Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa am de gand. o singura data am atins 4000 rpm. merge frumos.

    Comment


    • Mergi cam 1000km usureanu.Nu conteaza ce turatie atingi, dar nici prea mare.Conteaza sa nu accelerezi brusc, las-o sa urce ea singura usor.In special treapta a1a urca pana pe la 3000rpm dar intins asa si lin.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • setul motor este cel original de 1.4, aflat in stare buna, din zisele mecanicilor. fix 60k.

        Comment


        • 13,7% ... daca e corect e mult...
          a doua chestie, nu stiu cum iti merge tie motorul cu interne de 1.6 si timpi de injectie pentru 1.4

          Comment


          • @ razvan

            ma bucur ca ti a iesit dar eu sunt dezamagit din cauza pozelor. daca e faceam asa ceva faceam cel putin 10 15 poze la fiecare piesa in parte.
            cote diferente marimi masuratori. puneam sublerul pe piese si pozam.... enciclopedie Dacia Logan faceam.
            ai pus 5 poze si alea de 1.3 megapixeli din care nu intelegem nimic. am asteptat atat sa faci grozavia si acum nu vedem nimic. decat insiruiri de cuvinte cum ca masine merge face drege. pacat

            Comment


            • Originally posted by razvanamza View Post
              azi am facut rost de o noua clapeta din Vitan, de pe care am luat MPP si senzorul pozitie clapeta. relanti-ul sta in 500rpm deocamdata, mi-e sa nu traga aer fals pe undeva ca aud un mic fasait, parca inaexistent inainte. sunetul de culbutori e cam maricel, dar vor fi reglati din nou cat de curand, ii mai las putin, sa apuce sa se "aseze" pe cozile supapelor. motorul era rece la reglajul initial.
              Pai normal la rece se si face reglajul culbutorilor.Cat ai facut jocul acum admisie/evacuare?Parerea mea ar fi sa te misti repede si cu softul sa nu ai probleme mai incolo.
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • reglaj 20 intake, 25 exhaust. softul il las sa vad daca "invata" ceva, daca nu il schimb.

                @Alessandro: faptul ca am facut conversia, sper eu, reusita, nu este un "how to" pentru oricine care are acces la forum. mecanicul a fost platit sa faca treaba, nu poze. pe deasupra, nici macar nu am putut asista personal la interventiile asupra motorului, deci nici macar eu nu am avut acces la toate "secretele" care fac acest motor sa mearga. Pot in schimb sa spun ceea ce stiu, si NU de pe forumuri sau net: pistoanele de 1.6 nu sunt "simetrice", iar unghiul facut cu biela nu este 90 de grade. Multe din conversiile nereusite nu au luat in considerare aceste aspecte. Iar daca faceam poza la fiecare surub, cu ce te incalzea? Poti cauta pe net poze cu mecanici strangand suruburi daca asta iti doresti.

                @All: aproape toate informatiile sunt culese de pe aproximativ 4 forumuri: al nostru, al marcii, al lui renault, si unul al concurentei (unde scriau chestii care pe celelalte 3 nu exista). cateva din informatii sunt obtinute direct de la Sorin, care mai desfacuse motoare Renault si stia "secretele" lor, cat si valori de strangere suruburi si cote altele decat in "manualul de service Logan". Cote si valori piese (pistoane, biele, arbori cotiti, axe came) aveti in manualele Logan, Scenic si Megane, pentru motoarele k7J-710 si K7m-710. modificiarile aferente admisie, cat si verificare cote, s-au facut dupa manualul de motor k7m-702.

                Multumesc Alessandro si Seba, pentru documentatia stufoasa despre Renault si nu numai, care mi-au dat idei suplimentare, cat si anumite convingeri, pe care le vedeti si aici. Multumesc Cosmin pentru idei si sfaturi pentru admisia de Megane k7m-702. Multumesc celorlalti pentru suport si restul de sfaturi, mai mult sau mai putin ajunse in proiectul final. Asa cum a demonstart si 08MeLC, se poate face conversia, cel putin din punct de vedere mecanic, fara mari batai de cap dastii ce vrei.

                Va astept cu noi idei pentru Loganurile noastre!

                Comment


                • pai cam asta este ideea forumului sa invatam. Streulea face How to pe gratis....

                  tu nu castigi bani din facut conversii la motoare deci puteai sa pui o gramada poze. ca nu se apuca acum lumea sa faca din 1.4 in 1.6 dupa pozele tale. ma gandeam ca prin documentatie serioasa facuta de unul ca tine care face asa ceva se pot evita neplacerile altora care vin sa faca asta dupa tine.

                  dim masina mergand nu am ce sa inteleg. este un 1.6 care .... merge

                  Comment


                  • Originally posted by razvanamza View Post
                    reglaj 20 intake, 25 exhaust. softul il las sa vad daca "invata" ceva, daca nu il schimb.

