Ia spune niste teorii despre cum sustine fizica filtrele astea, de ar consuma mai putin si ai avea putere mai mare...
Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
deci: cosnuma la fel la aceeasi turatie, ok? dat fiind ca motorul nu se "chinuie" sa traga aerul, recupereaza o parte din putere datorita unui filtru cu suprafta mare, fie el si de dacie, ok? motoarele cu putere mai mare se conduc la turatii mai joase, si treapta se schimba mai repede. de aici rezulta economia de carburat. este acelasi lucru ca la chiptuning, numai ca de acolo iei mai multa benzina. sunt cel mai sceptic om, dar fizica ii da dreptate!
Comment
-
Pana una, alta, eu as aprecia ceva impresii nu doar teorii; inventiile nu sunt tot timpul sustinute de o tona maculatura, (a se citi teorie)
Noi astia mai sceptici asteptam ceva impresii, l-ai primit?, l-ai montat?, scade ceva consumul? poate ca scade, dar cum ai testat? intrebari mai practice zic eu decat o discutie fara un final. Doar nu ne vom apuca acum sa tragem linie si sa punem la zid fiecare my ride cu filtru deasta minune.
P.S: Filtru mai inteligent decat asta am la aspirator si e uscat si conic (adica sport) nu asta conteaza sau daca este inventat sau simplu ansamblat ci daca functioneaza in sensul descris.Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.
Comment
-
Ramane sa vedem
new info: azi am montat filtrul. in afara de un zgomot sport accentuat (suna a motor mare si puternic ), nu se simte mare lucru. pot spune ca motorul este un pic mai elastic, trage putin mai de jos (schimb cam la 2200), dar se pare ca am castigat ceva peste 4000 de ture. consumul, dupa forja si nebunii era vreo 13%, deci mai mult decat consumul meu obisnuit -10.5%. ramane sa mai merg cu el cam o saptamana si am sa vad daca reduce consumul sau nu. in acest caz, i-l voi returna lui airfilter (Radu Hossu). montajul nu a fost prea simplu, gaura de conectare cu corpul clapeta este putin mai mare (cam un mm), iar prinderile livrate nu ma ajuta prea tare. pot spune sincer ca sunt putin dezamagit. celalalt pentru seful meu este inca in cutie, iar cel pentru opel este montat, iar proprietarul sa zicem ca incantat de zgomot.
dupa vreo 10-15km din care 7 exterior, consumul s-a apropiat de 11. multumitor dat fiind forjele de azi. am folosit putina banda izolir cauciucata pentru a izola perfect contactul filtr-corp clapeta. sunetul este demential. trage ceva mai bine (probabil peste 50% placebo, desi nu mai tremura la 50km/h la treapta 5. aaaa, si a disparut "inecul", cand bag pedala la fund de la turatiile joase. inca nu m-a convins, desi e pe drumul cel bun. am fost intrebat daca am toba sport de cel putin 3 oameni, iar unul este viitor membru LoganClub . aaa, si canto a trecut pe langa mine azi ca acceleratu' prin halta....
Comment
-
am prezentat FilcoR-ul la intalnirea de la Polivalenta a LoganClub Bucuresti. am lasat masina pentru test-drive lui SorinPSS si MCD, ambii posesori de 1.4. Sorin are identic cu al meu (suspensie, remapat si atat), MCD stim cu totii ca are un 1.4 modificat masiv (serpi, evacuare, filtru sport, arcuri sport, etc etc etc). fata de 1.4 remapat cica se simte putin, fata de 1.4 MCD e mult mai slab, relativ normal de altfel..
consumul nu pare mai bun, desi este macar la fel cu cel anterior (deci nu a prea crescut, se pare)Attached Files
Comment
-
Mai bine ai face niste teste cu g-tech, dar nu cred ca-i mare diferenta.
A ta este si resoftata, nu?
Ca altfel, filtrul asta sport nu da peste 7 cai nici sa-l omori.
Daca o ai stock, fara resoftare, putem faceo comparatie cu un 1.4 stock sa vedem diferentele.
Consumul nu va fi mai mic decat daca ii bagi aer cald in nas, altfel...ura si la gara Pune-i acel racord deasura galeriilor de evacuare, sa vezi cum scade consumul. Doar ca va fi mai lenesa.Last edited by Cezar; 23 May 2010, 20:33.
Comment
-
Tot nu sunteti convinsi ca filtru e o pacaleala.O da el ceva cai in plus da consum mic nu prea.
Producatorul spune ca are consum mic in oras, unde este aproape inposibil sa reproduci aceleasi conditii pe un traseu de 100 km, ca sa poti sa il compari cu filtrul de origine.
Comment
-
producatorul minte ... drept urmare nu mai are ce cauta pe aici
parerea mea e ca e teapa , puteti cere banii inapoi in 30 zile , e dreptul vostru ca si clienti .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pai la fel ca orice filtru sport fara carcasa, dispare frecarea cu aerul pana in filtru, elementul filtrant e mai mare, etc etc etc. hai sa nu fim absurzi. este o diferenta, pe care si mumus a spus-o. ca la el consumul e sf, alta problema. tocmai scriam ca am dat masina la mai multi, si toti au spus ca trage mai bine ca o simpla remapata...o fi de la stickerul de pe luneta?
Comment
-
Repet intrebarea: 2-3 cai? Unul amarat poate. Trage mai bine in ture mici, pt ca ai traseul scurt.
Eu sunt dispus sa facem o comparatie intre a ta si a mea stock. Teoretic trebuie sa iau intre 1/2-1 masina.
Va puneti baza in simturi, si nu-i bine.
Comment
-
in zgomot )
zgomotul se datoreaza faptului ca nu mai e carcasa de rezonanta ,la fel ca si cum ai merge fara filtru .
propun un test ... cezar fara filtru , tu cu filtru minunePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment