Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sta prost. unde inainte urcam cu tr.4 la 2000 de ture, acum neaparat trebuie sa retrogradez. unde inainte urca imediat 100-120, acum efectiv ma rog de ea. practic, trage mai putin decat cand era 1.4. ambreiajul e ok, pot sa dau scartz , si cupleaza de jos, nu patineaza. turatiile sunt la fel ca inainte.

    Comment


    • dai masina lu melcu sa traga el niste concluzi el a trecut prin asa ceva ...poate simmte ceva ,face o comparatie
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • pai cred ca asa fac.

        Comment


        • saptamana viitoare de miercuri incolo sunt liber si oricand ai timp ne vedem undeva sa vad cum merge masina. poate vine si viteza sa facem o comparatie reala nu doar ce simtit cu fundurile.

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            bun, am facut motorul, are deja 700km "mershi" fara probleme, dar nu prea isi arata caii. ori e prea strans motorul, ori e volanta prea usoara pentru el. in deal moare imediat semn ca cuplu ioc. axa este de 1.6,softul este de 1.6, internele la fel. ce-am gresit ???
            Sigur e tot softul din ECU de 1.6 sau e doar cel de 1.4 ''coafat''? Diferenta de la 1.4 la 1.6 nu e doar in aia 32 kb pe care ii citeste galetto
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • @ razvan sau ai tu pretentii si asteptari prea mari. si la dci 85 se mai dau trepte in jos sa urce diferite pante

              Comment


              • nu am. merge identic sau mai slab ca ala de 1.4. abia am luat 130 pe ceas intr-o depasire.

                Comment


                • motorul prea strans nu are cum sa fie.

                  bloc motor cu cilindrii de 80.000 si segmenti si pistoane de 60.000 deci uzura din 2 parti. nu are cum sa stea strans

                  mai exista varianta segment oval pe cilindru. frecare mare si pierderi de putere. am patit la oltcit cand impotriva sugestiei tuturor mecanicilor m am incapatanat sa schimb setul motor. am revenit la cel de fabrica si mergea brici

                  cand va intalniti. vreau si eu sa vin

                  Comment


                  • sa zicem miercuri seara.

                    Comment


                    • nu cred ca pot. am un curs la care trebuie sa ajung neaparat. ehh nu sunt eu miezul imi povestiti pe mess

                      Comment


                      • Fa o proba de drum cu ddtul la bord, inregistreaza unghi clapeta, presiune colector, lambda amont si vezi ce iese.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • razvane te astept diseara sa faci daca vrei. daca ma lasa softul sa intru. de exemplu la VRN nu lasa DDT ul sa se conecteze

                          golanu a avut probleme cu clapeta. apasata blana in podea pozitia fluturelui era maxim 65 70 %

                          Comment


                          • eu n-am probleme cu clapeta. si nici consumul nu e prea prietenos, ceea ce n-ar fi cazul daca clapeta n-ar deschide complet.

                            Comment


                            • sonda lambda aval merita schematizata un pic. cred ca mai am tabelele
                              eu la mine am tradus o intr un mod primitiv intradevar dar iti zice unde te situezi cu AFR ul

                              softul da benzina, clapeta nu se deschide complet, ..... crezi ca e bine

                              vino sa o punem pe DDT

                              Comment


                              • uitate in relanti sa vezi ce valori da mapul .
                                O valoare corecta e undeva la 300-350 mbar , daca e peste 400 cred ca sunt ceva probleme , cum ar distributie decalata etc
                                Poate sunt doar prea stransi culbutorii ... poate s-a luat prea mult din chiulasa si s-au intalnit cu pistoanele ... ar merge un test de compresie.
                                Last edited by Cristi_Xp; 19 December 2011, 13:24.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google