Discutiile de genul nu e bine, o sa consume mult, e lesinata, nu trage, trebuie nu stiu ce grup sau cutie...le consider off-topic si le voi trata ca atare conform regulamentului.
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1. Nu raman eu dator... dar mai intai sa fiu eu sigur ca totul este ok.
2. Scoti mufa din Ecu Abs...din pinul 23 tragi un fir pana la cutia cu sigurante situata pe lonjeronul stang.
Scoti mufa lipita pe contra aripa si iei in mana partea care se duce spre motor.
Acolo trebuie sa ai doua fire verzi sai mov care si impreuneaza si intra amandoua intr un papuc.
La mine a fost mov deschis si inchis. L am crestat pe cel deschis la culoare si m am lipit la el cu firul din Abs.
Am scos mofa de la senzorul de pe cutie si gata.
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Comment
-
Am citit tot ... sper sa nu ma pedepsesti conform regulamentului ,dar ai dat-o draq de tot masina asta. Cand am plecat o ardeai race cu "Lau+numar de urgenta" si acum o arzi cu "batranii" lcb-ului ... te scap eu : o ardem race cu CGK-ul si GPL style cu VBT-ul
Iti dau un sfat ..nu te mai agita...fiecare cazan e cu norocul lui si cu cat il cauti mai mult cu atat gasesti mai mult ...
Comment
-
Zicea nenea de la Buzau ca poate sa faca sa se mute pe benzina instant de la cat vrei tu ... dar ramane dezavantajul Kg in + .
Multumesc pentru ca m-ai trimis unde trebuie ... am 450 km de cand am facut plinul la BZ si azi a inceput sa clipeasca ultimul led.
Sa ne vedem sa-ti dau stiker-ul ala ca eu nu-l pun !
Comment
-
AAAA, pretenasii lu' tata : Cutie SN vs cutie Logan este egal cu
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
Sa va mai zic? Poate uitati
250 lei vs 400 euro
250 lei vs 400 euro
Ah, si ca sa nu fie vreun dubiu, ambele cutii sunt JH3, difera grupul.
Mie mi se pare ok acum dupa ce am facut aprox 2000km cu CV de Supernova. Imi place ca trecerea dintre a4a si a5a nu mai e asa prapastie ca inainte, cand aveam a5a de dci.
Comment
-
la cat de ieftina este...pot sa o schimb odata cu uleiul la revizie...e cat un filtru de motorina
In acest moment masina merge bine. Rulmentul de presiune nu mai face galagie dimineata. S-a mai pasuit discul si a iesit soarele placii mai in afara calcand bine pe rulment.
Este posibil ca pompa sa nu functioneze tocmai bine si sa aibe usoare pierderi de presiune dar asta se va rezolva in timp.
Cutia de viteze merge bine. In treapta 1 parca intra putin mai greu dar celelalte intra doar cand ma gandesc la ele. Treapta 5 nu fluiera iar rezonantele caracteristice motorului 16v dupa 3000 rpm s-au diminuat considerabil din cauza celor 300-350 rpm in minus pe fiecare treapta. In habitaclu este mai liniste pentru ca au disparut zornaielile, scartaielile si vibratiile cablului de ambraiaj.
Abia acum pot spune ca transplantul a reusit si le multumesc colegilor care m au sustinut si m au ajutat : Petronel, Dsign, Lau911, Golanu, Mihai (dzv) si tuturor celor care au inghetat noptile cu mine prin parcari.
@ einstein se potriveste si cutie de dacia 1300 cu carter de papuc diesel. totusi...ne incadram in niste limite. cutia merge superb si in oras si in afara nu mai zic. treptele sunt etajate perfect. 2 si 3 scot in valoare si ultimul Nm din motorLast edited by alessandro; 30 November 2012, 12:47.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostSi daca o cutie de kangoo de 1, 2 era 200 de lei, era si mai buna aia? Chit ca era si mai lunga decat cea de SN?
O cutie de Kangoo1.2 ar fi mult mai scurta... Ne-ar face cu ochiul. Numai ca nu prea vine la soparla schimbatorul de viteze (pe sub cutie la Renault, pe deasupra cutiei la Dacia...)
Comment
Comment