Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu logan mergi toata autostrada 200 dus-intors daca tii musai, deci nu inteleg despre ce vorbim aici. aa, si un clio cu spatiu de matiz tu il compari cu Logan?

    Comment


    • Hai sa nu mai poluam topicul

      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

      Comment


      • Sa spunem ceva mai ok antifonat decat Loganul, sub un Clio bicorp in specificatie pentru tarile cu apa calda.
        sigpic

        Comment


        • Am primit raspunsul de la Valeo. Inca odata departamentul lor de ralatii cu clientii functioneaza ireprosabil. Tot respectul pentru ei.

          Iata ce au raspuns :

          mail trimis de mine

          I have a problem reguarding the Valeo CSC that i fitted on my Dacia Logan 1.6 16v.

          The part numbers are: clutch kit Valeo 826853, CSC Valeo 804527. The parts are brand new and original.

          The problem. In the morning, when the engine is cold, i start it up and something starts squeaking. When i press the chutch pedal just 2 or 3 milimeters it goes away. When in take my foot of the pedal it starts squeaking again.

          It goes like that for 1 or 2 minutes and then it is perfectly silent all day long in all driving conditions. It squeaks only when the engine/clutch it' cold.

          I read that this is a very common problem in a lot of cars but i did not find what causes this.

          Heare are two videos with the squeak http://www.youtube.com/watch?v=7oolAbfEatg and http://www.youtube.com/watch?v=23tRR...feature=relmfu

          Can you please help me solve this problem ? I am waiting for your response.

          Thank your for your understanding.


          Raspuns

          Hi,

          The pedal noise can be generated from a number of issues.

          If there is an issue with the master cylinder and the bearing is not loaded enough on the clutch cover, the CSC will 'skid' on fingers.

          Also, there could be air inside the hydraulics causing the bearing to no be loaded correctly and only when warm does this issue disappear.

          There could be an issue with the thrust bearing on the CSC but this noise will be present at all times.

          Until the parts fitted are checked and the other parts of the clutch release system are checked, the cause of the noise cannot be confirmed.

          Regards,

          Greg

          Comment


          • Uhm, am fost mai prompt decat Valeo in raspuns :-P
            sigpic

            Comment


            • problema este ca am aerisit pana am consumat 1 litru de lichid.

              am facut rost de conducta fara supapa...vedem cum o merge

              Comment


              • Daca-i si cilindrul principal ok, bine. Dar cat esti de sigur ca dumnealui este in toate mintile ?
                sigpic

                Comment


                • cel mai probabil sa fie asa. Adica pompa sa aibe o problema. Daca tin piciorul apasat pe ambreiaj mai mult...masina nu o ia din loc...deci nu pierde presiune

                  posibil sa fie o problema la revenire...sa descarce prea mult rulmentul

                  Comment


                  • la indicatia de e bord din poza de mai jos...viteza pe doua GPS uri a fost de 138 KMh reali. Ma gandesc ca acum ar trebui calibrat la 140
                    Attached Files

                    Comment


                    • Eu astept macar un 0-100 kmh, daca tot mi-am luat 1mm din gumele de iarna filmand toata treaba
                      sigpic

                      Comment


                      • ambreiajul inca fashaie discret la plecarea de pe loc...pana nu il rodez nu ii dau cox...si mai intai sa rezolv "problemele" legate re rulment

                        promit ca o sa fac un 0-100. oricum a mea e lenevita, mai are si gaz...a ta face sport extrem

                        Comment


                        • Man, io n-am rodat veci pururi un ambreiaj la Dacia 1310.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ambreiajul functioneaza prin frecare aderenta. Se depune un strat subtire de material de frictiune de pe disc pe placa de presiune...in aceiasi idee ca la frane. Ce i drept...nici nu lucreaza la temperaturile franelor

                            Comment


                            • Avem viteza citita din ABS.

                              Se trage un fir din ECU ABS intr-o mufa din cutia cu sigurante de la motor si se scoate mufa din cititorul de pe cutie.

                              Eroare kilometrajului este fix 0 zero.

                              Ii multumesc de o mie de ori colegului Fane ( Calarasi )

                              Zgomotul rulmentului la pornirea rece dimineata, s-a diminuat foarte mult. La un simplu spritz al pedalei de ambreiaj tace.
                              Singura explicatie pe care mi-o dau ar fi ca discul de MCV 16v este cu aproape 1mm mai gros decat discul normal si a bagat soarele placii de presiune mai inauntru spre volanta.
                              In acest fel degetele placii nu apasau suficient pe rulment si acesta patina pe soare.
                              Cand se va roda complet discul zgomotul ar trebui sa dispara definitiv.

                              In filmulet se pleaca cu treapta 1

                              Logan + cutie viteze de SuperNova
                              Attached Files

                              Comment


                              • vai cat e de lunga, zici ca ai cutie de dizal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google