My car MS-21-RAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    cat mai costa tot setul de prelungiri ?
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • #32
      merci r3duc ... astept sa vedem masinuta ta cand vii in oras .. sau vin eu acol spor si tie ...
      Its just a car ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Thejock3r View Post
        cat mai costa tot setul de prelungiri ?
        pai le-am luat cam in noiembrie anul trecut 1 mil 100 fatza + spate si 1mil 200 pragurile
        Its just a car ...

        Comment


        • #34
          cum ai pus prelungirile de prag? a trebuit sa dai gaura in pragul fix?
          Don't ride faster than your Angel can fly!

          Comment


          • #35
            le-am pus de forma nu erau prinse prima data trebuie sa le vopsesc,si da,o sa trebuiasca sa dau gauri in prag
            Its just a car ...

            Comment


            • #37
              pff.cam scumpe pe la voi! acum 3 ani cand mi-am cumparat masina le-am luat cu 200 ron si erau si vopsite! De retinut ca pe vremea aia mai era primul kit de la pilot, ca element de tuning! Acum este o diversitate de produse si ma gandeam ca preturile lor au ajuns derizorii!
              O sa te mai coste cam 1 mil slefuire si vopsire!Mare grija la datul gaurilor in prag. zii mesterului sa nu-ti ciuruie pragul din 10 in 10 cm! cu 4 bolturi sta super fix!
              Bafta
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • #38
                ma, dar voi sunteti masochisti rau... cum ma sa gauriti pragul pentru niste fibra??!? Alea se prind suficient cu solutie de prins parbrizul.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #39
                  Nea Dsign NU tine cine stie ce acea solutie. Am intalnit persoane care nu si-au mai gasit cate un prag dupa o cursa pe nu stiu unde. Si-n plus, se dau 4 gauri apoi le acoperi cu putin chit si putina vopsea si acele gauri se acopera cand te saturi de prelungitoare.Iar daca lipesti tot ,trebuie sa bagi reparatii pe toate pragurile . Enfin , fiecare e cu parerea lui.SI-n plus cand ridici pe elevator masina( cu toate ca le explici mecanicilor ca sa aiba putina grija la fixarea bratelor sub masina ) tot prind baietii pragul si in cazul solutiei de lipit, ti-l salta intr-o clipita.(vb din propria experienta)
                  E doar parerea mea ca mi s-a intamplat. Posibil ca Dsign sa aiba dreptate !
                  O zi buna,
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #40
                    mai, acuma eu is total impotriva gaurilor in caroserie... mai ales la praguri. Am lucrat in atelier de caroserie si stiu foarte bine cum se lucreaza si cum arata o sudura care nu e din fabrica... ce zici tu acolo de chit si vopsea este o chestie asa, ca sa nu se vada, ca rugina oricum n-o mai opresti

                    Am vazut la prietenii de la Skoda, care monteaza elemente de caroserie Milotec, ca le lipesc cu o solutie speciala (praguri, protectii de aripi, eleroane si chiar spoilere) Dar ideea e ca oamenii iti tin masina la temperatura potrivita cite 48 ore ca sa iti monteze toate astea pe o masina, adica ei ti le monteaza, dar nu-ti dau voie sa pleci cu masina pe strada decit dupa 2 zile. Normal ca daca te duci la un "meserias" plictisit, dar care "stie" sa faca de toate, ala o sa arunce un set de praguri pe masina cu niste silicon universal. Normal ca o sa te uiti la praguri cum zboara pe cimp.

                    Am vazut Octavia 2 RS (270CP, alta turbina) cu elemente Milotec lipite cu silicon special. La o acceleratie de 6 sec pina la suta si o viteza de peste 200km/h nu s-au desprins.

                    Adica daca iti tine un parbriz greu de 15kg pe masina, care e supus unor vibratii si unor torsionari extraordinare lipit cu solutie siliconica special conceputa, nu inteleg cum de nu-ti tine un prag de 2 kg. A, ca-i pragul facut prost, din fibra reciclata sau mai stiu eu ce, atunci dai 20 lei pe el si atit face. Eu cam de aia am renuntat la fibre pe masina, mai bine o las de fabrica si ma concentrez pe performanta (stabilitate, frinare, etc)
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #41
                      Iti stiu telurile Problema e alta.Exemplul tau este bun dar trebuie sa vezi diferenta. Pragurile si barile la logan sunt 300 ron maxim. Iti convine sa te duci la un meserias sa-i dai 600 ptr montare? Skoda e skoda , kitul ei de tuning se ridica la o mie si ceva de euro..enfin e ceva diferenta.Eu am praguri de 2 ani si nu mi-a intrat pic de rugina. Bine...acum vreau sa le dau jos ca nu se mai poarta si ptr asta trebuie sa ajung la colegii tai din automa... Sa nu stric topicul omului, dar trebuie sa compare si sa faca ce e mai bine ptr el. Are parerea unui om de service si parerea unui detinator de astfel de elemente. SI sincer sa fiu , si daca le-as gasi gratis nu le-as mai lua.Sunt atatea posibilitati de tuning acum incat nu se mai merita...dar..in cazul omului investitia e deja facuta!
                      O zi buna,

                      nu mai citati posturile imediat anterioare! cat sa va mai rog? mersi de luare in sema...
                      Last edited by Seba; 21 February 2008, 15:56.
                      sigpic

                      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                      Comment


                      • #42
                        mc dsign si thejock3r apreciez mult , cred ca pana la urma nu le mai pun .. si incerc sa le vand la cineva .. hmm nu stiu ce sa zic acum merci oricum.
                        in legatura cu vopsirea acestoara elementele care le am acum am fost la o firma si ma costa 4 mil vopsirea lor + montare.scump nu ?
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #43
                          Exagerat de scump! Vinde-le, iei banutzu iti tragi amortizoare sport H&R si niste jenti si esti campion Asa voi face eu !
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • #44
                            Ai grija cu arcurile. H&R coboara cel mai mult masina dar sunt de departe si cele mai rigide. Eu merg destul de des la Tg Mures si cateodata trec si prin Tarnaveni si am observat ca drumurile voastre sunt mai mult decat varza. Pentru acest tip de "suprafata" iti recomand arcuri Eibach (cum are Cristi_Xp). Coboara destul masina (chiar daca nu asa mult ca H&R) dar ai si ceva comfort cu ele. Despre suspensia reglabila pt Logan de la KW care tocmai a aparut nu mai vorbesc nimic, pentru ca am auzit ca pretul s-ar invarti in jurul sumei de 600 euro.
                            sigpic

                            Comment


                            • #45
                              mareon inainte cu o zi cand treci prin tarnaveni sa ma anunti si in legatura cu prelungirile vreau sa le vand , am 2 cumparatori sper sa le vand lu careva .. si as vrea dupaceea cu banii de pe ele si inca ceva sa pun un filtru sport calumea .. + o toba sport :x
                              Its just a car ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google