Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    dar cezar cu filtru si eu cu filcor? daca are sport vom fi identici. daca are stock pierde....dar nu asta este ideea! toti sunt impotriva la un lucru posibil bun. nu am spus ca face tot ceea ce spunea nenea ala, am spus ca trage mai bine si face mult zgomot. am dat masina la altii care si eu au spus ca trage mai bine decat rempat chior. n-am bani de dyno, sorry

    Comment


    • #92
      n-ai inteles .
      cezar fara filtru deloc )
      cezar nu are remapare, deci nu prea puteti compara
      Last edited by Cristi_Xp; 23 May 2010, 22:27.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #93
        pai date frate cu cezar,ca el o are stock si sigur te rezolva(ma refer ca se da cu tine!!sa nu se inteleaga altceva!)!sincer eu sunt de parere ce e doar un fas,nu stiu de ce!
        Last edited by PCH; 23 May 2010, 22:27.

        Comment


        • #94
          Originally posted by razvanamza View Post
          dar cezar cu filtru si eu cu filcor? daca are sport vom fi identici. daca are stock pierde....dar nu asta este ideea! toti sunt impotriva la un lucru posibil bun. nu am spus ca face tot ceea ce spunea nenea ala, am spus ca trage mai bine si face mult zgomot. am dat masina la altii care si eu au spus ca trage mai bine decat rempat chior. n-am bani de dyno, sorry
          Cu alte cuvinte da mai mult de 4-5 cai? Sau e ceva in plus pe langa resoftarea deja existenta?
          Last edited by Cezar; 23 May 2010, 23:14.

          Comment


          • #95
            deci este peste resoftare ca putere. se simte putin mai jos cuplul, si trage putin mai bine. daca ma gandesc bine, nici remaparea nu a fost o diferenta de la cer la pamant, si cica sunt 7 cai acolo. deci pot banui ca s-a mai adaugat un cal sua doi, desi pe mine ma intereseaza cel mai mult cuplul, pentru mers in oras..

            repet: deci eu aveam deja resoftare! probabil se simte mai bine la o masina FARA resoftare, banuiesc. si iarasi repet, nici pe mine nu m-a convins, dar de aceea se chiama probe, ca sa poti saq vezi daca un produs e bun...
            Last edited by razvanamza; 24 May 2010, 10:05. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #96
              Niste teste bazate pe cifre cred ca ar fi mai edificatoare.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #97
                frumoasa masina si foarte ingrijita

                Comment


                • #98
                  Mai bine un filtru aer GREEN ori K&N barami sunt de firma si sunt bune decat firme dintr astea no name mai bine nu mai fac modificari la motor parerea mea. Ori ceva bun ori mai bine stock. Cel putin eu pe principiul asta merg ori am bani de ceva calitativ ori astept momentu cand voi pune pe masina ceva calumea de firma. Sa auzim numai de bine
                  Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                  Comment


                  • #99
                    acelea sunt filtre, cum le spune si numele, SPORT. asta e un filtru de hartie (deci nu bumbac, care se spala si se unge etc etc), care are pretentia ca face cam acelasi lucru ca unul sport. zgomotul e la fel, puterea tot pe acolo. daca nu ma crezi intreaba-l pe MCD care PIERDE cai cu anumite filtre sport, chiar si renumite. acuma stiu ca are sport in carcasa de fabrica, deci trage singur concluziile. iar la el se simte orice variatie, oricat de mica!

                    Comment


                    • Razvane, parca stiai fizica. De ce oare se pierde putere cand ai admisia lunga si aproape de serpi? Oare de la sticker?

                      Cat despre filtrul asta ca ar fi peste o resoftare, e clar ca simtiti ceva ce nu are legatura cu realitate. Sa obtii 10% putere doar din schimbul filtrului...doar la noi se poate.

                      @Christ: nu-i no name, este RomCarbon filtrul minune.

                      Comment


                      • nu am zis ca da mai mult ca resoftarea (adica vreo 9-10 cai!!!!), am zis ca, pe langa resiftarea de 7-8 cai, iti mai da vreo 2, maxim 3. e o diferenta mare intre ce ai zis tu si ce am zis eu.

                        la o masina stock de 75 de cai probabil va ajunge la 77-78. atat. cu resoftare pe la 84 , cu putin noroc...


                        deci: cine are 1.4 mpi remapat si suspensie stock pe laureate ne dam si vedem. se vede cel mai bine la reprize!!!

                        Comment


                        • Acum ne mai inteleg si noi omeneste, ca din ce ai spus tu pe acolo se lasa inteles ca este peste resoftare.

                          Mai da niste detalii despre consum. Ai mers extra-urban? Cum se manifesta?

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Razvane, parca stiai fizica. De ce oare se pierde putere cand ai admisia lunga si aproape de serpi? Oare de la sticker?

                            Cat despre filtrul asta ca ar fi peste o resoftare, e clar ca simtiti ceva ce nu are legatura cu realitate. Sa obtii 10% putere doar din schimbul filtrului...doar la noi se poate.

                            @Christ: nu-i no name, este RomCarbon filtrul minune.
                            Foarte urat...cumva vreti sa inchideti si topicul lui razvanamza pe motiv ca a observat niste performante la ceva ce nu vreti sa acceptati?Domnule Cezar ia pune matale filtru ala (de RomCarbon asa cum zici ca e) pe masina si vino cu niste impresii ca de vorbe suntem satui...performantele alea mici cum sunt expuse sunt si nu o spune numai initiatorul topicului asta...o spun si eu...dar matale tot o tii cu Batman.


                            Daca vrei nr de telefon al celui de vinde, spune-mi si ti-l dau prin PM.
                            Last edited by Cezar; 24 May 2010, 20:58.

                            Comment


                            • era absolut logic ca vor creste performantele. doar faptul ca este fara carcasa il ajuta enorm, iar motorul respira mai usor. este pe scurt un filtru sport cu element de hartie. ATAT!!!

                              deci logic ca da un cal sau doi ca si orice filtru sport. poate chiar mai putin, nefiind asa permisiv!
                              Last edited by razvanamza; 24 May 2010, 20:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Da, monstruoasa coalitie, vreau sa nu aveti parte de performante Doar a mea masina sa mearga bine
                                Eu am pus sub semnul intrebarii puterea rezultata, nicidecum lipsa ei. Ceva este, pt ca ai traseul de admisie scurt, masina raspunzand astfel mai bine la accelaratie + lipsa carcasei. Insa calea lunga de la marie pana la palarie.
                                Legat de topicul celui de vindea, ca sa va fie suficient de clar: s-a inchis pt ca ceea ce vindea el nu corespundea realitatii, cu alte cuvinte filtrul respectiv NU ARE NICI O MEDALIE.
                                Cine vrea, ii dau nr de telefon al respectivului, sa cumpere cate doreste.

                                Sa ma scuzi razvane ca ti-am stricat topicul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google