Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cam de asta targe mai bine cand apesi clapeta progresiv si nu ii dai balana pana paraie polostirenul din podea

    @ einstein nu vei gasi intelegere pe aici.

    Comment


    • Originally posted by einstein1984 View Post
      Imbunataeste pe naiba, la ture joase ai nevoie de turbionare. Ford Duratec are un set de clapete in plus in capatul galeriilor de admisie care fac exact asta, turbionare restrictionand traseul de admisie (adica invers fata de ce face clapeta maaaare). Si masina aia trage grav pe toata plaja de turatie.
      Ia si citeste http://www.fordwiki.co.uk/index.php?...ault_-_Duratec
      In plus, alt diametru de clapeta inseamna ca debitul de aer calculat pelcand de la pozitia clapetei va fi mai mare decat crede calculatorul SARACIND amestecul, deci contraperformanta.
      daca nu detoneaza , pe amestec sarac explozia va fi mai puternica deci mai multa putere ... Ma indoiesc ca o clapeta usor marita poate saraci in asa hal amestecul de combustibil incat sa apara detonatii,deci contraperformanta .Ecu pe langa pozitia clapetei ia in calcul si senzorul map , asa ca benzina injectata e si in functie de valorile mapului .
      Last edited by Cristi_Xp; 7 December 2011, 16:40.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • zi-le tu Cristi ca astia traiesc in jungla, n-au auzit de electronica, numai de carburator..

        azi chiuloasa a plecat la portare. se pare ca mai suferise asemenea tratamente si in trecut, asa ca voi lua decat necesarul pentru a iesi dreapta. in seara asta pleaca la portare si admisia. inca ma lupt cu senzorul pozitie clapeta, care e pe dos fata de ala de logan.
        Last edited by razvanamza; 7 December 2011, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • nu e vorba de aia , e adevarat intr`o oarecare masura , dar era prea la extrem dusa ideea . )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Teoria e teorie,sa ramana cu ea,pana la urma practica ne omoara si practic masina trage mai bine jos in ture....
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              daca nu detoneaza , pe amestec sarac explozia va fi mai puternica deci mai multa putere .
              Cu fraza asta m-ai lamurit cate stii in ale motoarelor.
              Numai priceputi pe aici, va las sa lustruiti corpuri clapeta marite ca vad ca ajuta la placebo.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • pai de ce nu ma contrazici atunci si sa explici tu cum sta treaba ,din experienta ta vasta in ale motoarelor? sau tu o stii pe aia de la dacii ,daca dai benzina mai multa masina trebuie sa mearga tare ,sau d-ala care crede ca in blana masina are amestec stoichiometric ?
                Last edited by Cristi_Xp; 7 December 2011, 17:54.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Nu-ti explic ca ar fi pierdere de timp din partea mea.

                  Originally posted by GOLAN91 View Post
                  Teoria e teorie,sa ramana cu ea,pana la urma practica ne omoara si practic masina trage mai bine jos in ture....
                  Eu jos in ture (sub 3000 rot/min unde e M maxim )nu merg cu clapeta deschisa completa=> modificare inutila.
                  Last edited by einstein1984; 7 December 2011, 18:03. Reason: Automerged Doublepost
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • asta e argumentul suprem intr`o discutie contradictorie , e ca si cum i-ai zice cuiva ,taci ca habar n-ai , doar ca tu nu nici macar nu stii cu ce se manca treaba ) si ii dai argumentul suprem...nu`mi pierd timpul cu tine .
                    Uite ca eu imi pierd timpul cu tine , si iti dau sa citesti primul post de la o firma care tuneaza masini si raspund la mail la clienti si au mai multa experienta in motoare decat mine .Daca mai ai neclaritati , le dai un mail , sau le explici varianta ta , poate o sa reuseasca sa faca si ei un motor ca lumea )
                    Sau cauta pe google despre lean mixture.
                    sursa
                    Target AFR
                    From: b00stjunki3 <funkybeef@hotmail.com>
                    Date: Mon Sep 29, 2003 9:00am
                    Subject: Re: AFR

                    Most naturally aspirated engines like a 13.5-13.0:1 mixture.
                    You'll
                    have to put it on a dyno to find out what it likes best.
                    Basically
                    you want the richest mixture that doesn't kill your power. A
                    leaner
                    mixure usually makes more power but is detonation prone. You
                    have to
                    find the happy medium.

