sta prost. unde inainte urcam cu tr.4 la 2000 de ture, acum neaparat trebuie sa retrogradez. unde inainte urca imediat 100-120, acum efectiv ma rog de ea. practic, trage mai putin decat cand era 1.4. ambreiajul e ok, pot sa dau scartz , si cupleaza de jos, nu patineaza. turatiile sunt la fel ca inainte.
Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dai masina lu melcu sa traga el niste concluzi el a trecut prin asa ceva ...poate simmte ceva ,face o comparatiesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postbun, am facut motorul, are deja 700km "mershi" fara probleme, dar nu prea isi arata caii. ori e prea strans motorul, ori e volanta prea usoara pentru el. in deal moare imediat semn ca cuplu ioc. axa este de 1.6,softul este de 1.6, internele la fel. ce-am gresit ???
Comment
-
motorul prea strans nu are cum sa fie.
bloc motor cu cilindrii de 80.000 si segmenti si pistoane de 60.000 deci uzura din 2 parti. nu are cum sa stea strans
mai exista varianta segment oval pe cilindru. frecare mare si pierderi de putere. am patit la oltcit cand impotriva sugestiei tuturor mecanicilor m am incapatanat sa schimb setul motor. am revenit la cel de fabrica si mergea brici
cand va intalniti. vreau si eu sa vin
Comment
-
uitate in relanti sa vezi ce valori da mapul .
O valoare corecta e undeva la 300-350 mbar , daca e peste 400 cred ca sunt ceva probleme , cum ar distributie decalata etc
Poate sunt doar prea stransi culbutorii ... poate s-a luat prea mult din chiulasa si s-au intalnit cu pistoanele ... ar merge un test de compresie.Last edited by Cristi_Xp; 19 December 2011, 13:24.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment