Start Engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • - Nici eu nu ma asteptam la buna intrebuintare a deflectorul-ui, adevarul e ca ieri am venit de la Carrefour Militari pe centura pana la Chitilisburg, drumul este plin de pietre, cratere si griblura cat cuprinde dar mai sunt si portziuni super finisate unde calci acceleratzia si cei care au avut pietre prinse in cauciucuri la o viteza mai mare ele sar, intradevar nu e protectie 100% dar in trafic se simte cum sare piatra si loveste in suportul de bikle sau chiar in antena iar cu plasa din fatza, nu am avut o bucata mai mare ci 2 inadite dar sunt atat de bine inadite ca nu se observa, cand o sa am una intreaga am sa o aplic finutz!.
    lipsa text

    Comment


    • daca s-ar inventa o protectie pentru parbriz eu as fi primul care as cumpara-o, am deja 4 ciobituri in parbriz
      sigpic

      Comment


      • incearca bogdane o deflectoare, nu o sa-ti para rau de 90 de lei
        lipsa text

        Comment


        • Nu-mi place cum arata pe masina deflectorul... insa cei care circula mult prin afara orasului se pot bucura de utilitatea lui... eu am capota ciobita in vreo 4-5 locuri... si a sarit vopseaua pana la tabla... Treaba e ca nu ofera protectie 100% insa eu zic ca acolo unde este deflectorul lovesc 80% din pietricele... Am incercat sa fac o schema ( m-a chinuit talentul)
          Albastru - zona moarta... orice piatra este bine-venita... nu se poate evita.
          Rosu - Zona aparata de deflector si zona cea mai afectata...
          Verde - Zona unde pot lovi pietrele... masina din poza are capota mai curbata insa loganul o are ceva mai ''ascutita'' deci pietrele nu o sa mai sara atat de periculos in parbriz daca lovesc capota deasupra deflectorului.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • nu prea ai respectat unchiul de unde vin pietrele in acea schema,ele vin cam din acelasi loc(de la nivelul drumului) si in functie de energia pe care o au ajung ori sub masina orin in capota,parbriz ori peste masina

            Comment


            • la logan mai e si treaba ca , si anume, capota e destul de distantata de bara si pietrele care sar de pe jos, se lovesc exact de buza capotei..si la mine e ciupita la fel...si dupa cum vad la bleizer, buza aia nu e protejata deloc de deflectoru respectiv...si pentru parbriz..daca cel din fata ta merge foarte repede piatra o sa sara direct la nivelul parbrizului..stiu ce spun..
              sigpic

              Comment


              • asa e, ai dreptate xxxgeoxxx, nu 100% protectie am scris si in alt post dar in multe cazuri este buna, daca era un pic mai ridicata cu 2 cm ceea ce arata si urat atunci sigur era protejat parbrizu 100%
                lipsa text

                Comment


                • deoarece circulati atat de mult in afara orasului eu zic ca o folie transparenta e cea mai buna alegere invizibila si protectie 100% asa cred eu
                  Interactive Design Lights & Sound <- click

                  Comment


                  • ar fi o treaba folia asta transparenta sa stii, numai sa nu arate prea glossy...da problema e ca folia tot se ciupeste...bleizer a cam pierdut puncte la aspect pe deflector, da daca el zice ca il ajuta atunci e perfect
                    sigpic

                    Comment


                    • 1.Am gasit ca masina arata ingrijit si curat.2.Apreciez ca ai facut un efort mare si ai luat un model cu ac,ogl. el,etc.3.Toate accesoriile sunt cumparate din magazin sau de la "baieti"?4.Face fata bateria la toti consumatorii?5.Nu as dori sa ai niciodata probleme de ordin electric,adica sa ajungi in situatii in care ai vrea sa pornesti statia si sa se aprinda faza mare sau alte situatii de acest gen,etc.Iti spun o poveste.......la un Sprinter aveam atasata o semiremorca......legaturile electrice au fost facute de un amator.....dupa vreo 3500 km am vazut live cum se aprind blocul de lumini si masca de sub volan.....noroc de 2 prieteni care erau si pasagerii mei atunci.....in acel moment eram in sens giratoriu in HU.........am blocat toata intersectia......si eu eram blocat......am venit fara lumini pe semiremorca pana in RO.......partea norocoasa.....blocul de lumini a functionat impecabil pana acasa cu toate comenzile aferente......cu toate ca era 60%topit.......Poate mai micsorezi si tu numarul de optionale after!Apropo,acel *ax cardanic*se numeste tunel median.
                      Last edited by ROY; 17 February 2010, 01:32.

                      Comment


                      • pt.roy - 1 & 2 multam!, 3. numai din magazin, nu suport chinezarii-le, 4. face fata, 75 ma., 5. nu o sa am, sunt cabluri groase si izolate foarte bine, am si un condesator in portbagaj, 6. am scris de n ori, optionale-le le iau numai la intalniri, excursii sau chiar plecari de 2..3 zile, 7. asa, tunel median, bravo!

                        - pt. xxxgeoxxx - nu ma intereseaza folie si nici puncte, cand o sa ai peste 1 mil. de km. o sa-ti dai seama la ce ar fi buna o banda deflectoare, asa aveam si in America si statii, frigidere, luminitze si deflectoare. toate se merita cand ai atatzia km.la bord, asa poti sa-ti dai seama de utilitatea lor.
                        lipsa text

                        Comment


                        • oho sa te auda dumnezeu sa las masina si la copii )
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by crull View Post
                            nu prea ai respectat unchiul de unde vin pietrele in acea schema,ele vin cam din acelasi loc(de la nivelul drumului) si in functie de energia pe care o au ajung ori sub masina orin in capota,parbriz ori peste masina
                            Nu stiu ce unghi vezi tu ca eu unul nu am avut intentia de a scoate in evidenta asa ceva... alea sunt doar zonele unde lovesc pietrele... dar daca tu vezi unghiuri... nu-i nimic... fiecare vede ce vrea.
                            sigpic

                            Comment


                            • ma refer la zona aia verde,nu prea are ce piatra cubica sa ajunga pe acolo.Ma chinuit talentu un pic si am modificat sper constructiv imaginea ta in dorinta de a arata cam ce face acel deflector.Deflectorul e pt a proteja parbrizul si implicit acea zona care e expusa.daca vrei sa protejezi doar zona aia lipesti un autocolant si gata.
                              Attached Files
                              Last edited by crull; 17 February 2010, 17:51.

                              Comment


                              • sunt interesante pozele tale crull, asa este, nu este de 100% dar de 70% tot protejeaza si asta-i bine, poti sa-ti dai seama numai in mers cu viteza de la 100...160 h, am primit si pietre in geam, dar aveam 50 h. oricum mai astept, pareri si opinii despre gadgeturi-le si masina mea. mii de multumiri! acum m-ar interesa niste jante de belea(rosu & negru) si caucioace de 205 de vara
                                lipsa text

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google