Loganelul PH2 YPC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    apropo era sa uit - bujiile ngk iridium dupa parerea mea sunt o investitie buna, in primul rand nu vei mai avea negreala pe evacuare ceea ce inseamna ca nu arde toata benzina si se intampla mai ales la drum intins atunci cand o fortezi in ture mari pt ca diferenta principala este de scanteie - una continua la ngk si una intrerupta deci clar nu ai cum sa fortezi aceea intrerupere :P si un surplus de acceleratie in treapta a 4 a si a 5 a, banuiesc ca asta te interesa cel mai mult.
    ai grija si ce bujii iti da pt ca sunt 2 tipuri - un tip pt 16v si unul pt 8v, dak le inversezi vei obs ca iti va da in nas si probleme de genu asta.
    spor la tuning si un sfat pt toti - documentati-va intai, eu unul citesc pe forumuri pareri si ma uit eventual si pe site la producator la capitolul unde am piesa pe care sunt interesat sa o procur si in cercul de prieteni ( bineinteles cei care chiar au habar )

    Comment


    • #17
      sal...frumosa masina...multi km fara probleme...

      Comment


      • #18
        frumosa masina sora cu a mea poze de la motor nu pui...
        frumos loganul rosu...vrun nume ceva?stim si noi al cui este?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Frumos Loganelu, imi place. Daca tot ai portbagajul clean gandeste-te acum si la sigla aia de pe grila fata . Sa auzim numai de bine si spor la modificari in continuare ca tare frumos ai inceput.
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google