Dupa ce ii fac rodaju' incerc, dar nu cred. Nu are motorul zeama.
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bun bun, o schimbare cu care sunt perfect de acord.
Sa-l folosesti sanatos.
Comment
-
Pentru ca ai scris candva ca ambreiajul meu de 215 este overkill pentru Logan. Si cand te-am contrazis, ai spus ca ambreiajul sachs de 200mm este arhisuficient. Inteleg totusi ca ti-ai schimbat parerea intre timp.
Sa nu cumva sa crezi ca te jignesc. Apreciez enorm faptul ca esti dispus sa experimentezi, pe buzunarul propriu, varii solutii pentru masina nationala. ca nu sunt toate "atat de " necesare, este partea a doua, dar sunt destui care apreciaza un ambreiaj moale la picior, dar ferm ca transmisie. Pentru completare, in cazul in care se va folosi o cutie de snova (la care intre timp ai renuntat), se poate (si recomand!) sa folositi si volanta+ambreiajul. Nu as renunta in veci la ambreiajul hidrulic (am posesori de straineze ce au apreciat pedala de ambreiaj)!
Eu vreau de la tine solutia pentru o garda la sol mai joasa cu 2-3 centimetri, pastrand confortul original, dar imbunatatind putin directia. HR este "prea" coborat si dur pentru gusturile mele. Vogtland a fost la fel, doar o idee mai moale decat HR si aproape la fel de joasa.
Am gasit pe web caracteristicile amortizorului de renault super5, care par a se potrivi cu cel de Logan. Solutiile de Clio au alt unghi si necesita suruburi (inclusiv ta-shitniks).
Am gasit in schimb coilover supersport pentru super5 care PAR a veni la fix.Last edited by razvanamza; 9 August 2014, 17:52.
Comment
-
Amza cumpara Eibach si gata !
Cat despre ambreiajul de pe masina il are pt ca poate , pentru ca e suficient de nebun sa faca asta , pentru ca e tatal cutiilor si ambreiajelor !sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Comment
Comment