                    --- In InnovateLM1@yahoogroups.com, Andy Ledgard
                    <andyledgard@y...>
                    wrote:
                    > Hi guys;
                    > I have some questions
                    > What is my target AFR for a normal aspirated Race engine.
                    The
                    engine I have is a Toyota 4ag20valve 1.6 Liters. It has TODA
                    12.5:1
                    com pistons 288ª int. and exh cams and Im using an OMEX ECU
                    (fully
                    progra.) TRD header.
                    > Regards
                    > Andy Ledgard
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • In legatura cu cei ce sustin ca prin marirea clapetei se castiga cuplu as dori sa fac si eu cateva precizari. Cuplul motor se obtine prin arderea completa a amestecului (maxim de energie =toata benzin arsa).Ca un amestec sa arda COMPLET,este necesar un mic exces de aer; acel exces de aer nu poate fi obtinut decat prin interventia unui echipament separat.La turatii mici umplerea cilindrilor se face mai greu,degeaba am eu o clapeta marita.Asta vizavi de CUPLU;despre PUTERE e cu totul alta discutie.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Nu-ti explic ca ar fi pierdere de timp din partea mea.



                        Eu jos in ture (sub 3000 rot/min unde e M maxim )nu merg cu clapeta deschisa completa=> modificare inutila.
                        Dar nici nu vorbeam despre masina ta,pentru tine o fi nefolositoare,dar iti spun ca in oras e mai comod,poti merge cu o treapta superioara decat inainte fara sa dea in nas.
                        sigpic

                        Comment


                        • corect. insa am renuntat la uriasul corp clapeta de la tine pentru o admisie de megan. chiulasa mai fusese planata cel putin o data, din spusele mesterului la care am dus-o.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            In legatura cu cei ce sustin ca prin marirea clapetei se castiga cuplu as dori sa fac si eu cateva precizari. Cuplul motor se obtine prin arderea completa a amestecului (maxim de energie =toata benzin arsa).Ca un amestec sa arda COMPLET,este necesar un mic exces de aer; acel exces de aer nu poate fi obtinut decat prin interventia unui echipament separat.La turatii mici umplerea cilindrilor se face mai greu,degeaba am eu o clapeta marita.Asta vizavi de CUPLU;despre PUTERE e cu totul alta discutie.
                            la turatii mici iti trebuie ca aerul sa aibe viteza. in nici un caz depresiune mica in plenum
                            cea mai simpla gandire logica ar lamuri ca o clapeta mare nu ajuta pe ture joase ci doar sus unde trebuie sa intre atat de mult aer / secunda incat gaura stock nu mai face fata. la ture joasa cine mama masii se inghesuie in clapeta ? aia 0.1 litri de aer cat inghite motorul ?
                            pe ture joase se obtine MAI REPEDE cuplul maxim nu mai mult

                            Comment


                            • Nu inteleg de ce m-ai citat;fii mai explicit te rog.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • este vorba de o dinamica a fluidelor complexa, nu barbologia din manualele de fizica. iti garantez ca proful meu de la master de la fluide nu era in stare sa-ti calculeze corect ce se intampla intr-o admisie de motor. a spus ca sunt asa multe variabile acolo, incat doar un mainframe ar sti sa-ti faca o simulare cat de cat corecta. daca era asa simplu, toti conduceam acum masini de 1000cp turbo cu motor cat cel de matiz sau chiar mai mic.

                                Extras din ce stiam, si mi s-a si confirmat partial din incercarile mele:

                                cu clapeta originala, motorul parea mai lenes in turele mici, scutura putin la WOT sub 2000 de ture, se accelera frumos spre 5500.
                                cu clapeta mare, motorul nu mai tremura la 2000 in WOT, se gatuie mai repede spre 5000 chiar, masina pare "mai fasneata" in oras, raspunde chiar violent la deschideri de 3/4 din wot. mult mai placuta pe ture joase, la drum lung. fara filtru, sunetul era fantastic peste 3000 de ture, suna ca un motor mare, mai gutural decat cu admisia mica. consumul a fost mai mare doar cand "ma dadeam la pedala", in rest ramanand asemanator, +- 0,5l in functie de haosul de prin Bucale.

                                Modul de lucru al admisiei stock de plastic pare guvernat de ate legi de umplere, fiind calculata pentru un raspuns optim pe la 3000 de ture, incolacelile de pe acolo voindu-se probabil ceva generatoare de vortex. admisia de megane este construita la fel ca cele de 16v, cu plenum evidentiat, de volum ceva mai mare, favorizand o viteza mai mare de curgere a aerului, favorizand moment motor la ture ceva mai pasnice pentru buzunar.

                                Ma astept ca, la finalul modificarilor, consumul urban sa scada cam 1L, iar cel exterior fie sa ramana constant, fie sa creasca usor, datorita cilindreei mai mari. Probabil in combinatie cu pinionul de dizal consumul in tr.5 sa nu fie asa mare pe cat mi-este mie de teama, dat fiind lipsa de putere a agregatului anterior la viteze de peste 100-120km/h. de la montarea arcurilor sport, nu am apucat decat sa dau o tura pe centura Bucuresti, unde am constatat ca urcam mai usor in viteza datorita coborarii spre sol. placebo sau nu, ma astept la ceva placut peste 2-3 zile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google