dintre cutie si motor
am trimis mail la Valeo si astept raspuns. am mai comunicat cu ei foarte eficient.
masina asta inghite multi bani, a inghitit bani de cand am luat-o. este momentul sa opresc asta. pur si simplu nu mai renteaza.
pai nu mai bine strangei din buci pentru aia 400 euro si puneai originalul?acum ai cu ce sa-ti omori timpul.stai toata ziua calare pe ea ca la dacia 1300.imi pare rau pentru tine.si are dreptate.din dorinta de a face mai mult bine sa nu iasa invers.
faptul ca am intretinut-o cu tot ce este mai bun si mereu am inlocuit cand s a stricat ceva inseamna ca nu ii dau pace ?
se strica...ce sa ii fac ? de cand am luat-o a tot avut diverse probleme. o gramada vizite la garantie...le am pierdut sirul.
acum ca nu mai este garantie ce fac ? le suport din buzunar ? duca-se
ce mi se pare cel mai hilar...am pus ambreiaj hidraulic sa nu mai scartaie cand apas pedala...si acum trebuie sa apas pedala ca sa nu mai scartaie...mor de ras
Am fost si eu ca tine, in sensul de perfectionist cum aparea o zgarietura pe masina parca ma zgariam eu la mana. Sufeream odata cu masina. Si pe zi ce trece se invechea mai tare si se stricau si mai multe piese, dupa ce cautam sa o vand s-a stricat sistemul de injectie si am facut-o boboc cu piese noi o gramada de bani, dupa care dupa un an nu am mai rezistat si am vandut-o chit ca am iesit intr-o mare pierdere, doar doar sa imi iau logan sa termin psihic cu damblaua mea cu masina.
Acum am logan si toate astea s-au schimbat. Pot sa scartzaie plasticele cat or vrea. In weekend am spalat-o, nu mai fusese spalata de 5 luni...
Tie iti trebuie la fiecare 2-3 ani cate o masina noua ca si confort psihic, sa poti dormi linistit noaptea. Dar daca tot iti iei o masina noua tot nu scapi de problema. Mai in gluma mai in serios daca vrei sa te lecuiesti de "boala" asta trebuie sa incepi de jos cu o tinichea la care sa nu iti mai pese prea tare daca iei o groapa... iti recomand un astra f, golf 3
Dar daca tot o bagi la vanzare ar fi bine sa vinzi instalatia de GPL sa mai scoti niste bani.
Nu toate au scartaitul
Loganul lui tata e din 2006 si nu scartaie.
Mie la Kia imi scartaia ambreiajul (e hidraulic). Am fost la service au gresat furca de atunci nu mai face (1 an juma). (Alti colegi cu Kia nu au fost asa norocosi- li s-a schimbat ambreiajul pe garantie).
Acum scartaie pedala de frana ))))))))))
Drogas... las-o jos ca macane. Golf 3, Astra f ? Crezi ca Alessandro de junghiuri are nevoie? Pai Loganul lui este peste orice Golf 3 sau Astra F - sunt foarte vechi, trebuie sa umblii cu surubelnita in buzunar si trusa de scule sub scaunul din dreapta, ca sa o ai la mana.
Masina dupa parerea mea nu are nimic. E foarte posibil sa fie cilindrul pompei de ambreiaj - o jucarioara de plastic. (Piesa nu a fost noua) Ideea in sine de cilindru din plastic, mie mi se pare o mare porcarie. Te poate lasa oricand si nu ai nici o posibilitate de remediere - doar inlocuire.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment