If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
te rog nu minti, este un BMW mult mai galagios aici. Spunea ca scoate toba de tot, doar-doar trezeste tot cartierul cand vine acasa. pe langa el, sunetul meu este stock
In cel mai fericit caz as putea sa iti spun cum se comporta amortizoarele Monroe Black pe masina mea cu arcuri stock echipata cu Michelin ES si jante de otel.
In conditiile in care tu doresti sa le combini cu arcuri sport, ce spun eu devine nul si neavenit.
Si cu placutele ti-am spus...FDB.845 sunt cele mai bune placute de strada si bat la c*r etrierii de VAN cu placute proaste gen Fermit sau alte puscarii reminescente comuniste.
Ti-am spus asta si m-ai contrazis pana in panzele albe ca intr-un final sa imi spui ca m-am rastignit si ca pe discurile Brembo care au ajuns la tine am folosit placute prea dure...really ?
Discurile alea au oaresce santuri si uzura pentru ca au fost rosii incandescente de vreo 3 ori si totusi au rezistat asa bine incat tu sa le cumperi si sa le mai folosesti o perioada.
Legat de placute, discuri si amortizoare eu am fetishurile mele si nu sunt persoana de la care sa obtineti o parere obiectiva.
zi-mi de amortizoare black pe arcuri stock, cam asta intentionez. am avut de facut niste "offroad usor" si am renuntat, masina fiind prea joasa. deci back to stock
retro: polish prevent (rosu) la masina de polishat 12V si apoi ceara foirmula1 (galbena, cutie metalica - conserva) la mana. total 4,5 ore. cu tot cu spalatoria, 6h
astazi m-am intalnit cu vecinul tau (propietarul "benve-ului pisicuta") si era foarte bucuros ca el a ramas singurul din zona cu toba galagioasa. ce s-a intamplat?...
eh, nu-mi place fara silencer dar daca totusi il dau jos, inca pornesc toate alarmele. Catalizatorul s-a montat iar la locul lui, impreuna cu un mic element flexibil, pentru a mai estompa zgomotele galeriei stock. parca a revenit si cuplul la locul lui, iar masina nu pare sa fi pierdut ceva demaraj. ce este cu adevarat interesant, este faptul ca, pe gaz, nu se mai gatuie la peste 4000 rpm. cu ocazia asta, am mai si "impins" putin toba spre afara, cam cu un cm.
este evacuare stock...sport. sunetul cu catalizator este mult mai "bland", ceva gen bmw sau maseratti stock, un huruit placut si domol. fara silencer este iadul pe pamant
la service unde am montat flexibilul si catalizatorul "m-am intrecut in tobe" cu o pisicuta de bulgaria ce avea 2 tobe si se lauda ca are zgomot frumos, razand de toba mea (nu a vazut ca-i pus silencerul). dat jos silencerul si "l-am invatat minte"
Si eu ziceam la fel cand am pus toba..."fara silencer este iadul pe pamant "
O sa vezi dupa ~1 luna ca nu o sa ti se mai para ceva spectaculos) Eu am momente cand merg fara silencer si mi se pare ca nu urla deloc...parca as vrea mai tare)
eu nu vreau, ca Buzaul este plin de "militieni zelosi", asa ca silencerul sta cuminte la locul lui, in toba. Pentru Buzoieni, sa stiti ca am alarma buna
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment