Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • offtopic ) , e un user pe ********* care vinde cutie ca asta cu 200ron ) , deci pret de filtru de motorina , vb ta ))

    Comment


    • ''In habitaclu este mai liniste pentru ca au disparut zornaielile, scartaielile si vibratiile cablului de ambraiaj.''


      Ti-ai revenit
      sigpic

      Comment


      • Regret un singur lucru : ca nu mi-am pus ambreiajul de 215mm.

        L-am tinut in mana...era cu 30 lei mai scump...si nu l am luat

        Per total, "distractia" m-a dus cu aproape 100 lei mai mult decat m-ar fi dus o cutie de Logan cu tot cu manopera si ce mai trebuia.

        Sunt convins ca am facut ce trebuia.

        Comment


        • Salut, ai scos masina la un drum mai lung in afara? Sa ne spui cum se asterne la drum

          Comment


          • Volanta de 1.6 16v e la fel ca la 1.6mpi?

            Am iesit eu la drum lung, am atins 200km/h pe ceas cu anvelope standard 185/65/15

            Consum mediu Bucuresti - Ploiesti - Paraul Rece - Bran - Campulung - Pitesti - Bucuresti 7.3 l / 100km, unde autostrada Buc-Ploiesti am facut-o la peste 140 km/h pe ceas iar portiunea Bran - Campulung in alerta caracteristica Loganului Agitat.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Nu este aceiasi volanta. Au coduri diferite. Pe volanta de 1.6 nu intra ambreiaje mai mari. Se potrivesc de la un motor la altul

              Masina se intinde foarte bine la viteza. Am facut un drum pana la Fetesti...devorez autostrada
              Last edited by alessandro; 4 December 2012, 23:36.

              Comment


              • Probleme cu amortizoarele Bilstein pe spate

                Dupa aproximativ 2 luni in care am desfacut jumate' din masina din cauza bocaniturilor si troncaniturilor...azi amgasit cauza...amortizoarele Bilstein pe spate

                Au fost rulate aproximativ 6000 km. Am efectuat azi si un test de suspensie pe standul de incercari ITP

                Amortizorul stang 52% amortizorul dreata 42 %

                Amortizoarele vechi rupte in gura cu arcuri sport si drumuri forestiere au scos 58% respectiv 45 %

                De ce troncaneau ? habar nu am...

                Se vor schimba pe garantie cu Monroe Black Gas

                Concluzia :
                sunt foarte dezamagit asa in general de asa zisa calitate superioara a pieselor premium...nu cred ca mai exista asa ceva...foarte dezamagit

                P.S. erau made in Germany...nu la Sibiu

                le multumesc colegilor : Dsign, Cos_min, si CataFoF
                Attached Files
                Last edited by alessandro; 15 December 2012, 14:46.

                Comment


                • Utilizare necorespunzatoare ?
                  sigpic

                  Comment


                  • Cand Dr_mke scria acum ceva vreme la el pe thread ca isi va schimba amortizoarele si eu am scris ca - din pacate piesele after market tin mai putin decat piesele cu care vine masina echipata din fabrica - el a zis ca nu-i deloc asa. Insa ce scrii tu acum confirma din plin... O alta problema sunt si facaturile cu care piata este inundata. Cu greu poti spune ca o piesa este cea "corecta" sau ca tii in mana o facatura. Monroe pe gas erau in general destul de bune - sper sa te tina macar 2 - 3 ani.

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Utilizare necorespunzatoare ?
                      Cine stie ? Pur si simplu dupa 2-3 saptamani de la montaj au inceput sa bata.

                      Exista si alte cazuri de Bilstein care au sau au avut probleme. In special troncaneli la denivelari.

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        Probleme cu amortizoarele Bilstein pe spate

                        Dupa aproximativ 2 luni in care am desfacut jumate' din masina din cauza bocaniturilor si troncaniturilor...azi amgasit cauza...amortizoarele Bilstein pe spate

                        Au fost rulate aproximativ 6000 km. Am efectuat azi si un test de suspensie pe standul de incercari ITP

                        Amortizorul stang 52% amortizorul dreata 42 %

                        Amortizoarele vechi rupte in gura cu arcuri sport si drumuri forestiere au scos 58% respectiv 45 %

                        De ce troncaneau ? habar nu am...

                        Se vor schimba pe garantie cu Monroe Black Gas

                        Concluzia :
                        sunt foarte dezamagit asa in general de asa zisa calitate superioara a pieselor premium...nu cred ca mai exista asa ceva...foarte dezamagit

                        P.S. erau made in Germany...nu la Sibiu

                        le multumesc colegilor : Dsign, Cos_min, si CataFoF
                        E bine ca ai gasit problema sunetului, dar nu crezi ca a fost un defect de fabricatie ? prea repede s`au stricat.

                        Comment


                        • Mai mult ca sigur este defect de fabricatie.
                          Cunosc si alte cazuri de Bilstein cazute inainte de vreme.

                          Si sincer nu cred ca as fi descoperit daca nu ma ajutai tu. Cand mi-ai zis ca vine de sub oala zgomotul, atunci m am decis sa schimb amortizoarele.
                          Altfel, erau ultimele pe lista de banuieli...pentru ca erau noi
                          Last edited by alessandro; 17 December 2012, 19:47.

                          Comment


                          • Masina vine echipata OEM cu MONROE si fix d-astea am pus, cumparate si montate in Dacia Service. Uite ca au trecut de 60.000 km si functioneaza bine, iar in curand le fac primul test sa vedem cata eficienta mai au, pentru ca-mi par mai ok decat cele din fabrica la aceiasi km.
                            sigpic

                            Comment


                            • Eu am dorit ceva mai dur decat cele stock. Am zis sa iau Bilstein...calitate premium, made in Germany, samd.

                              Monroe-urile pe care le am acum in set complet fata-spate, sunt cu 10% mai dure conform producatorului.

                              Le-am montat ieri, sunt ok momentan.

                              Comment


                              • Intr-un final am reusit sa repar masina pe dosarul de Casco deschis cu aproximativ doua luni in urma.

                                Bara, grile, radiatoare si GMV...toate noi.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google