Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este de pe forum ? de la ana?

    Comment


    • nu, de pe rahovei

      Comment


      • de ce pui racord flexibil in locul catalizatorului ? pune o tzava si gata, e mult mai ieftin. ti am zis Stelco este locul unde faci o lucrare buna, foarte buna

        sonda lambda 2 o atarni in spatele bateriei si o invelesti in silicon negru. nu da eroare. nu stiu cum se comporta la 1.6 dar la mine s a simtit cel mai bine catalizatorul scos. plus de cuplu pe toata plaja dar cu precadere se simtea mai bine la 6000+. consumul in oras mi a scazut iar in afara a crescut usor . singura problema era mirosul gazelor. daca as gasi o metoda sa nu mai intre gazele in habitaclu ieri l as da jos la loc

        Comment


        • sincer schimba dracu cu totu motorul si gata nu are rost faci din 2 motoare 1 .....ia- ti un 1.6 punel pe volanta de 1.4 , tragei o evcuare cap coada ........o sa fi super multumit ...credema
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • lau are dreptate cauta sa pui motor cu totul si nu te doare capu. da stai ca tu vrei axa aia de 1.4

            alt sfat: tot dai jos motorul. cauta sa vezi daca se potriveste volanta de SuperNova + disc + placa. discul are 215 mm, e smecher. acum nu stiu daca se potriveste ca SN avea ambreiaj hidraulic

            Comment


            • Degeaba pastrezi axa ta de 1.4 pentru "cuplu pe ture mici" ca si 1.4 si 1.6 scot la aceeasi turatie puterea si cuplu.Daca 1.4 scotea la 3000rpm cuplu si 1.6 la 5000rpm mai ziceai,gandeste-te invers, daca ai 1.6 si pui axa de 1.4 ce se va intampla?O sa traga mai bine in ture mari?nu cred..Si apoi te vaiti dc nu iti trage masina cu spe mi de modificari...
              Pune mana, ia motoru de 1.6 cu totu si pui chiulasa de pe asta de 1.4 care e comprimata si cu axa de 1.6.Si atunci sigur o sa traga mai bine.
              Ai grija cat de mult si cat de tare vei merge cu softu de 1.4 si motoru de 1.6..nu prea e bine.
              Last edited by al!n; 18 November 2011, 00:57.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • chiulasa actuala nu-i buna, deci pastrez numai axa. nu ma intereseaza sa treaca de 4000 decat absolut accidental.

                Comment


                • Tu stii ce vrei sa faci.Dar odata ce axele au aceeasi plaja de turatie unde merg blana nu inteleg dc vrei sa pastrezi axa de 1.4.Sa traga mai prost?Nu imi poti spune ca un 1.6 intreg trage mai prost la 2000rpm ca un 1.4.
                  Last edited by al!n; 18 November 2011, 01:26.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • ai si tu ceva dreptate, alin, dar ma gandeam sa-i las cuplul mai jos, fiind totusi ok si 1.6-le cum l-a lasat mamica lui, mai ales "oleaca" remapat.

                    Comment


                    • Pai eu asta nu inteleg, nu ai cum sa lasi cuplu mai jos din 2 axe care au aceeasi plaja de cuplu/putere.
                      Daca vrei cuplu jos fati o axa custom cum facuse baiatu acela din rusia parca de aici de pe forum..dar dupa 5000rpm era pa cuplu/putere.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • se zvoneste, si e adevarat, ca axele de 1.4 si 1.6 nu sunt identice. cea de 1.4 e mai deschisa pe admisie, pe cand cea de 1.6 e mai deschisa pe evacuare.

                        Comment


                        • Originally posted by al!n View Post
                          Pai eu asta nu inteleg, nu ai cum sa lasi cuplu mai jos din 2 axe care au aceeasi plaja de cuplu/putere.
                          Daca vrei cuplu jos fati o axa custom cum facuse baiatu acela din rusia parca de aici de pe forum..dar dupa 5000rpm era pa cuplu/putere.
                          uiti ca 1.4 are stroke scurt si 1.6 ceva mai lung. nu e numai din axa.

                          @ razvan teoretic, teoretic am zis axa de 1.4 ar trebui sa dea cuplu mai mare jos. razvanypo daca are 160 Nm la 2000 nu ii are din axa de 1.4 ci ii are din axa sport si din admisie. deci e delicat si complicat

                          daca vrei ne uitam pe niste materiale care le am de la Seba. sunt pe CD iar mie nu mi merge CD Rom ul

                          Comment


                          • si de ce nu vii cu laptopu la reparat?

                            Comment


                            • Lafel nu sunt axele(deschideri si grade).Dar eu zic ca sunt lafel ca plaja de turatie unde lucreaza.Ma rog..nu ma princep la teorii si calcule d-astea matematice.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • pentru E85 e 16v , nu zice nimeni nimic ca 1.6 e pregatit pt e85
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google