Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    modulul de ABS ? pai ce legatura are ABS cu bujiile ?

    as vrea si eu o excursie alpina. momentan din cauza finantelor e posibil doar transfagaraseanul nostru. stelvio sau col de la bonette mai asteapta

    @ catalin eram cumva in 13 septembrie ? pe sebastian ?
    Last edited by alessandro; 25 May 2010, 01:14.

    Comment


    • #32
      Dap,aia e amzis sa incerc pe golanclub nr de inmatriculare si am gasit si jurnalu :P
      Dau 2000 de parai si cumpar tot...

      Comment


      • #34
        Sa vorbim ce facem cu sigla aia cromata. Nu arata bine deloc, doar cromul, dacia ramane
        Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

        Comment


        • #35
          frumoasa masina,simpla exact ce trebuie.sa te poarte safe in cat mai multe excursii

          Comment


          • #36
            Frumoasa masina,mai fa o poza din spate sa vad cum dau emblemele vopsite negru mat.Multa bafta in continuare.

            Comment


            • #37
              o sa revin cu poze dupa ce vopsesc ce mai e de vopsit.
              bandouri laterale fata spate si grila fata. toate bineniteles negru mat.
              pana acum nu am folosit primer si vad ca rezista.
              azi am leduit becurile de la geamurile din spate si urmeaza consola de la climatizare.
              pentru leduit ii multumesc userului valpo care este cu adevarat porfesionist

              @ mikelangelo caut solutii cat mai estetice si cat mai fiabile pe termen lung pentru eliminare emblemei dacia

              Comment


              • #38
                Originally posted by alessandro View Post
                am in plan sa ii pun arcuri sport. doresc niste sugestii de la cunoscatori. ce sa pun ? de care ? cat sa coboare ? efecte secundare nedorite exista ?
                La ce drumuri avem noi in tara iti recomand Eibach, sunt foarte bune,iti lasa masina mai aproape de sol cu 3,5cm iar pretul e in jur de 550 ron/set.
                Mai sunt si H&R care coboara 4,5cm dar e cam mult zic eu...nu iti permite sa intri pe drumuri pe care poate cu arcurile stock de fabrica intri lejer.
                Eu le-am avut pe amandoua pe masina si am ramas la Eibach in cele din urma.

                Comment


                • #39
                  pentru Raoulz

                  ca sa iasa bine emblemele le scoti le smirgheluiesti bine dar fin. le degresezi. decupezi partea pe care scrie by renault.
                  cand le vopsesti le gazezi. tii sprayul foarte departe si treci scurte peste ele. astfel nu ai nevoie de primer si nu se vor coji in timp pentru ca nu exista straturi de vopsea. in felul asta se si accentueaza efectul de mat al vopselei
                  Attached Files
                  Last edited by alessandro; 21 October 2010, 07:32.

                  Comment


                  • #40
                    azi am schimbat placutele de frana.
                    - am achizitionat FERODO PREMIER SPORT ( multumesc DaciaShop )
                    - sunt foarte foarte multumit. sunt mai silentioase si franeaza mai bine. sper sa fie si blande cu discurile.
                    - placutele originale Renault sunt tot Ferodo dar varianta mai dura care nu sunt foarte prietenoase cu discurile

                    - marea greseala a fost ca pentru schimb am fost la AUTO MARCU S GRUP
                    - mi au luat 153 ron pentru schimb si test de frana. am crezut ca nu vad bine cand am vazut factura. le am cerut explicatii si mi au auzit urechile numai aberatii. 100 min / ora de manopera care inseamna defat 30 minute reale si se ia o ora pentru operatia asta si tot felul de balarii. DAUNA

                    - inainte de paste am fost tot la ei pt ca imi curgea ulei pe la baie. din nou.
                    - au ridicat masina pe elevator si mi au indoit un prag. am vazut cand am ajuns acasa.

                    FERITIVA DE AUTO MARCUS GRUP SUNT DAUNA !!!

                    Comment


                    • #41
                      asa este cei de la auto marcus sant catastrofe am avut si eu probleme cu ei destul de neplacute sper sa nu mai ajung la ei decat pentru reviziile obligatorii

                      Comment


                      • #42
                        -el e noul membru al familiei. un balaur cu 4 capete de 43mm fiecare care se unsesc intr un gat gros de 75mm
                        -la origine se hranea insetat cu foc si jaratec dintr un 2000 16v F4R 172 cai
                        -acum trebuie sa se multumeasca cu un 1.6 16v K4M

                        urmeaza in cel mai scurt timp :
                        - corp clapeta fluture 2000 16v F4R pe 65mm
                        - galerie admisie Laguna 2000 16v F4R este mai lunga si mai groasa
                        - catalizator scos sau catalizator sport se studiaza in continuare
                        - traseu admisie cu filtru cilindric normal. filtrele sport lasa prea multa mizerie in motor pentru gustul meu
                        - soft custom pe dyno marca RacingCode dupa efectuarea tuturor modificarilor mecanice

                        - rugaminte : are cineva o poza cu carcasa filtrului de aer de Dacia 1300 sau astea mai noi zambetul lui Iliescu ? caut ceva in genul pozei de mai jos.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #43
                          -ceva in genul asta caut. cilindric cu suprafata cat mai mare. filtrul stock de Dacia are suprafata totala de 3 5 ori mai mare ca la 16v stock care e sufocat rau

                          - in filtrele sport nu am incredere. am avut K&N si dupa 3 luni era considerabil mai multa mizerie in galeria de admisie.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #44
                            tu ma provoci al o intrecere pe Grossglockner ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #45
                              Ca filtru, stiu eu unul asemanator ca forma... Filcor.

                              Frumosi serpii, cat despre catalizator eu zic sa-l scoti de tot si sa-l pastrezi. Eventual pentru ITP fa-ti flansa de prindere in suruburi cand ai nevoie de el. Dar cum traim in Romania, cu ITP se rezolva, te trimit eu sau Cosmin cand e nevoie. Deci, tine-l la naftalina si baga teavaa.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google