                    @Alessandro: faptul ca am facut conversia, sper eu, reusita, nu este un "how to" pentru oricine care are acces la forum. mecanicul a fost platit sa faca treaba, nu poze. pe deasupra, nici macar nu am putut asista personal la interventiile asupra motorului, deci nici macar eu nu am avut acces la toate "secretele" care fac acest motor sa mearga. Pot in schimb sa spun ceea ce stiu, si NU de pe forumuri sau net: pistoanele de 1.6 nu sunt "simetrice", iar unghiul facut cu biela nu este 90 de grade. Multe din conversiile nereusite nu au luat in considerare aceste aspecte. Iar daca faceam poza la fiecare surub, cu ce te incalzea? Poti cauta pe net poze cu mecanici strangand suruburi daca asta iti doresti.

                    @All: aproape toate informatiile sunt culese de pe aproximativ 4 forumuri: al nostru, al marcii, al lui renault, si unul al concurentei (unde scriau chestii care pe celelalte 3 nu exista). cateva din informatii sunt obtinute direct de la Sorin, care mai desfacuse motoare Renault si stia "secretele" lor, cat si valori de strangere suruburi si cote altele decat in "manualul de service Logan". Cote si valori piese (pistoane, biele, arbori cotiti, axe came) aveti in manualele Logan, Scenic si Megane, pentru motoarele k7J-710 si K7m-710. modificiarile aferente admisie, cat si verificare cote, s-au facut dupa manualul de motor k7m-702.

                    Multumesc Alessandro si Seba, pentru documentatia stufoasa despre Renault si nu numai, care mi-au dat idei suplimentare, cat si anumite convingeri, pe care le vedeti si aici. Multumesc Cosmin pentru idei si sfaturi pentru admisia de Megane k7m-702. Multumesc celorlalti pentru suport si restul de sfaturi, mai mult sau mai putin ajunse in proiectul final. Asa cum a demonstart si 08MeLC, se poate face conversia, cel putin din punct de vedere mecanic, fara mari batai de cap dastii ce vrei.

                    Va astept cu noi idei pentru Loganurile noastre!
                    Putin maricel pentru axa stock dar n-are nimic chiar daca tacane:d.Atat il am si eu facut si e simfonie de culbutori la motor,daca il fac mai mic din cauza axei nu mai merge motorul cum trebuie.
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • Piesele care sunt pe astfalt, n-au ajuns in motor nu?

                      Comment


                      • dar stiti ca pierdeti putere cu jocurile astea mai largi la culbutori ? )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • @Alessandro: nu e vorba ca fac eu conversii. voi ajuta pe oricine, daca da un telefon si pune o intrebare. numai ca Streulea face how-to la montaj filtru polen si chestii relativ simple. din tot ce am scris pana acum, si dezbatut aici, pe forum, reies destul de multe incat cineva care se apuca acum are aproape totul pe tava.

                          @Cezar: Alea erau piesele care au fost in motor, puse acolo din lipsa de spatiu. vor fi curatate/aranjate si poate cineva care are nevoie le va primi pentru un pret bun, chiar foarte bun. De asemenea dau si chiulasa veche, numai buna pentru experimente/incercari. pretul pe PM ca aici nu-i bursa.

                          @All: masina are deja 80km si incepe incet-incet sa-si arate caii. nu stiu cati, dar mai multi...

                          Ajutorul lasat forumului consta chiar in informatiile lasate aici: calcule, valori, trimiteri la diverse manuale, diverse afirmatii asupra potrivirii axelor, arborilor cotiti, etc..
                          Celalalt ajutor consta in recomandari la service, intermediere operatiuni pentru chiulase sau ce veti mai avea nevoie. voi mai avea diverse repere la vanzare, cu preturi modice. sunt piese bune, verificate, ramase in urma upgrade-ului. sunt destui care ar avea nevoie de ele, chiar daca pentru ei nu va fi un upgrade, ci replacement.

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            dar stiti ca pierdeti putere cu jocurile astea mai largi la culbutori ? )
                            Tu ce joc aveai domnu'?La tine nu mai pierdea putere?
                            sigpic

                            IL 1 3 MIU

                            Comment


                            • la mine pana nu s-a bulit rampa de la culbutori nu clantaneau . N-as putea sa iti spun care a fost jocul ca l-a facut mecanicul , din cate stiu l-am facut dupa valorile de fabrica .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google