Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-ar putea ca volumul cilindrilor receptori din etrieri sa fie mai mare decat al celor de la sistemul cu tambur, caz in care pedala merge mai jos.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by dr_mke View Post
      Nice !

      Costuri ?

      Pedala a ramas la fel sau merge mai jos ?
      Am mers incet de cand le am pus, nu sunt pasuite.
      Am avut o problema de aerisire pe care am rezolvat-o azi dimineata.
      Pedala este la fel ca inainte. Nu simt diferente.

      Comment


      • Originally posted by dr_mke View Post
        S-ar putea ca volumul cilindrilor receptori din etrieri sa fie mai mare decat al celor de la sistemul cu tambur, caz in care pedala merge mai jos.
        Eu cred ca e invers, adica in cilindrul de la tambur sa intre mai mult lichid.
        Oricum o sa-i mai faca o aerisisre peste cateva mii de km plus ca pasuiesc si se va mai schimba franarea.

        Offtopic: ai avut dreptate cu 845-urile, nu se compara cu ds, deloc.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Dsign mi a zis invers decat zici tu...etrierii au nevoie de mai mult.
          Oricum vreau sa imi pun pompa de Van si ma interesez ce inseamna renuntarea la servofrana.

          Comment


          • Nu vrei sa renunti la servofrana, crede-ma. Pui si alt servo, amu' daca ai intrat in hora, joci !
            sigpic

            Comment


            • Nu ma inteleg de loc cu padala fleasca...masina franeaza dar e flesca.
              Vreau sa fie tare si sa nu se mai comprime asa mult.
              Sa o pot controla mm cu mm.
              Sa vedem cum e dupa ce pun furtune metalice.

              Comment


              • Fara servo merge incredibil de greu. Daca vrei dozaj de genul asta, iti iei Honda, BMW, etc, samd. No offence.

                Eu ti-as recomanda sa incerci un DS 2500 inainte, sau macar DSPerformance. Datorita compresibilitatii mai mici a placutelor, in special cu DS2500, ai senzatia ca pedala este mai tare. Cu frana calda, dozarea este minunata cu DS2500, dar la rece lasa de dorit.

                Cu furtune de frana cu manta metalica, s-ar putea sa ti se para neplacuta pedala, foarte tare, prea sensibila si foarte mult vei simti ABS-ul care-ti va provoca un kick-back mare in pedala.

                In plus, sunt scumpe in draci.
                sigpic

                Comment


                • Salut am si eu un renault megane 2003 diesel 1.5 si s a sficuit chiloasa care tine injectorul. ce pot face? multumesc

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    Fara servo merge incredibil de greu. Daca vrei dozaj de genul asta, iti iei Honda, BMW, etc, samd. No offence.

                    Eu ti-as recomanda sa incerci un DS 2500 inainte, sau macar DSPerformance. Datorita compresibilitatii mai mici a placutelor, in special cu DS2500, ai senzatia ca pedala este mai tare. Cu frana calda, dozarea este minunata cu DS2500, dar la rece lasa de dorit.

                    Cu furtune de frana cu manta metalica, s-ar putea sa ti se para neplacuta pedala, foarte tare, prea sensibila si foarte mult vei simti ABS-ul care-ti va provoca un kick-back mare in pedala.

                    In plus, sunt scumpe in draci.
                    Daca renunt la servo iti dai seama ca scot mastervac-ul. Nu stiu...vedem.

                    Pentru furtune exista si solutii mai ieftine cu piese dedicate ptr asa ceva.

                    Cand schimb si configuratia pe fata atunci imi iau DS uri si discuri bune.
                    Last edited by IancuMIC; 31 March 2014, 21:22.

                    Comment


                    • Aeriseste bine inainte sa dai o cărută de bani pe furtuna.
                      sigpic

                      Comment


                      • A trecut prin mai multe aerisiri.
                        E problema veche pedala moale.
                        Ma gandesc sa incerc si o aerisire cu vacum.

                        Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                        Comment


                        • Nu ma pronunt. Cand ai fost la Deva aveai pedala ok, dupa reglajul franei de mana.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            Am HR cu niste amortizoare mult mai ok de data asta.
                            ce amortizoare ?

                            Comment


                            • Eu zic sa faci si geometria ca stau rotile pe spate ca la Dacia 1100...
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • io zic sa le rasucesti ...sau inversezi ;)
                                nare nici un rost sa te duci la geometrie pana nu faci asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google